• Onlangs waren een vriendin en ik aan het praten over onze ouders en over welke beroepen we hadden gewild dat zij hadden.

    Onze twee favorieten waren; baas over een sporthal met een grote turnzaal (Oh verassing: we turnen allebei). Dan konden we de hele dag door trainen en sleepovers houden in de valkuil. En baas van de bioscoop was onze tweede favoriet. Gratis films en sleepovers in een bioscoop! "Jij mag in zaal drie een plekje gaan zoeken en ik leg mijn slaapzak op de tweede rij in zaal 5." Hehe :9~

    Ja, ik weet ook wel dat zelfs als je ouders een bioscoop hadden, je niet zomaar een nachtje daar zal mogen verblijven met je vriendinnen. Maar heb een beetje fantasie!



    Welk 'beroep' wou je dat jouw ouders hadden?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:27 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    De baas van de Efteling.. en van de Big Mo theatre in Den Haag... Bassss.. :9~


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    De baas van de Efteling.. en van de Big Mo theatre in Den Haag... Bassss.. :9~


    Echt wel :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    M'n moeder eigenaresse van een schoenenwinkel, m'n vader over een fetisjwinkel ... Ja, outfits voor het hele jaar, ik ga akkoord! ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Iets in de muziek, roadie of manager ofzo.
    Maar ik vind het goed wat ze zijn eigenlijk want we komen goed rond en dat is het belangrijkste.

    Mijn moeder zou ik de grootste baas van het winkelcentrum in Rotterdam, en mijn vader een hele bekende acteur. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Baas van zo'n kledingwinkel :3 en bioscoopbaas lijkt me dan ook wel leuk hehe. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Miljardair, mocht dat een beroep zijn. :9~

    Ehm, baas van een bioscoop of pretpark lijkt me eigenlijk ook wel leuk. :3


    Let the Night embrace you

    Eigenaar van een surfschool in Hawaii (krul) Anders is manager van een band ook wel goed, of eigenaresse van de Abercrombie & Fitch :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dooddoenervo schreef:
    Baas van studio 100 Group.
    Dus gelijkertijdt ook van de Plopsa parken. :9~

    Dus jij wil Gert Verhulst als papa? Nou, veel plezier met zo'n arrogante zak!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dursley schreef:
    Manager van allerlei leuke bands. En die bands dan natuurlijk mee naar huis nemen. :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Mijn vader werkt fulltime, heeft een goedlopend eigen bedrijf en dat vind ik eigenlijk wel goed genoeg.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat ze een concerthal zouden hebben of bandmanager/eventmanager zou me wel vet lijken.
    Maar wat ze nu doen vind ik ook best.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dursley schreef:
    Manager van allerlei leuke bands. En die bands dan natuurlijk mee naar huis nemen. :'D


    ^ That.
    Hoewel ik ook wel kan leven met het beroep van m'n moeder... (kunstenares).
    En mijn vader? Die is vuilnisman...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maakt me nu geen zak uit. Als ze maar werken hebben.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Werken met beroemdheden lijkt mij wel leuk, dan kan je ze misschien eens ontmoeten (;


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense