• Ze heeft haar slehcte stukjes weg gelaten -_-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All I wanna do is lose control

    there we go again. mot dat nou weer zo'n ruzie?
    de één vind selena fake de ander niet. meningen zijn toch niet te veranderen dus laat het gewoon zitten please :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Cinna schreef:
    (...)

    Het spijt me heel erg, maar als iemand niet live kan zingen en haar liedjes niet zelf schrijft betekend dat niet dat die persoon "fake" is. Ze zingt tenminste live en er zijn genoeg zangers die dat niet eens doen. Selena geeft eerlijk toe dat ze haar nummers niet zelf schrijft.
    En nee, ik ben zelf niet weg van Selena. Ze kan niet goed zingen, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid en geeft veel om haar fans, ze blijft stevig met haar voeten op de grond staan ondanks al het gehaat dat ze van beliebers krijgt en daar heb ik respect voor.

    Ooh en trouwens, Selena is ook nog een tiener. Dit filmpje deed ze just for the fun en niet voor een concert of zo, dus laat haar.


    Er zijn zoveel mensen met 'een leuke persoonlijkheid' maar die zijn daar toch ook niet alleemaal beroemd door? Ze is en leuke meid, maar ik snap dus echt niet waarom ze beroemd is door het zingen, door het acteren zou ik dan nog wel kunnen begrijpen, maar waarom denkt elke actrice tegenwoordig dat ze ook kan zingen?


    All I wanna do is lose control

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Not me. :W haha.

    Ze doet het toch, het is niet echt simpel :p
    -heeft het net zelf geprobeerd-


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ik weet al wie je bent trouwens. Onze Miley supporter. Liever een barbiepop zoals Minaj, dan een heks als Gomez want ze zag er niet uit met de VMA's. Nicki heeft veel meer talent en kun je gewoon niet vergelijken met een derde rangs disney ster.


    Ja. En ik ben daar trots op.
    Ik ga hier toch ook niet op iedereen zitten kakken omdat ze 1D-fan zijn?
    Ik heb een hekel aan die kereltjes, maar laat die fans rustig in hun waan.
    Just grow up, it' really fun.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cinna schreef:
    (...)

    Het spijt me heel erg, maar als iemand niet live kan zingen en haar liedjes niet zelf schrijft betekend dat niet dat die persoon "fake" is. Ze zingt tenminste live en er zijn genoeg zangers die dat niet eens doen. Selena geeft eerlijk toe dat ze haar nummers niet zelf schrijft.
    En nee, ik ben zelf niet weg van Selena. Ze kan niet goed zingen, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid en geeft veel om haar fans, ze blijft stevig met haar voeten op de grond staan ondanks al het gehaat dat ze van beliebers krijgt en daar heb ik respect voor.

    Ooh en trouwens, Selena is ook nog een tiener. Dit filmpje deed ze just for the fun en niet voor een concert of zo, dus laat haar.


    Oké, de helft van wat je zegt ben ik eens en de andere helft niet. En ze heeft een leuke persoonlijkheid maar als je goed naar haar interviews kijkt zie je dat ze erg veel acteert op de vragen, en ik heb niets tegen Selena ik heb sws een hekel aan de mensjes die haar bedreigen en shit maar ze heeft het zelf voor gezorgd. Als jij gaat daten voor publiciteit dan krijg je haters dóh. Als je vind dat ik niet gelijk heb accepteer ik je mening, laten we niet kinderachtig doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cinna schreef:
    (...)

    Het spijt me heel erg, maar als iemand niet live kan zingen en haar liedjes niet zelf schrijft betekend dat niet dat die persoon "fake" is. Ze zingt tenminste live en er zijn genoeg zangers die dat niet eens doen. Selena geeft eerlijk toe dat ze haar nummers niet zelf schrijft.
    En nee, ik ben zelf niet weg van Selena. Ze kan niet goed zingen, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid en geeft veel om haar fans, ze blijft stevig met haar voeten op de grond staan ondanks al het gehaat dat ze van beliebers krijgt en daar heb ik respect voor.

    Ooh en trouwens, Selena is ook nog een tiener. Dit filmpje deed ze just for the fun en niet voor een concert of zo, dus laat haar.

    helemaal dit (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Cinna schreef:
    (...)

    Het spijt me heel erg, maar als iemand niet live kan zingen en haar liedjes niet zelf schrijft betekend dat niet dat die persoon "fake" is. Ze zingt tenminste live en er zijn genoeg zangers die dat niet eens doen. Selena geeft eerlijk toe dat ze haar nummers niet zelf schrijft.
    En nee, ik ben zelf niet weg van Selena. Ze kan niet goed zingen, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid en geeft veel om haar fans, ze blijft stevig met haar voeten op de grond staan ondanks al het gehaat dat ze van beliebers krijgt en daar heb ik respect voor.

    Ooh en trouwens, Selena is ook nog een tiener. Dit filmpje deed ze just for the fun en niet voor een concert of zo, dus laat haar.


    Me so good.

    DrarryOn schreef:
    (...)

    Ja. En ik ben daar trots op.
    Ik ga hier toch ook niet op iedereen zitten kakken omdat ze 1D-fan zijn?
    Ik heb een hekel aan die kereltjes, maar laat die fans rustig in hun waan.
    Just grow up, it' really fun.


    Ik ben ook fan van Miley en trots op. Boeiend. 1 Direction heeft tenminst talent en kunnen LIVE zingen. (: Maar goed. Ik ga hier geen moeite meer aan verspillen. Groei zelf op. Je hebt nog heel wat te leren (;


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oké, de helft van wat je zegt ben ik eens en de andere helft niet. En ze heeft een leuke persoonlijkheid maar als je goed naar haar interviews kijkt zie je dat ze erg veel acteert op de vragen, en ik heb niets tegen Selena ik heb sws een hekel aan de mensjes die haar bedreigen en shit maar ze heeft het zelf voor gezorgd. Als jij gaat daten voor publiciteit dan krijg je haters dóh. Als je vind dat ik niet gelijk heb accepteer ik je mening, laten we niet kinderachtig doen.

    Ik snap niet waarom dat mensen zeggen dat ze met Justin heeft als publiciteit stunt.. Wij weten toch niets over hun relatie of over hun leven, hoe kunnen we dat dan beoordelen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DrarryOn schreef:
    (...)

    Ja. En ik ben daar trots op.
    Ik ga hier toch ook niet op iedereen zitten kakken omdat ze 1D-fan zijn?
    Ik heb een hekel aan die kereltjes, maar laat die fans rustig in hun waan.
    Just grow up, it' really fun.


    Even Oftopic: Ik ben ook Miley fan:X


    All I wanna do is lose control

    het leven is toch zo mooi als niemand ruzie maakt.
    ik stel voor; stoppen met die onzin en be friends
    :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    slowpoke schreef:
    het leven is toch zo mooi als niemand ruzie maakt.
    ik stel voor; stoppen met die onzin en be friends
    :Y)


    No thanks.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ik ben ook fan van Miley en trots op. Boeiend. 1 Direction heeft tenminst talent en kunnen LIVE zingen. (: Maar goed. Ik ga hier geen moeite meer aan verspillen. Groei zelf op. Je hebt nog heel wat te leren (;

    pardon? jij vind selena gomez nep en talentloos. maar er zijn ook nog mensen die haar wel goed vinden. dus als je haar niet goed vind houd dat dan please voor je. we hoeven niet allemaal te weten hoe erg jij een persoon haat


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind dit best wel grappig soms


    Firm believer of all that is magic

    DrarryOn schreef:
    (...)

    No thanks.


    Sigh


    All I wanna do is lose control