• Ik fietste net naar huis en moest wachten voor het spoor. WAT DAT DUURDE, JOH!
    Begint ineens de man die al heel lang voor me fietste tegen me te praten, Engels want hij kwam uit een Afrikaans land waarvan ik de naam niet meer weet.
    Nou, allemaal leuk en aardig. Ineens begint hij meer persoonlijkere dingen te vragen, te zeggen dat ik mooi ben en probeert hij me een andere weg te laten fietsen. Ik ben niet gek, bij die andere weg komt er bijna niemand en op het industrieterrein, waar ik normaal fiets, wonen veel mensen die ik ken dus ben ik gewoon doorgefietst, hij bleef me echter volgen.
    Toen vroeg hij ineens ook of ik gelovig was, dus zei ik eerlijk dat ik mijn geloof ben kwijtgeraakt als het ware, toen ik 12 was. Vond hij onzin, wilde hij me overhalen met hem naar de kerk te gaan.
    Daarna ging het ineens over werk, ik zei dat ik nog geen baan had en zijn broer had wel "iets", maar hij kon niet beschrijven wat. Ja amehoela, ik ben niet gek! Van pedo naar Jehova - getuige en weer terug.
    Hij was me dus helemaal naar mijn straat gevolgd, al die tijd was ik te bang om wat van 'm te zeggen, omdat ik nu eenmaal een bangerik ben. Maar toen we bij mijn straat was zei ik dat ik daar woonde, maar liever niet had dat hij mee de straat in ging, omdat ik hem niet kende. Vond hij prima, begreep hij wel, maar vervolgens gaat hij me zijn nummer opdringen. Uiteindelijk heb ik het maar opgeslagen in mijn telefoon, als ik ooit wilde praten of zo, mocht ik hem bellen/sms'en. Ik heb het nummer alweer verwijderd. No way in hell dat ik nog contact met hem zoek.

    Ik vond hem eng.(cat)
    Iemand van jullie ervaring met zulke mensen?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 16:07 ]


    everything, in time

    Dude, that's creepy. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ieuw. Ik vind dat je het nog best pro hebt aangepakt hoor. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yes, trust me (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omijngod D: Gelukkig niet _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ieeeeh o.o
    praatte je terug?
    ik zou al vanaf het begin die man genegeerd hebben, want idd, wat eng!

    Romanian schreef:
    Dude, that's creepy. D:


    comfort in c h a o s

    nee, als ie je weer lastigvalt met zijn nummer moet je naar de politie gaan


    You can't not look cool with a crossbow.

    Romanian schreef:
    Dude, that's creepy. D:


    I love you Tim

    2Krull4U schreef:
    Ieeeeh o.o
    praatte je terug?
    ik zou al vanaf het begin die man genegeerd hebben, want idd, wat eng!


    Ja, ik kan er niets aan doen, het ging vanzelf en op het begin was 't heel onschuldig.:"D
    Ik was hem wel stille hints aan het geven.
    "I don't want to go that way, this way THERE ARE PEOPLE I KNOW. Because I AM SCARED that SOMETHING happens to ME by some CREEP" zoiets zei ik. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk Engels.D:


    everything, in time

    Romanian schreef:
    Dude, that's creepy. D:


    They fell in love, didn't they?

    Romanian schreef:
    Dude, that's creepy. D:

    Stiekem vind ik dit half grappig, maar ik zou echt in mijn broek gepist hebben als mij dat overkwam en gewoon die man genegeerd hebben. :')


    All was well.

    Soort van...
    Een dronken man ging proberen mij en mijn nicht te paaien O.O

    Die vent bij jou is echt creepy


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Crystalflame schreef:
    Ieuw. Ik vind dat je het nog best pro hebt aangepakt hoor. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Broomstick schreef:
    Stiekem vind ik dit half grappig, maar ik zou echt in mijn broek gepist hebben als mij dat overkwam en gewoon die man genegeerd hebben. :')

    dit dus hahaa,
    ik praat sowieso al niet vaak met vreemde mensen op straat xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.