• Ze heeft haar slehcte stukjes weg gelaten -_-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All I wanna do is lose control

    DrarryOn schreef:
    (...)

    Oh, en btw: als je Selena al fake vindt, moet je niks over Nicki zeggen.
    Ik durf ervoor te wedden dat zowel die borsten als die kont 80% plastic is.


    Oké, even voor de duidelijkheid. -ik beledig je hier niet mee, maar het is gewoon research dat ik ff gedaan heb- Nicki Minaj komt uit Jamaica, daar zijn latina's en latino's en hun kenmerk is vaak de rondingen, en haar rondingen zijn dus niet nep. En echt, als jij eens dit leest zal je haar geen barbie meer noemen, want ze heeft een reden om zo te doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    pardon? jij vind selena gomez nep en talentloos. maar er zijn ook nog mensen die haar wel goed vinden. dus als je haar niet goed vind houd dat dan please voor je. we hoeven niet allemaal te weten hoe erg jij een persoon haat


    Ze vroegen, wat mijn mening was. Ik zeg; eerlijk? Ik vind haar nep. Ze beledigd Nicki Minaj toch ook? Seriously. Meningen zijn meningen.


    To infinity and beyond •

    Castle schreef:
    (...)

    Sigh


    Als je zulke dingen 500 keer moeten aanhoren/lezen terwijl je gewoon op een site zit, sorry, maar met zo'n mensen ben ik niet bevriend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sluit dit topic_O_

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oké, even voor de duidelijkheid. -ik beledig je hier niet mee, maar het is gewoon research dat ik ff gedaan heb- Nicki Minaj komt uit Jamaica, daar zijn latina's en latino's en hun kenmerk is vaak de rondingen, en haar rondingen zijn dus niet nep. En echt, als jij eens dit leest zal je haar geen barbie meer noemen, want ze heeft een reden om zo te doen.


    Nicki Minaj heeft meer meegemaakt, dan onze lieve Gomez en haar veilige leventje ooit zal mee maken.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Nicki Minaj heeft meer meegemaakt, dan onze lieve Gomez en haar veilige leventje ooit zal mee maken.


    Das dan leuk voor Nicki,
    maar je vindt toch geen artiesten leuk omdat ze een zwaar leven achter de rug hebben?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ze vroegen, wat mijn mening was. Ik zeg; eerlijk? Ik vind haar nep. Ze beledigd Nicki Minaj toch ook? Seriously. Meningen zijn meningen.

    om eerlijk te zijn vind ik jouw mening ietsje te ver gaan. en dat klopt, nicki minaj heeft hier niks mee te maken. ik snap niet waarom zij er opeens bij wordt gehaald maar dit gaat over selena niet over nicki


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DrarryOn schreef:
    (...)

    Das dan leuk voor Nicki,
    maar je vindt toch geen artiesten leuk omdat ze een zwaar leven achter de rug hebben?


    Nee, dat klopt. Maar doordat ze zoveel hebben meegemaakt zingen ze met veel meer gevoel, waardoor ze ook talentvoller zijn.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Nee, dat klopt. Maar doordat ze zoveel hebben meegemaakt zingen ze met veel meer gevoel, waardoor ze ook talentvoller zijn.


    Dat vind JIJ.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DrarryOn schreef:
    (...)

    Das dan leuk voor Nicki,
    maar je vindt toch geen artiesten leuk omdat ze een zwaar leven achter de rug hebben?


    En wel omdat ze alleen maar 'een leuke persoonlijkheid hebben'?


    All I wanna do is lose control

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik snap niet waarom dat mensen zeggen dat ze met Justin heeft als publiciteit stunt.. Wij weten toch niets over hun relatie of over hun leven, hoe kunnen we dat dan beoordelen


    True, ofcourse weten we niks van hun leven. Maar probeer hierna te zeggen of het echt is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    om eerlijk te zijn vind ik jouw mening ietsje te ver gaan. en dat klopt, nicki minaj heeft hier niks mee te maken. ik snap niet waarom zij er opeens bij wordt gehaald maar dit gaat over selena niet over nicki


    Nee, dat liedje wat gomez probeert te rappen, is van Nicki Minaj. Dus ik had gezegd; She can't handle Nicki's swag. En dat is waar, want Gomez kán gewoon niet geweldig rappen, iets wat Nicki wel weer kan. Mijn mening gaat niet tever, ik geef mijn ongezouten mening. Net zoals iedereen hier doet. IK vind haar fake. Hoeft toch niet te betekenen dat andere mensen dat ook vinden? Als het niet vind, dan moet je gewoon bij je eigen mening blijven. No problem. Maar ga mij niet aanvallen op mijn eigen mening.


    To infinity and beyond •

    Castle schreef:
    (...)

    En wel omdat ze alleen maar 'een leuke persoonlijkheid hebben'?


    Dat heb ik ook nooit gezegd.
    De mensen waar ik fan van ben, daar ben ik fan van omdat hun muziek mij ligt,
    om hun stem, om de persoonlijke touch die ze hun -al dan niet zelfgeschreven- liedjes geven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Guys, grow up already, is het nou werkelijk so much fun om een artiest af te breken omdat ze 'niet live kan zingen'? Ik vind Selena nog best meevallen, er zijn ergere artiesten die beroemder zijn dan haar. really, stop it, smile, and move on with your lives. That's fun, really.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    deze ruzie gaat echt helemaal nergens over. sommige vinden bepaalde beroemdheden fake en anderen niet. kan dat niet gewoon zo blijven ipv je mening blijven doordrammen '--


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.