• Ik ging voor de lol #graafengelbrecht opzoeken op twitter (zo heet mij school)
    En toen zag ik dat een burgklasser 5 minuten geleden had geTweet: Weet iemand wat kuns betekend? #b1g #graafengelbrecht
    Dus ik dacht: laat ik eens aardig zijn
    Dus ik antwoorden: 'Kuns staat voor kunstgras dat ligt bij de voetbal velden tegen over de school. Daar heb je lichamelijke opvoeding (lo)
    Tweet hij terug: 'En nu serieus?'

    Nou ik zal nog eens helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, ik snap het probleem niet..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tweet terug: stfu, zoek 't zelf maar uut als je niet normaal kan doen, smurf.

    Ja, ben in een schijthumeur vandaag :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    tweet terug: dat was serieus :') ik heb je een gratis antwoord gegeven be thankful


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hahahahhaha arme jij ;o
    #ga die brugger slaan als je hem/haar tegen komt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    MALFOYHEAD schreef:
    Nou, ik snap het probleem niet..


    Nou ik geef antwoord terwijl ik hem niet eens persoonlijk ken. En dan gaat hij zeggen dat ik lieg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    C18 schreef:
    Tweet terug: stfu, zoek 't zelf maar uut als je niet normaal kan doen, smurf.

    Ja, ben in een schijthumeur vandaag :'D


    Smile and live.

    Hahaha wat een loser xd

    Ik deed vandaag ook lief tegen een brugklasser want ik voel me zo groot in de tweede, dus ik zei 'Ben je een brugklasser?' en toen zei hij 'nee jij lijkt op een tweede jaars zeker.' Dus ik zei 'Ja maar ik ben het wel...' En toen deed hij aardig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    lol, das kut voor je. Oeh, daar gaat een stagair werken die ons les heeft gegeven, hihi. Tenminste, ik zat bij hem in de bus en dat hoorde ik. Yeah, ik luister telefoongesprekken af. Bad, huh? (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Okey


    All I have in life, is my imagniation.

    C18 schreef:
    Tweet terug: stfu, zoek 't zelf maar uut als je niet normaal kan doen, smurf.

    Ja, ben in een schijthumeur vandaag :'D


    I feel guilty after every bite I take.

    Ja uch, dit jaar zijn bij ons de eerste klassers echt arrogant D: Een eersteklasser heeft der kluisje precies naast me dus ik zeg zo 'Hoi, ik ben je nieuwe buurmeisje' Keek ze me fucking arrogant aan. En ik wou nog lief doen D:


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    iTwieber schreef:
    Ja uch, dit jaar zijn bij ons de eerste klassers echt arrogant D: Een eersteklasser heeft der kluisje precies naast me dus ik zeg zo 'Hoi, ik ben je nieuwe buurmeisje' Keek ze me fucking arrogant aan. En ik wou nog lief doen D:


    Haha same


    "Ignite, my love. Ignite."

    zeg een ander andwoord die verkeerd is maar goed lijkt ;)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Daystar schreef:
    Hahaha wat een loser xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you