• Ze heeft haar slehcte stukjes weg gelaten -_-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All I wanna do is lose control

    GUYS, probeer het aub even rustig te houden? Niet schelden, en haal andere artiesten er niet bij. Just say something about the topic, DUS BLIJF ONTOPIC.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Nee, dat liedje wat gomez probeert te rappen, is van Nicki Minaj. Dus ik had gezegd; She can't handle Nicki's swag. En dat is waar, want Gomez kán gewoon niet geweldig rappen, iets wat Nicki wel weer kan. Mijn mening gaat niet tever, ik geef mijn ongezouten mening. Net zoals iedereen hier doet. IK vind haar fake. Hoeft toch niet te betekenen dat andere mensen dat ook vinden? Als het niet vind, dan moet je gewoon bij je eigen mening blijven. No problem. Maar ga mij niet aanvallen op mijn eigen mening.

    denk je soms dat ik jouw mening probeer te veranderen ofzo :') nee, als jij selena gomez fake vind heb ik daar niks over te zeggen, maar ik vond je gewoon te ver gaan. net als andere mensen hier trouwens. thats why we call this a fight '--


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    denk je soms dat ik jouw mening probeer te veranderen ofzo :') nee, als jij selena gomez fake vind heb ik daar niks over te zeggen, maar ik vond je gewoon te ver gaan. net als andere mensen hier trouwens. thats why we call this a fight '--


    Haha, hoef je niet te proberen ook. (: Ik vind iemand fake noemen niet ver gaan. Als ik haar allerlei namen ga noemen dán ben ik te ver bezig. Dit niet hoor. Ik wilde net zeggen, anderen gaan evenver als mij.


    To infinity and beyond •

    Nicki Minaj-fan: leest 1 'bedreiging' en vliegt uit.
    Selena-fans: Lezen 100'en bedreigingen per dag, en proberen zich in te houden.

    Wel, jouw mening was er nu gewoon 1tje teveel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Haha, hoef je niet te proberen ook. (: Ik vind iemand fake noemen niet ver gaan. Als ik haar allerlei namen ga noemen dán ben ik te ver bezig. Dit niet hoor. Ik wilde net zeggen, anderen gaan evenver als mij.

    het is nu rustig, let it please please be over


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Die jurk maakt het wel echt helemaal af. Het past precies bij haar, en daarmee dus totaal niet bij het liedje. Gomez is geen rapper en dat moet ze ook niet proberen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    DrarryOn schreef:
    Nicki Minaj-fan: leest 1 'bedreiging' en vliegt uit.
    Selena-fans: Lezen 100'en bedreigingen per dag, en proberen zich in te houden.

    Wel, jouw mening was er nu gewoon 1tje teveel.


    Mention dan gewoon. Gosh hé. Ja eh, kan er ook niets aan doen dat ze steeds met jongens gaat die op dat moment 'in' zijn. (:


    To infinity and beyond •

    Pff laat haar lekker. Die doorgespoelde stukken tekst zijn trouwens omdat ze het te controversieel vond voor haar fans.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DrarryOn schreef:
    Nicki Minaj-fan: leest 1 'bedreiging' en vliegt uit.
    Selena-fans: Lezen 100'en bedreigingen per dag, en proberen zich in te houden.

    Wel, jouw mening was er nu gewoon 1tje teveel.


    Waarom zou Nicki dan bedreigd worden? Zij date niet met Justin voor publiciteit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Damn hou eens op ?
    Ik hou bijvoorbeeld van : 1D, Harry Potter, The Beatles, enz...
    laat iemand eens fan zijn van iets zonder er altijd commentaar op te hebben. Een menig mag maar aub ;s btw : Ik vind Selena nog wel meevallen (cat)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 17:37 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom zou Nicki dan bedreigd worden? Zij date niet met Justin voor publiciteit.


    Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurn. haha. I love you. <3


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom zou Nicki dan bedreigd worden? Zij date niet met Justin voor publiciteit.

    hoe weet je eigenlijk dat ze met justin date voor publiciteit? -gewoon nieuwsgierig-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DrarryOn schreef:
    Nicki Minaj-fan: leest 1 'bedreiging' en vliegt uit.
    Selena-fans: Lezen 100'en bedreigingen per dag, en proberen zich in te houden.

    Wel, jouw mening was er nu gewoon 1tje teveel.


    Bravo! Mooie commentaar! helemaal mee eens!


    Destruction is always loyal to chaos.

    Maar goed, laat ik nog even mijn mening geven. Ik vind Selena gomez fake. Gewoon hoe ze doet. Maar goed, ik snap ook wel dat je fan van haar kunt zijn. (: Rappen past niet bij haar en ze moet het gewoon bij haar autotune liedjes houden, waarvan sommige nog wel leuk zijn. (:


    To infinity and beyond •

    Morytania schreef:
    (...)

    Bravo! Mooie commentaar! helemaal mee eens!


    Ik moest lachen van die 'bravo' vraag le niet waarom


    All I wanna do is lose control