• Ze heeft haar slehcte stukjes weg gelaten -_-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All I wanna do is lose control

    DrarryOn schreef:
    (...)

    *heeft nu lef omdat ik mention*

    Ik vind het gewoon dom dat anderen iemand anders zijn mening moeten verdedigen.


    Dat is om ze waarschijnlijk dezelvde mening hebben? --'


    All I wanna do is lose control

    Caipirinha schreef:
    She can't handle Nicki's swag. (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    DrarryOn schreef:
    (...)

    Tuurlijk, als je niet meer weet wat zeggen, strooi dan maar wat beledigingen in het rond (:


    Oh ik weet genoeg te zeggen. Maar ik hou me in (: Omdat ik het kansloos vind om energy te steken in mensen die echt heel kinderachtig zijn. Fijne dag nog hè? (;


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Oh ik weet genoeg te zeggen. Maar ik hou me in (: Omdat ik het kansloos vind om energy te steken in mensen die echt heel kinderachtig zijn. Fijne dag nog hè? (;


    Oh, en btw: als je Selena al fake vindt, moet je niks over Nicki zeggen.
    Ik durf ervoor te wedden dat zowel die borsten als die kont 80% plastic is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caipirinha schreef:
    She can't handle Nicki's swag. (joehoe)


    I love you again, haha. + het ziet er nep uit, want het is alleen maar 'goed'.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DrarryOn schreef:
    (...)

    Oh, en btw: als je Selena al fake vindt, moet je niks over Nicki zeggen.
    Ik durf ervoor te wedden dat zowel die borsten als die kont 80% plastic is.


    Ga niet over Nicki praten oké? Nicki heeft namelijk meer talent in een vinger, dan selena in d'r hele fucking lichaam. Haar borsten en kont zijn gewoon real. Dus doe je research.


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    I love you again, haha. + het ziet er nep uit, want het is alleen maar 'goed'.


    Hahaha! <3


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ga niet over Nicki praten oké? Nicki heeft namelijk meer talent in een vinger, dan selena in d'r hele fucking lichaam. Haar borsten en kont zijn gewoon real. Dus doe je research.


    No thanks.
    Ik ben te oud voor barbiepoppen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DrarryOn schreef:
    Das niet eens Selena's echte channel, dus wie weet heeft degene die het geupload heeft het gewoon veranderd ivm rechten enzo.


    Uhm dezelfde zit op de kanaal van Selena?klik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Castle schreef:
    (...)

    Ik heb niets tegen haar, en haar liedjes zijn goed, Maar ze schrijft ze niet zelf en ze is vreselijk live. Iemand anders zou die songs veel beter zingen(live).
    Dus daarom ben ik het eens, en zeg ik : Ja, ze is fake


    Het spijt me heel erg, maar als iemand niet live kan zingen en haar liedjes niet zelf schrijft betekend dat niet dat die persoon "fake" is. Ze zingt tenminste live en er zijn genoeg zangers die dat niet eens doen. Selena geeft eerlijk toe dat ze haar nummers niet zelf schrijft.
    En nee, ik ben zelf niet weg van Selena. Ze kan niet goed zingen, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid en geeft veel om haar fans, ze blijft stevig met haar voeten op de grond staan ondanks al het gehaat dat ze van beliebers krijgt en daar heb ik respect voor.

    Ooh en trouwens, Selena is ook nog een tiener. Dit filmpje deed ze just for the fun en niet voor een concert of zo, dus laat haar.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 17:10 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    DrarryOn schreef:
    (...)

    No thanks.
    Ik ben te oud voor barbiepoppen (:


    -houd zich in-


    All I wanna do is lose control

    ik vind het nog best goed 8)
    ik had erger verwacht haha


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Castle schreef:
    (...)

    -houd zich in-


    Doe dat maar, want dat doe ik ook al de hele tijd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cinna schreef:
    (...)

    Het spijt me heel erg, maar als iemand niet live kan zingen en haar liedjes niet zelf schrijft betekend dat niet dat die persoon "fake" is. Ze zingt tenminste live en er zijn genoeg zangers die dat niet eens doen. Selena geeft eerlijk toe dat ze haar nummers niet zelf schrijft.
    En nee, ik ben zelf niet weg van Selena. Ze kan niet goed zingen, maar ze heeft een leuke persoonlijkheid en geeft veel om haar fans, ze blijft stevig met haar voeten op de grond staan ondanks al het gehaat dat ze van beliebers krijgt en daar heb ik respect voor.

    Ooh en trouwens, Selena is ook nog een tiener. Dit filmpje deed ze just for the fun en niet voor een concert of zo, dus laat haar.


    Agreed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DrarryOn schreef:
    (...)

    No thanks.
    Ik ben te oud voor barbiepoppen (:


    Ik weet al wie je bent trouwens. Onze Miley supporter. Liever een barbiepop zoals Minaj, dan een heks als Gomez want ze zag er niet uit met de VMA's. Nicki heeft veel meer talent en kun je gewoon niet vergelijken met een derde rangs disney ster.


    To infinity and beyond •