• Seriously. Ze zijn zo raar bezig. Toen Justin een kus op haar wang gaf, draaide ze weg en een aantal keer later duwt ze hem ook weg. Nu zit Justin chagrijnig te kijken en Gomez de hele tijd met een fucking grijns op haar gezicht.
    Toen hij zijn award won, en zijn speech gaf lachte hij niet EEN keer.
    Sowieso vind ik Selena al vreselijk. Ze is gewoon een golddigger.
          Nu weet ik zeker dat het gewoon een publiciteitsstunt is. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:32 ]


    To infinity and beyond •

    Ik denk dat het uit is voor een tijdje gewoon hoor, want laatst hadden zo ook een knallende ruzie, maar ik ben ook meer fan van Selena.
    Maar eh over de VMA's ik dacht seriously dat Gaga een stoned dronken man was.-shame-:$


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Ik denk dat het uit is voor een tijdje gewoon hoor, want laatst hadden zo ook een knallende ruzie, maar ik ben ook meer fan van Selena.
    Maar eh over de VMA's ik dacht seriously dat Gaga een stoned dronken man was.-shame-:$


    Ze gedragen zich als 12 jarigen.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ze gedragen zich als 12 jarigen.


    Gaga? Of Justin en Selena? Humph...ik zou Justin miss ook weggeduwt hebben, maar die kans krijg ik dus niet. Ik mag de ouwe Justin, maar de nieuwe vind ik niks. Maar Selena zal wel moeten glimlachen want ze kan moeilijk live op televisie de hele tijd huilen en chagarijnig wezen terwijl ze iets presenteert. Maar Justin ehm ja ik begrijp hem een beetje. Maar de jurk van Selena is echt mooii.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Ik denk dat het uit is voor een tijdje gewoon hoor, want laatst hadden zo ook een knallende ruzie, maar ik ben ook meer fan van Selena.
    Maar eh over de VMA's ik dacht seriously dat Gaga een stoned dronken man was.-shame-:$


    Dus het was dus toch Lady Gaga?
    Ik wist niet meer of het inderdaad een of andere onbekende jongen die stoned was of Lady Gaga(cat)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 4:00 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Dus het was dus toch Lady Gaga?
    Ik wist niet meer of het inderdaad een of andere onbekende jongen die stoned was of Lady Gaga(cat)



    Het was indd Gaga maar ze deed zo voor de act en haar gezicht en stem is Gaga-achtig.
    Dacht ik ook ghehe maar toen keek ik beter.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ligt het trouwens aan mij of is er echt om de 4 minuten een pauze?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hahaha!


    I love you Tim

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Gaga? Of Justin en Selena? Humph...ik zou Justin miss ook weggeduwt hebben, maar die kans krijg ik dus niet. Ik mag de ouwe Justin, maar de nieuwe vind ik niks. Maar Selena zal wel moeten glimlachen want ze kan moeilijk live op televisie de hele tijd huilen en chagarijnig wezen terwijl ze iets presenteert. Maar Justin ehm ja ik begrijp hem een beetje. Maar de jurk van Selena is echt mooii.


    De jurk mooi? Ze is werkelijk een heks. Echt, het ziet er niet uit. En ik vind dat Gomez zichheel kinderachtig gedraagd. Ze zitten naast elkaar en er zit Justin echt iets dwars.


    To infinity and beyond •

    Persefoneia schreef:
    Ligt het trouwens aan mij of is er echt om de 4 minuten een pauze?


    Ligt niet aan jou, het is echt irritant.


    To infinity and beyond •

    Persefoneia schreef:
    Ligt het trouwens aan mij of is er echt om de 4 minuten een pauze?



    Dacht ik ook.

    @Caipirinha

    Meningen verschillen.
    Justin zit indd waarschijnlijk met iets, maar eh ik hoop voor hem dat het goed komt.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Gaga? Of Justin en Selena? Humph...ik zou Justin miss ook weggeduwt hebben, maar die kans krijg ik dus niet. Ik mag de ouwe Justin, maar de nieuwe vind ik niks. Maar Selena zal wel moeten glimlachen want ze kan moeilijk live op televisie de hele tijd huilen en chagarijnig wezen terwijl ze iets presenteert. Maar Justin ehm ja ik begrijp hem een beetje. Maar de jurk van Selena is echt mooii.


    Ik vind alleen de kraag mooi van die jurk, maar de rest vind ik lelijk. Ik vind hem te lang met te veel blote plekken erin:Y)
    Maar ik vind dat niemand eruit ziet vannacht. De jurk van Miley Cyrus vond ik nou ook niet echt bepaald prachtig..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Ik vind alleen de kraag mooi van die jurk, maar de rest vind ik lelijk. Ik vind hem te lang met te veel blote plekken erin:Y)
    Maar ik vind dat niemand eruit ziet vannacht. De jurk van Miley Cyrus vond ik nou ook niet echt bepaald prachtig..



    Whaha
    Okeey uhm mee eens die was niet bepaald mooi.
    Die van Nicki Minaj was best freaky en ik kon haar niet horen praten ze deed me denken aan Kenny van South Park want die hoor je ook alleen maar murmelen.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Er kan niet alweer reclame zijn:S


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Er kan niet alweer reclame zijn:S



    Vind ik zo irritant. Anyways ik hoop Dat Tay Swift de meeste awards wint zij is awesome en ik plakte meteen vast aan het beeld toen Tay Lautner op het beeldscherm te voorschijn kwam. Mijn zus keek alleen geschokt toe en uhm we kregen ruzie om iets.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Whaha
    Okeey uhm mee eens die was niet bepaald mooi.
    Die van Nicki Minaj was best freaky en ik kon haar niet horen praten ze deed me denken aan Kenny van South Park want die hoor je ook alleen maar murmelen.


    Inderdaad, maar ik vind haar zowiezo freaky. Die mondkap deed me meer denken aan zo'n verpleegster in een horrorfilm die je wilt vermoorden..
    Mijn broer vind haar ook freaky. De eerste keer dat hij een videoclip van haar zag zei hij; "Holy shit, wie de fuck is dat enge kind?" 0__o


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.