• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jason Porter Isidoris
    'Prima, wat moet ik doen,' zei ze in een poging kalm te klinken, maar ik dacht ergens onderdrukte angst te horen. 'Geen zorgen, je word goed beschermt,' zei ik lasnog om haar iets geruster te maken. 'Kom maar mee.' Ik pakte voorzichtig haar hand vast en liep met haar naar de ruimte vlak bij mijn kamer. Ik opende de deur en er stond een klassiek ingerichte kamer voor haar klaar. 'Hier kun je verblijven, in de kast staan de standaard vrouwenkledij, de juwelen en make-up voor feestelijkheden liggen in een laatje bij de spiegel. Als iemand er naar vraagt, je bent mijn nichtje en ik heb je aan boord gehaalt. Als ze denken dat je mijn nichtje bent, houden ze hun poten wel thuis.' Vrouwen zijn zo simpel en voorspelbaar, je moet enkel weten wat ze willen horen. Ik zuchtte opgelucht.


    Let it come and let it be

    Shay Ariana Davison

    Ze antwoordt niet terug. Misschien wist ze niet wie ik was, ja dat zal het wel weer zijn.
    "Ik ben Shay Ariana Davison, beste vriendin Tholomew en crewlid." Stel ik mezelf voor
    Ik pak een fles met Rum en neem een grote slok.
    "Zo eh hoe gaat het?" Vraag ik
    Ik begin pisnijdig te worden en sta op. Ik loop naar Michelle toe en haal mijn mes tevoorschijn.
    "Geef nou eens antwoord." Sis ik

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 13:19 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Hij pakte mijn hand en nam me opnieuw mee, waarom zei hij me niet gewoon om hem te volgen? We liepe naar een kamer vlakbij, wow. Wacht, meende hij dit serieus? De kamer was super mooi.. "Hier kun je verblijven, in de kast staan de standaard vrouwenkledij, de juwelen en make-up voor feestelijkheden liggen in een laatje bij de spiegel. Als iemand er naar vraagt, je bent mijn nichtje en ik heb je aan boord gehaalt. Als ze denken dat je mijn nichtje bent, houden ze hun poten wel thuis," legde hij me uit en ik keek hem aan. Eerst verbaasd, toen wantrouwend. "Waarom doe je dit?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauw. "Ik ging ongevraagd op je schip mee en stal eten en wat je doet is.. Me een kamer aanbieden, spullen en.. veiligheid?" Ik begreep er echt helemaal niks van, wat was hij van p[an? Er moest iets achter zitten..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Michelle Latinea Drew
    Ik sla abrupt het mes uit haar handen en pak haar polsen strak vast. 'Ik probeer met Tholomew te praten. Daarbij, wie ben jij om mij zomaar te bedreigen?!' Mijn ogen vullen zich langzaam met tranen. 'Ik ben in staat om iemand te onthoofd, ik ben in staat om mijn eigen polsen door te snijden. Ik ben tot alles in staat, maakt he me niet moeilijker dan het al is!' Ik luister naar mijn eigen stem, die wanhopig overslaat. Ik voel zachtjes een traan over mijn wangen rollen. Ik laat "Shay" of hoe ze dan ook zei dat ze heette los en neem plaats op de grond, waar ik alle andere tranen ook los laat.


    Let it come and let it be

    Jason Porter Isidoris
    Ik luisterde naar haar doordringende vraag. 'Ik ben niet zo harteloos als ik lijk. Ik heb twee keuzes, je vermoorden, of dit. Ik wil je niet dood zien.' Wat was dat nou voor leugen?! Dat is toch wel het slechtste wat ik in de afgelopen jaren heb bedacht. 'Ik denk dat je me iets kunt geven, wat een ander nooit heeft gekunt,' mompelde ik zachtjes. Het was er uit voor ik het wist, eigenlijk hoopte ik dat ze het niet had gehoord. Misschien had ze het ook echt niet gehoopt...


    Let it come and let it be

    Shay Ariana Davison
    Ze slaat het mes uit mijn handen en pakt mijn polsen vast. Ze vraagt me wat maar ik antwoord niet. Ze begitn te preken over hoe zij alles kan en dan begint ze te huilen. Ze laat me los en ik val op de grond. Michelle neemt plaats op de grond en huilt verder.
    "Sorry het spijt me ik haat het namelijk als iemand me negeert en ik was nogal boos op Tholomew." Zeg ik
    "Michelle het was niet mijn bedoeling." Zeg ik er verder
    "Het is gewoon zo moeilijk om hier te leven, ik heb mijn ouders vermoord en ik heb geen andere keuze om hier te blijven. Ik dacht dat Tholomew me zou helpen, maar hij heeft me enkel een kutleven bezorgdt." Zeg ik
    Ik doe pogingen om haar te troosten en er rolt een eenzame traan over mijn wang.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Michelle Latinea Drew
    Ik hoorde de stem van Shay, maar kon haar woorden niet in me opnemen. Ik sloot me volledig af van de wereld om me heen en ging op in mijn tranen, ik zat onbeweeglijk op de grond, met gezicht in mijn handen verbergend. De gedachte dat Tholomew of ieder ander van dit schip me op mijn kwetbaarst kon zien was als een hel. Alsof ik ieder teken van respect waar ik al die jaren voor heb gevochten weg sloeg. Niemand mocht me zien huilen, enkel de golven die dit schip meevoerde. Het ergste was nog wel, dat ik niet begreep waarom ik huilde. Was het dat gedoe met Farrah? Of kon ik het schip vanbuiten niet aan? Ik was mijn plek achter de schermen kwijt geraakt en er werd van me verlangt dat ik in het openbaar wat bevelen ging uitdelen. Of was het de respectloosheid waarmee iedereen mij behandelde?


    Let it come and let it be

    Farrah Arabellah
    Ik giechelde toen ik Michelle zag ruziemaken met één of ander soft uitziend wicht van wie ik niet wist wie het was. Michelle zag er nogal down en depressief uit, met haar gezicht verborgen in haar handen. Zat dat stomme kind te huilen, of zo? Ik wierp haar een hatelijke blik toe, en spuwde in het voorbijgaan in het gezicht. Toen wendde ik me tot het meisje dat ik niet kende (Shay). "Hey, wie ben jij nou weer?" vroeg ik, niet echt vriendelijk, maar ook niet aanvallend.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 14:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Shay Ariana Davison
    "Het spijt me echt ik denk gewoon dat ik niet sterk genoeg voor deze wereld ben." Zeg ik
    Ik wist niet zeker of ze mij hoorde praten maar ik praat gewoon verder.
    "Ik vertel niks over je kwetsbare kant als jij niks vertelt over mijn gemene kant." Lach ik
    Michelle kijkt naar mij op en ik glimlach eventjes.
    "Ik dacht altijd dat jij hard en gemeen was, maar je hebt ook een lieve kant." Zeg ik
    Dit is een moment dat ik niet zal vergeten, want ik weet zeker dat Michelle en ik wel wat gemeen hebben.

    Ik draai me om en zie Farrah staan.
    "Ik ben Shay en jij bent zeker Farrah." Zeg ik
    Ik pak mijn mes op en hou hem dicht bij Farrah's nek.
    "Je vertelt niks over wat er nu met Michelle is of je gaat pijn voelen." Zeg ik

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 14:56 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Farrah Arabellah
    Ik trek een wenkbrauw op. Pijn voelen? What the f***? Ze ziet er zo kwetsbaar uit, alsof ze nooit iemand pijn zou kunnen doen. Ik vind het niet waard mijn mes te pakken voor dit misbaksel, dat blijkbaar Shay heet - is dat geen jongensnaam? "Je vertelt niks over wat er nu met Michelle is of je gaat pijn voelen", bauw ik haar na. "Pffft. Waarom zou ik het daarover hebben? Michelle betekent helemaal niets voor me." Toch sloeg ik de informatie dat Michelle aan het huilen was op in mijn achterhoofd. Wie weet wat ik er ooit nog eens aan zou kunnen hebben?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Shay Ariana Davison
    "Shay is een afkorting van Shayenna mijn echte naam." Zeg ik
    "Misschien ken je het woord emotie's wel." Zeg ik
    "Zo wie hebjij vermoordt? Vraag ik
    "Ik mijn ouders en wat nutteloze wichten." Zeg ik meteen erachteraan
    Ik haal mijn mes weg en gooi hem op de tafel. Ik heb mijn pistool toch nog.
    "En jij bent Farrah Arabellah, het achternaam loze meisje dat ruzie had met Florence en Michelle?" Vraag ik
    "Oh sorry dat ik daarnet zo gemeen deed ik was nog boos op Tholomew, omdat hij me dit heeft bezorgdt." Zeg ik


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Hij wou me niet dood zien? Hij kon me ook gewoon straffen en flink laten zwoegen in plaatst van te behandelen als.. Tsja, een bijzonder persoon, niet dat ik het erg vond, maar toch. "Ik denk dat je me iets kunt geven, wat een ander nooit heeft gekunt," mompelde hij plots, zo zachtjes dat ik me afvroeg of ik het me niet ingebeeld had. Ik beet op mijn onderlip en schudde mijn hoofd lichtjes. "Je bent een vreemde.." mompelde ik en keek hem aan. "Maar goed, wie is die Tholomew waar je het over had? En wat verwacht je van me dat ik ga doen hier?" Ik had nog nooit zoveel gepraat, maar het was gewoon zo'n vreemde situatie.. En er waren natuurlijk ook gewoon een hoop dingen die ik wou weten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Michelle Latinea Drew
    Ik kroop voorzichtig bij hun vandaan, wat ze schreeuwde en zeiden deed me niets, het verbaasde me enkel dat Tholomew als een lappe pop in zijn stoel zat en neit deed. Eenmaal verder achterin de keuken ging ik terugzitten in mijn oude houden en liet de tranen verder stromen. Konden ze mij er niet gewoon buiten laten?


    Let it come and let it be

    Shay Ariana Davison
    "Michelle sorry ik zal je wel voor altijd met rust laten." Zeg ik
    Ik wacht op haar reactie en kijk dan weer naar Farrah.
    "Sorry ik kon mezelf even niet beheersen." Zeg ik
    "En ik ben dus niet zo zwak als je denkt." Zeg ik


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Farrah Arabellah
    Wat die Shay - Sheyenna, ook goed - allemaal zegt, doet me niets. Na de eerste zin is mijn aandacht al verslapt, en tegen de tijd dat ze zegt dat ze haar ouders had vermoord - haha, goeie grap! - is er al een luide geeuw aan mijn mond ontsnapt. En dan zegt ze ook nog 'sorry'. Ik wíst wel dat het een softie was. Hier ga ik geen kostbare minuten aan verspillen die ik ook kan gebruiken voor rusten, mezelf opmaken en een strategie bedenken voor vanavond om Tholomew te verleiden. Hoewel... Misschien is het ook wel handig om een 'vriendin' op het schip te hebben. Gewoon, voor de zekerheid. En deze Shay ziet er wel uit alsof ze makkelijk in te palmen is, met de constante excuses die ze maakte. "Zeg, ik zei niet dat je zwak was. Ik bedoel het allemaal ook niet zo..." zeg ik, knipper met mijn lange gekrulde wimpers en trek een pruillipje waarvan ik weet dat het op oudere mannen vaak werkt - ik weet niet of dat ook bij meisjes het geval was.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:14 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.