• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jason Porter Drew
    Fuck, ze had me wél gehoord! 'Euh, Tholomew...?' lulde ik er snel overheen. 'Hij is... Ehm-, tja...' Ik vervloekte mezelf op dat moment. 'Tholomew is een beruchte piraat, we zij al tijden naar hem op zoek, maar hij weet altijd te ontsnappen. Je hoeft hem niet te kennen om hem te herkennen, als je hem ziet weet je gewoon dat hij het is,' verbeterde ik mezelf. 'Je hoeft enkel oproepen te beantwoorden, er worden verschillende dingen van je gevraagt, maar als het zover is word alles duidelijker.' Ik had het gevoel dat iedere poging om haar gerust te stellen mislukte, ik kwam iets dichterbij en voelde de warmte die haar lichaam uitstraalde.


    Let it come and let it be

    Shay(enna) Ariana Davison

    "Je slijmt, ik ben niet makkelijk in te palmen Farrah." Zeg ik
    Ik stop mijn hand in mijn zak en heb nu zin om haar dood te schieten.
    "Tholomew je bent een verachtelijke klootzak!" Schreeuw ik
    Farrah kijkt me geschokt aan en ik grijns.
    "Denk je echt dat ik een softie ben ik zei alleen sorry omdat ik je nog niet kende dus geen rede had om je te haten." Zeg ik
    Ik heb lef hoor meid. Ik haal mijn pistool tevoorschijn en sta op het punt om de trekker overtehalen als ik hem neerhaal.
    "Zo maar denken bij mij te slijmen, ik zeg sorry omdat Michelle een sorry verdiende, ik zei sorry tegen jou omdat ik je nog niet kende, ik haat Tholomew omdat hij gewoon een klootzak is en ik heb die klootzakken(Mijn ouders) vermoordt omdat ze mij pijn deden." Krijs ik
    De tranen wellen op en ze kijkt me raar aan.
    "Snap je niet dat ik hier weg wil met heel mijn hart?" Vraag ik
    "Ik dacht dat jij anders was, Farrah." Zeg ik

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:20 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik vind dat ze een keer moeten enteren :9~ Of aanmeren op dezelfde plek als Tholomew :'D Want nu zitten we ook maar emt zijn 3tjes op vijandig schip, toch? xo

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Wel, dat klonk alsof Tholomew gewoon een zeer sluwe gast was en iedereen steeds te slim af was. "Je hoeft enkel oproepen te beantwoorden, er worden verschillende dingen van je gevraagt, maar als het zover is word alles duidelijker," legde hij me uit, in mijn ogen klonk dat alsof ik een slaaf was. Niet echt iets waar ik o gehoopt had, maar hé, ik was vast een van de weinige met zo'n gave hut. Ik zweeg en liet mijn ogen de ruimte verkennen, hier sliep ik dus. Dat bed zag er heerlijk uit en ik durfde te wedden dat het velen malen beter sliep dan de grond in het ruim. Over het ruim gesproken, mijn spullen lagen er nog! Hè, die kon ik maar beter op gaan halen. Mijn blik dwaalde af naar Jason, trouwens, was hij niet van plan me een rondleiding te geven of iets dergelijks? Het leek me wel handig als ik een beetje wist waar alles was, als ik zijn nicht moest spelen. Toch zweeg ik, ik had hem wel al genoeg lastig gevallen met al mijn vragen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Michelle Latinea Drew
    'Shay,' gil ik. 'Farrah is misschien een bitcherige hoer, maar jij bent minstens net zo erg als je die trekken overhaalt. Je denkt dat je iedereen kunt bedrijgen, houdt je toch eens in! We weten we wat er is gebeurt met je ouders. Genoeg is genoeg!' Ik zucht, de koude lcuht die ik uitblaas voel ik op de plekken waar mijn tranen hebben gerold.


    Let it come and let it be

    (*kuch* Hoezo weet Shay steeds ook wat Farrah denkt, maar wat ze niet uitspreekt?)

    Farrah Arabellah
    Ik schrik me wild als Shay een pistool tevoorschijn haalt. Ik weet beter dan wie dan ook dat zo'n ding gevaarlijk is. Dat mijn mes daar niet tegenop kan, en zelfs mijn 'achterbakse' techniekjes niet. Maar - ik wíst serieus dat ze een softie was - dan wellen er tranen op uit Shay's ogen. Ze húilt! Geschokt kijk ik haar aan. Ik heb nog nooit iemand écht zien huilen... Waar ik vandaan kom, daar huil je niet. Zelfs niet als niemand het ziet, want dan is het wel je geest die toekijkt hoe je jezelf met iedere traan verder de put in praat.
    "Nee", zeg ik, maar het klinkt wat zwakjes. "Ik snap niet waarom je hier weg wilt. Ik bedoel: je krijgt hier een maaltijd, en geld (na een gezellig avondje met Tholomew), en je hebt een bed. Wat wil je nog meer?" On-begrijpend kijk ik haar aan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Agree :3
    Jason Porter Isidoris
    Zachtjes pak ik haar handen vast, alsof ze van poselein zijn en kijk haar doordringend aan. 'Is er iets, Eleanor?' Haar naam spreek ik uit als een goddelijk iets, terwijl de rest van de zin enkel beschermend over mijn lippen komt.


    Let it come and let it be

    Shay Ariana Davison
    (Ze kan goed aan blikken zien wat mensen van haar vinden of denken omdat aan een walgelijke blik kan ze zien dat ze haar haten)
    "Omdat Tholomew me niet meer behandelt als zijn beste vriendin en ik ga niet de hoer spelen en neuken met hem." Zeg ik
    Ik luisterde naar wat Michelle zei dus ik haalde de trekker niet over want ik wil niet als Farrah zijn.
    "Liefde, ja ik heb mijn hele leven geen liefde gekregen." Zeg ik
    Ze zou het toch niet begrijpen. Ik luister geïntreseerd naar Farrah's gedachten en met deze techniek kan niemand mij verslaan.
    "Ik weet heus wel dat je bang was toen ik mijn pistool tevoorschijn haalde." Zeg ik
    "En het boeit me niet wat andere van me denken, want ze haten me toch." Zeg ik
    Ik wil weglopen, maar doe het toch niet. Ik ga Farrah nog wel laten zien dat ik geen softie ben. Ik haal de trekker over en richt het pistool op het plafond boven ons. Een kogel vliegt door het plafond en ik stop mijn pistool weer in mijn zak.
    "Ben ik nou echt de enige meid met een broek aan op dit schip?" Vraag ik

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:56 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Jeuh :x Dat moeten we us doen als Beard er is en jij 8D Jullie hebben belangrijke rol ^^ En we hebben meer mannen nodig en wat is de rest stil xo

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Hij pakte mijn handen vast en vroeg of er iets was, alleen het was zo.. vreemd, hij deed vreemd en dat was licht intimiderend. Ik trok mijn handen zachtjes los, stapte naar achteren en schudde mijn hoofd. Welnee joh, ik zat vast op een piratenschip, terwijl ik niet met wapens om wist te gaan en wauw, nee joh, alles was perfect. "Nee, ik dacht gewoon even na.." antwoordde ik en sleog mijn armen over elkaar. Het voelde ongemakkelijk om met hem alleen te zijn nu, ik vertrouwde mensen niet gauw en ondanks hoe aardig hij tegen me deed en dat ik iets minder bang was, nouja.. Dat betekende niet dat ik hem nu ineens wel vertrouwde. "Laat me de rest van de bemanning maar zien, oké?" zei ik, niet zeker of ik eigenlijk kapitein achter mijn zinnen moest zeggen. Maar als ik moest doorgaan als zijn nichtje, dan leek me dat niet nodig en anders zei hij het wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (Vaag... Ik wist niet dat je in dit RPG ook magische krachten kon hebben. xd)

    Farrah Arabellah
    "Liefde?" Oké, er was serieus iets mis met die Shay. Liefde was gewoon een soort abstract begrip dat mensen gebruikten die zichzelf heel wat vonden. Je had het helemaal nergens voor nodig. Het had ook geen betekenis, of iets dergelijks. Het was zomaar iets vaags wat men altijd riep, maar het was een betekenisloze term.
    "Ach, arm kind toch", veinsde ik. We voelen natuurlijk vréselijk met je mee, maar als je het schip niet kapot zou schieten zou het ook fijn zijn." Ik trok weer een wenkbrauw op. Mijn God, die Shay begon me de keel uit te hangen...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:45 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    (Kuch kuch dan weet ze het gewoon)
    "Het schip is niet eens een levend wezen." Zeg ik
    "Jij kent geen liefde." Zeg ik
    Ik loop weg, want ze is mijn aandacht niet waard. Ik stop bij Tholomew en hij kijkt op. Ik sla hem keihard in zijn gezicht en trap hem daarna nog in zijn maag.
    "Krijg je ervan." Snauw ik hem toe
    Farrah kijkt geschokt naar mij en ik loop weer naar haar toe.
    "Michelle heeft gelijk je bent een bitchy hoer." Sis ik
    Nu ik weer aan Michelle denk loop ik meteen naar haar toe.
    "Ik heb de trekker niet overgehaaldt want anders zou ik net als Farrah zijn." Zeg ik


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Jason Porter Isidoris
    'Ik geef je wel gelijk een rondleiding,' lachte ik. We liepen rustig door het schip terwijl ik mensen en ruimtes aanwees en benoemde. 'Dit is het dek,' zei ik terwijl ik haar de met kaarsenverlichtte plek liet zien. De golven klotsten tegen het schip en af en toe kwam er wat water binnen stromen, maar dat alles maakte het alleen maar mooier. Eleanor leek sprakeloos, met twee handen leidde ik haar zachtjes naar voren, waar je kon zien hoe het schip het water wegduwde. Zachtjes sloeg ik mijn arm om haar middel. 'Hoe vind je het,' vroeg ik zachtjes.


    Let it come and let it be

    @Flare, Magische krachten? Hoe bedoel je? :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    @Flare, Magische krachten? Hoe bedoel je? :'D



    Misverstandje want Shay kan namelijk aan mensen hun blik zien hoe ze denken althans dat werkte bij haar ouders. Want ze kan goed liplezen ook
    @Flare sorry voor de overlast


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Tholomew Crimson Adrackam.

    Kleine slokjes nemend van mijn rum zucht ik, en pak mijn geweer weer tevoorschijn, terwijl ik de keuken in liep. 'Kappen nou, ik meen het. Jullie zijn vervangbaar.', glimlachte ik, mijn revolver richtend op elk persoon dat in de keuken stond. 'Naar jullie kajuiten, nu. Als ik nog iets van ruzie hoor, dan schiet ik jullie in de benen, en laat ik jullie kielhalen, oke?' Nog steeds met een glimlach en ontbloot bovenlijf pakte ik een fles rum, en strompelde de keuken uit.

    Hehe, sorry, ik heb geslapen tot half 3. 8D Slaaaaappilleeen~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Michelle Latinea Drew
    Tholomews woorden deden me beseffen dat hij óok nog in deze ruimte was. Ik stond onmiddelijk op en veegde mijn tranen snel weg. Hij mocht me nog altijd niet op mijn kwetsbaarst zien. 'Sorry, Tholomew!' Mijn stem trilde zachtjes van angst. Ik slikte snel iedere vorm van emotie weg, ik was misschien dan wel een vrouw, maar ik hoorde op dit schip. En ik wilde weldegelijk respect! Dan maar geen emoties.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:03 ]


    Let it come and let it be