• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Ik keek haar vragend aan, waar had ze het nu ineens over? ''Hou je kop.'' snauwde ik waarschuwend. Ik liet haar los met een duw tegen haar hoofd en schudde afkeurend mijn hoofd. ''Silly girl.'' Toen pas zag ik Tholomew. Ik haalde mijn hoed van mijn hoofd voor hem en gaf hem een beleefd knikje. ''Captain.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Michelle Latinea Drew
    Farrah zat met haar mes tegen het meisje haar buik, terwijl het meisje luchtig 'Captain.' riep. Ik bleef op mijn plek staan, als het nodig was zou ik actie ondernemen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:15 ]


    Let it come and let it be

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    Ik trok haastig het mes terug van de buik van ik-wist-nog-steeds-niet-hoe-ze-heette en trok mijn meest zielige en onschuldige gezicht, met een blik op het andere meisje van 'zij begon', terwijl ik weer onderdanig mijn blik op de grond richtte.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dude, haar naam is Florence, voor de mensen die het nog niet wisten haha. :Y)

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Ik keek even over mijn schouder naar Michelle en knipoogde, terwijl ik mijn grote hoed weer terug op mijn hoofd zette. ''Captain, is er iets wat ik kan doen?'' vroeg ik alsof ik naar een reden zocht waarom hij daar stond.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Michelle Latinea Drew
    Toen ik opnieuw die ontschuldige blik van Farrah zag, kon ik het niet houden. 'Denk echt niet dat je héel wat bent, ik kan net zo goed de hoer uithangen als jij. Maar ík heb zelfrespect!'


    Let it come and let it be

    Tholomew Crimson AdRackam.

    Toen ik zag dat er wapens aan te pas kwamen, rende, -strompelde- ik naar beneden, trok mijn revolver, en schoot in de lucht. 'Jullie houden nu op, gaan rum zoeken, koeken, en dan..', ik kapte mijn zin af door snel mijn hoed voor mijn ontblote bovenlichaam te houden, aangezien er een teken op mijn borst zat, wat niemand mocht zien, omdat ze het gelijk zouden herkennen. 'Gewoon ophouden. Zien jullie mijn ogen? Daaronder? Wallen, juist!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit is nutteloos hij is vast weer bij die vechtende meiden gaan kijken.
    "Sex-addicted." Mompel ik
    Ja ik vind de Captain een seksverslaafd. Ik loop weg en merk dan pas op dat alle meiden hier een jurk dragen behalve ik. Naja onbelangerijk des te meer kans ik heb dat Tholomew me niet gaat verkrachten ofzo. Ik haal het mes waarmee ik mijn ouders heb vermoord tevoorschijn en lach dan inmezelf natuurlijk. Dat voelde best goed, maar achja ik ben dol op martelen.
    "O my god." Mompel ik als ik die meiden zie vechten
    Echt ze vechten om niks.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    (Ik weet wel dat ze zo heet, Farrah is alleen niet echt zo'n persoon die het belangrijk vindt om alle namen van iedereen te onthouden. De naam van Michelle weet ze toevallig omdat Tholomew haar als 'Michelle' aansprak, see?)

    Farrah Arabellah
    Tsssss. Die stomme meid die me net aangevallen had was erg, maar die Michelle spande de kroon. Ik trok alleen maar even een wenkbrauw naar haar op, gecombineerd met een laatdunkende uitdrukking op mijn gezicht. Wat ik deed was haar zaak toch niet? Ik wilde wedden dat haar 'rang' volgens Tholomew lager was dan de mijne.
    Mijn uitdrukking werd gauw weer onderdanig toen Tholomew in de lucht schoot en iets riep. "Ja", zei ik, met mijn zachte, zielige stemmetje dat ik speciaal voor zulke gelegenheden bewaarde.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:25 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ghehe ik begrijp het. :3

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Waarom had ik ookal weer een hekel aan Tholomew? Oh ja, hij was zo dom. Ik wendde me tot Farrah en zag dat ze zich voordeed als een zielig, klein meisje. Ik stapte langs haar af en liep op Tholomew af, maar toen ik bij hem aankwam, liep ik straal langs hem af en riep Michelle bij me. Aandacht besteden aan mensen die het niet verdiende? Hmmm Florence, dat ben jij inderdaad niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Michelle Latinea Drew
    'Sorry Kaptein, maar hoeren zijn de onderste laag van de bevolking, een deel wat ik maar al te graag vertrap. Hoe zeer ik u ook respecteer, laat ik mezelf niet platdrukken door dát, 'terwijl ik dat laatste zei wees ik naar Farrah. Ik rolde met mijn ogen toen ik haar vurige blik zag. Tholomew of niet, zíj ging te ver.


    Let it come and let it be

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Zachtjes liep ik het ruim uit, op mijn tenen probeerde ik me snel en geluidloos door de gangen te bewegen. Ik zag een schaduw en duwde me zelf snel tegen de muur, er kwam een persoon voor bij en toen de kust veilig was ging ik verder met mijn tocht. Door mezelf elke keer te verstoppen als ik voetstappen of stemmen hoorden wist ik veilig bij de keuken aan te komen. Rond deze tijd was de kok altijd even weg wist ik, dus snel ging ik naar binnen. Honger! Mijn maag schreeuwde gewoon om voedsel en ik zou en moest het krijgen, maar snel, ik wilde niet gesnapt worden. Ik opende het gewoonlijke kastje, maar kwam al snel tot de ontdekking dat hij, in tegenstelling tot normaal, leeg was. Wat? Was het op? Was hij een nieuwe voorraad gaan halen? God, er moest ergens eten zijn. Ik vond wat rauw vlees, drank, en een stuk oud brood. Ik wist dat ik niet kieskeurig moest zijn, maar ik teerde al te lang op enkel oud brood, ik wilde wat anders.. Ik deed mijn handen in mijn zij en keek de keuken rond, waar hadden ze het verstopt?


    Kan het vijandig schip rode namen nemen en Tholomew's crew blauw? Dat is wat handiger om te zien wie waar hoort denk..

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik verstop me snel achter iets en kijk dan toe hoe Michelle, Farrah en Florence met elkaar omgaan. Ik stop mijn kompas in mijn zak en stop met verstoppen.
    "Waarom vechten jullie nu weer?" Vraag ik aan de meiden
    Ik snap het niet, maar iemand moet het ooit vragen dus ik dan maar


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ich gehe, morgen kom ik weer terug!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga zo ook :'D


    Let it come and let it be

    Blauw? Ok dan...

    Farrah Blauwbaard Arabellah
    "Dus we gaan het over mijn 'status' hebben?" Voordat Michelle nog iets kon doen ging ik gracieus staan, zwiepte mijn haar weer uit mijn gezicht - doordat dat ene meisje, wiens naam ik nog steeds niet wist, eraan had getrokken waren er nu plukken uit, grrr - en deed alsof ik haar een klap in haar gezicht wilde geven, maar net voor haar gezicht hield ik stil. "Dank je voor het compliment, schat. Ik ben tenminste belangrijk voor Tholomew, iets wat we van jou niet kunnen zeggen."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.