• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Toen Michelle, Farrah wreed vastgreep, ving ik een nochalante blik op van Tholomew. Ik grinnikte zachtjes, maar rechtte snel mijn rug en sprak duidelijk en streng tegen de meisjes. ''Kom op, we zijn een team.'' Michelle reageerde niet op me en keek vuil naar Farrah. Vlug trok ik de welbekende zilveren pin uit mijn haar en drukte deze tegen de tengere huid van Michelle's keel en trok het meisje dicht tegen me aan, terwijl ik achter haar stond. ''Luister...''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    Ik was verrast, maar herstelde me gauw. Mijn perfecte wenkbrauwen trok ik hoog op, terwijl ik probeerde adem te halen met een dichtgeknepen keel. "Ik heb helemaal niets gedaan, wat dacht je wel niet?" Toch omklemde mijn hand nog steeds het mes. Klaar om haar aan te vallen, ook al wist ik dat het meisje dat mijn keel omklemd had twee zwaarden bezat. En anders, dan rende ik toch gewoon weg? Makkelijk zat. Ik had niets te verliezen. Tholomew kon het vast niet schelen, ik bleef immers mijn schoonheid houden en dat was al dat telde voor hem.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tholomew Crimson AdRackam.

    Snel greep ik Michelle bij de keel, geen medelijden tonend. Ik sloeg de zilveren pin van Florence weg, en verplaatste deze met mijn eigen hand.'Ophouden nu, dit tolereer ik niet op mijn schip.', siste ik, terwijl mijn gezicht langs allebei de meisjes hun gezicht ging. Ik stond daar maar met mijn armen gespreid, elke hand om een keel gewikkeld. 'Florence, bied je excuses aan.', siste ik agressief. Daarna keek ik Michelle en Farrah weer aan. 'Ik laat jullie kielhalen. Gedraag je!'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:43 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Michelle Latinea Drew
    'Ik heb helemaal niets gedaan, wat dacht je wel niet?' Haar directe stem galmde door de kamer. 'Oh jawel, je grootste fout is leven,' beterde ik me. Ik keek toe hoe haar hand zich om het mes klemde en stippelde gelijk een tactiek uit om haar terug te pakken met mijn zwaarden. Één stap en ze was er geweest, that bitch is mine!
    Ik voelde Tholomews sterke greep rond mijn keel, waardoor mijn greep op het meisje verzwakte. Een heftige pijn schoot door mijn nek, in gedachte smeekte ik hem om los te laten.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:45 ]


    Let it come and let it be

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Ik lachte toen Tholomew me streng toesprak, maar zag zijn gemeende gezicht en zuchtte. ''Tho-'' Zoals ik hem graag noemde, maar waar hij een hekel aan had. ''...Ik probeerde het op te lossen.'' Ik zette een lieve blik op en deed mijn ogen op een speelse manier wat verder open dan normaal. Ik boog mijn gezicht naar zijn oor toe en sprak grijnzend. ''Ik heb die pin voor een reden, niet om hem niet te gebruiken.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    "Maar, maar". Ik zette mijn zielige gezicht op, iets dat in het verleden áltijd gewerkt had. "Zíj begon", zei ik, wijzend naar Michelle. "Ik ben niet degene die u nutteloze vragen stelt." Ik richtte me op, gooide mijn zwarte haren over mijn schouders, en waagde het om even Tholomew aan te kijken met vlammende ogen voor ik mijn blik weer naar de grond richtte.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Shay Ariana Davison
    Ik schraapte mijn keel en probeer nogmaals met mijn zachte stem boven uit de boze stem van Tolomew te komen.
    "Tolomew!" Krijs ik nu
    Eindelijk richt hij zijn aandacht op mij en ik glimlach versuft.
    "Eindelijk." Zeg ik
    "Ik dacht dat dit leuk zou zijn inplaats van stom." Zeg ik
    "Ik wil weg." zeur ik
    Ik kijk de ruimte rond en loop dan weg. Ik haat het hier serieus

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:53 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Shay Ariana Davison
    Ik schraapte mijn keel en probeer nogmaals met mijn zachte stem boven uit de boze stem van Tolomew te komen.
    "Tolomew!" Krijs ik nu
    Eindelijk richt hij zijn aandacht op mij en ik glimlach versuft.
    "Eindelijk." Zeg ik
    "Gedraag je!" Roept hij
    "Maar ik ben je beste vriendin." Val ik in de verdediging
    "Maar ook een crewlid." Zegt Tolomew
    "Ik dacht dat dit leuk zou zijn inplaats van stom." Zeg ik
    Hij kijkt boos naar me en ik kijk uitdagend terug.


    Iiiik geloof dat het niet helemaal de bedoeling is om ook te bepalen wat andere personages zeggen, ZivaDavid. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    (...)

    Iiiik geloof dat het niet helemaal de bedoeling is om ook te bepalen wat andere personages zeggen, ZivaDavid. (:

    Haha, dat begreep ik vroeger ook nooit :'D
    Je mag wel de lichaamstaal van elkaar bepalen, maar wat ze zeggen dan weer niet :'D
    Maarja, stiekem maakt dat het juist zo leuk, het onvoorspelbare :'D


    Let it come and let it be

    Volgens mij missen we afentoe van elkaar dat iemand iets tegen iemand zegt, hihi. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb het aangepast


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Tholomew Crimson AdRackam.

    'Jullie gedragen je maar, echt.', mompelde ik, liet iedereen los die losgelaten moest worden, en sloeg de deur van mijn eigen kajuit luid dicht. Eenmaal binnen trok ik een fles rum open, en legde mijn voeten op tafel. Snel trok ik mijn shirt uit, en zette mijn hoed op. 'Oh, Tholomew.', zei ik tegen mezelf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Romanian schreef:
    Volgens mij missen we afentoe van elkaar dat iemand iets tegen iemand zegt, hihi. :Y)

    True, maar in het echte leven neem je ook niet alle informatie op :3


    Let it come and let it be

    Flare schreef:
    (...)

    Iiiik geloof dat het niet helemaal de bedoeling is om ook te bepalen wat andere personages zeggen, ZivaDavid. (:


    Ik heb het aangepast


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.

    ''Wat een achterlijke,'' mompelde ik. Ik wendde me tot Michelle, die giftig voor zich uit keek. ''Gaat het, meisje?'' vroeg ik. Ik trok mijn lossige knot uit mijn haar en begon mijn zware haren in te vlechten, om vervolgens mijn zilveren pin er terug in te schuiven. ''Hier.'' zei ik, toen ik een fles rum pakte en het in de handen van het meisje duwde. ''Drink.''


    Big girls cry when their hearts are breaking