• Members of the WAG-gang

    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 8:32 ]


    Everything is worse without music.

    Retweet schreef:
    Hoe gaan we dat doen met het WAG verhaal?
    Lien is inactief want eh. Ze zat niet vaak meer op Q en ze sprak veel af met vrienden enzo dus ze was druk.

    Geloof je het zelf?


    Hope goes lost but never dies.

    Naja.. wij zijn geen vriendinnen van der blijkbaar.. want ze wil niet met ons spreken soo.. whatever i shut up. Ik ga nu serieus eten maken. '-_-


    Everything is worse without music.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Haar hoofdstukken overslaan en later erbij zetten? Maar dat is lullig voor, over wie schreef ze ook alweer?

    Over Lynn, en dat heeft ze al eens eerder gedaan dus het is gewoon naaiend.


    Hope goes lost but never dies.

    Camino schreef:
    (...)
    Over Lynn, en dat heeft ze al eens eerder gedaan dus het is gewoon naaiend.
    Ja oke


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind het een beetje raar van haar, Lien dus. Ze heeft ook alles wat met voetbal te maken had verwijderd van haar profiel?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I'm like this now


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    Ik vind het een beetje raar van haar, Lien dus. Ze heeft ook alles wat met voetbal te maken had verwijderd van haar profiel?

    Klopt. Dus ik snap ook niet waarom ze hier nog komt als ze toch niks met voetbal meer heeft, geen WAG meer is en ook niet de moeite neemt om aan ons verhaal te schrijven, hier te komen ofiets tegen ons te zeggen. Pffft.


    Hope goes lost but never dies.

    Camino schreef:
    (...)
    Geloof je het zelf?


    Nee.

    Nou kijk, ik wil op zich wel over Lynn gaan schrijven anders, dan moet ik wel een nieuw idee gaan verzinnen. Maar het is dan wel leuk voor Lynn, anders krijgt zij nooit hoofdstukken?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Camino schreef:
    (...)
    Klopt. Dus ik snap ook niet waarom ze hier nog komt als ze toch niks met voetbal meer heeft, geen WAG meer is en ook niet de moeite neemt om aan ons verhaal te schrijven, hier te komen ofiets tegen ons te zeggen. Pffft.
    Alsof wij haar laatste keuze zijn of zo. Maar ik had ook al wel gedacht dat ons verhaal niet zo goed zou lopen eerlijk gezegd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wie schrijft er trouwens over Marjolien?
    Anders kan die gene gewoon over Lynn gaan schrijven, dat dat van Lien weg gaat en verandert wordt voor Lynn ofzo?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Nee.

    Nou kijk, ik wil op zich wel over Lynn gaan schrijven anders, dan moet ik wel een nieuw idee gaan verzinnen. Maar het is dan wel leuk voor Lynn, anders krijgt zij nooit hoofdstukken?

    Ja klopt, het is gewoon naaiend tegenover Lynn. Want die moet al een keer extra wachten omdat ze de vorige keer ook geen zin had.


    Hope goes lost but never dies.

    Retweet schreef:
    Wie schrijft er trouwens over Marjolien?
    Anders kan die gene gewoon over Lynn gaan schrijven, dat dat van Lien weg gaat en verandert wordt voor Lynn ofzo?

    Dat dacht ik ook al.


    Hope goes lost but never dies.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Alsof wij haar laatste keuze zijn of zo. Maar ik had ook al wel gedacht dat ons verhaal niet zo goed zou lopen eerlijk gezegd

    Why not?


    Hope goes lost but never dies.

    Retweet schreef:
    Wie schrijft er trouwens over Marjolien?
    Anders kan die gene gewoon over Lynn gaan schrijven, dat dat van Lien weg gaat en verandert wordt voor Lynn ofzo?
    Ik (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Camino schreef:
    (...)
    Why not?
    Ja, eerst al dat gedoe met Kim, en nu al met Lien. Moeten we het de hele tijd weer veranderen :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John