• Members of the WAG-gang

    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 8:32 ]


    Everything is worse without music.

    Retweet schreef:
    Ik ga ook niet met haar praten, ik ben laatst toen jullie op vakantie waren uit m'n vel gesprongen tegen Lien en ik was toen serieus pissed. Maar oke, dat had ik daarna ook weer bij gepraat.
    Volgens mij waren Anne en Nikki alleen daarbij?

    Waarschijnlijk wat was er gebeurt dan? Anders PB maar haha :') OF je vertelt het helemaal niet kan ook. (krul)


    Everything is worse without music.

    Retweet schreef:
    Ik ga ook niet met haar praten, ik ben laatst toen jullie op vakantie waren uit m'n vel gesprongen tegen Lien en ik was toen serieus pissed. Maar oke, dat had ik daarna ook weer bij gepraat.
    Volgens mij waren Anne en Nikki alleen daarbij?

    Think so. Maar zoiets heb ik ook gehad hoor, alleen pleurde ik het in die enquete. Die ze ook nog niet heeft ingevuld btw.


    Hope goes lost but never dies.

    Malissa, waarom sta ik op dat plaatje van je onder jou? (no_chears)
    Ik hoor boven jou, like dohhh.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat was omdat mijn naam opeens foetsie was uit de lijst toch Reina?


    Tears are words the heart can't say.

    Persuade schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk wat was er gebeurt dan? Anders PB maar haha :') OF je vertelt het helemaal niet kan ook. (krul)


    Well, Nikki stond ineens niet meer in de inleiding, die was er uit gebonjourd.
    Nikki stond ook ineens niet meer in Lien haar blog. Dus toen vroegen we daar over. En toen was lien het helemaal zat dat we overal een reden achter zochten. En toen zei ik dat ik haar zat was met haar gezeur en haar debiele vragen waar ik toch geen antwoord op wist.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    YoungGun schreef:
    Dat was omdat mijn naam opeens foetsie was uit de lijst toch Reina?


    Jaa (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Well, Nikki stond ineens niet meer in de inleiding, die was er uit gebonjourd.
    Nikki stond ook ineens niet meer in Lien haar blog. Dus toen vroegen we daar over. En toen was lien het helemaal zat dat we overal een reden achter zochten. En toen zei ik dat ik haar zat was met haar gezeur en haar debiele vragen waar ik toch geen antwoord op wist.

    UGH DAT BEDOEL IK DUS. HOUD ME TEGEN OF IK RAM IETS IN MIJN KAMER KAPOT.
    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Retweet schreef:
    (...)

    Well, Nikki stond ineens niet meer in de inleiding, die was er uit gebonjourd.
    Nikki stond ook ineens niet meer in Lien haar blog. Dus toen vroegen we daar over. En toen was lien het helemaal zat dat we overal een reden achter zochten. En toen zei ik dat ik haar zat was met haar gezeur en haar debiele vragen waar ik toch geen antwoord op wist.

    OMG waarom had ze Nikki weg gedaan dan :')?


    Everything is worse without music.

    Camino schreef:
    (...)
    UGH DAT BEDOEL IK DUS. HOUD ME TEGEN OF IK RAM IETS IN MIJN KAMER KAPOT.
    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)



    Haha *houdt Amber tegen*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Camino schreef:
    (...)
    UGH DAT BEDOEL IK DUS. HOUD ME TEGEN OF IK RAM IETS IN MIJN KAMER KAPOT.
    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)

    SORRY IK MOEST HIER HEEL ERG OM LACHEN IK ZIE JOU NU LOS GAAN IN JOU KAMER ENZO HELEMAAL WILD ALS EEN HOLBEWONER.


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    (...)
    OMG waarom had ze Nikki weg gedaan dan :')?


    Ja daar wist ze niks vanaf, dat was 'per ongeluk'.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    YEAH RIGHT. Ik ga jullie.. ook allemaal verwijderen behalve mezelf. WEL PER ONGELUK


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    (...)
    SORRY IK MOEST HIER HEEL ERG OM LACHEN IK ZIE JOU NU LOS GAAN IN JOU KAMER ENZO HELEMAAL WILD ALS EEN HOLBEWONER.

    HAHAHAHAHAHAHAHHAH. OMG. Ik zie mezelf ook al.
    Maar ik meen het wel hoor. Ik ben dat kind helemaal zat, en ze mag dit ook best lezen van mij. Lien, als je dit leest want ik weet zeker dat je sneaky aan het kijken bent?
    I'M DONE. ADIOS PUTA.


    Hope goes lost but never dies.

    Mij maakt het op die moment echt even niks uit. Het was net in die week dat ik meerdere malen overwoog te vertrekken en dan deed zij dat. Toen was ik echt wel zo goed als weg want het was voor mij een bevestiging dat ik hier niet hoorde. Of jullie me niet moesten.


    Maar je moet er nu wel niet zo op ingaan. Want dan ga ik sowieso de slechte zijn en de reden achtzer heel die tralala.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 14:06 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Persuade schreef:
    YEAH RIGHT. Ik ga jullie.. ook allemaal verwijderen behalve mezelf. WEL PER ONGELUK

    We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht .. EN JIJ HOORT ERBIIIJJJJ
    grapje hoor bby.


    Hope goes lost but never dies.