• Ik kom zojuist te weten dat ik waarschijnlijk dezelfde bus moet nemen als dit meisje. Dat wil ik dus absoluut niet, hé. Optie om een andere bus te nemen gaat niet.
    Dus allen: DUIMEN VOOR ME dat het niet zo is.

    Ik hoop voor je dat ze niet dezelfde bus heeft. Maarja, een bus heeft een voor en achter kant (:
    btw, wat een ***wijf.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mag ik die kut haar facebook of zo, ik wil der eigenlijk best wel eens mijn gedacht zeggen ;x
    Ik ga echt duimen voor je + laat niet op je kop zitten, hé !

    Ga gewoon niet bij haar in de buurt zitten en negeer haar volledig. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben je trouwens de Selina die ik op msn heb? ;x

    Ik duim voor je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soundeffect schreef:
    Ga gewoon niet bij haar in de buurt zitten en negeer haar volledig. (:


    Ja ik weet het. Maar het is dus zo, dat ze steeds probeert mijn vriendinnen af te pakken en die trappen er ook nog in. Want ja, alleen in de bus ergens gaan zitten is ook niet leuk.

    Abrazo schreef:
    Ben je trouwens de Selina die ik op msn heb? ;x


    Ik denk het niet, want ik heb jou niet.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ja ik weet het. Maar het is dus zo, dat ze steeds probeert mijn vriendinnen af te pakken en die trappen er ook nog in. Want ja, alleen in de bus ergens gaan zitten is ook niet leuk.

    Dan zegt dat heel veel over je vriendinnen als ze zomaar overlopen naar de andere kant +
    you nickname op msn is niet selina screw you? ;3 dan heb ik je inderdaad niet

    Perfect moment om haar een dikke stoot in haar fucking lelijke gezicht te geven, of niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Abrazo schreef:
    Mag ik die kut haar facebook of zo, ik wil der eigenlijk best wel eens mijn gedacht zeggen ;x
    Ik ga echt duimen voor je + laat niet op je kop zitten, hé !


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abrazo schreef:
    (...)
    Dan zegt dat heel veel over je vriendinnen als ze zomaar overlopen naar de andere kant +
    you nickname op msn is niet selina screw you? ;3 dan heb ik je inderdaad niet


    Ja, mijn vriendinnen werden ook gepest door haar en ze zijn nogal bang voor haar. Daarom vervloek ik ze een beetje. Maar nee, dat is niet mijn naam op MSN.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ja, mijn vriendinnen werden ook gepest door haar en ze zijn nogal bang voor haar. Daarom vervloek ik ze een beetje. Maar nee, dat is niet mijn naam op MSN.

    Stel jezelf de volgende vraag: ben je in staat te winnen mocht het op vechten aankomen met haar? Als het antwoord 'ja' is, hoef je niet bang te zijn :] Als het antwoord 'nee' is: wat dan nog? Jij en je vrienden worden lastiggevallen door één persoon, pretty easy game if you ask me ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 22:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uneventful schreef:
    Perfect moment om haar een dikke stoot in haar fucking lelijke gezicht te geven, of niet?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ja, mijn vriendinnen werden ook gepest door haar en ze zijn nogal bang voor haar. Daarom vervloek ik ze een beetje. Maar nee, dat is niet mijn naam op MSN.

    Laat je niet doen, kop op. Alles komt wel in orde. Trouwens, pesters zijn het vaakst zélf kei onzeker en hebben vaak zelf veel problemen. Als je je echt zo kut voelt, probeer dan je mond tegen haar ook eens open te doen. Niet alleen via msn, of facebook, maar ook in het echt.
    Ga desnoods naar de leerlingenbegeleiding en meld dat je gepest wordt, maar laat dit alsjeblieft niet zo. Been there dus ik weet hoe je je voelt
    Trouwens; meestal hebben ze een grote mond achter hun computer, maar durven ze in het echt vrij weinig.Alles komt goed (:

    NYC schreef:
    Ik duim voor je!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.