• Members of the WAG-gang

    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 8:32 ]


    Everything is worse without music.

    Misschien haar moeders achternaam? (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, maar ze zei dat ze de enige Siebum is.
    Dus ik wil gewoon het verhaal horen (krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat een gedoe al die achternamen (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik weet niet eens hoe ik heet nu ik met jou ben getrouwd (joehoe)
    HAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, en ik ben een nieuwsgierig persoon dus ik wil het weten (nerd)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    HEY MALISSA.
    Nu wil ik het weten over je achternaam!

    Oké ik leg het uit maar volgens mij heb ik het wel eens een keer vertelt. Toen mijn moeder nog met mijn vader was (niet getrouwd) was mijn moeder in verwachting van mij en toen zo ineens wou mijn vader me niet meer blablabla random thing. Toen zijn hun dus bij elkaar weg gegaan en toen is mijn moeder weer getrouwd met de gene die ik mijn vader noem en ik met niet mee ''gehuwd'' dus ben ik de enigste in dit huis met een andere achternaam. get it? *_*


    Everything is worse without music.

    Ik ging net m'n cola doorslikken, en het deed pijn.
    Echt raar.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Persuade schreef:
    (...)
    Oké ik leg het uit maar volgens mij heb ik het wel eens een keer vertelt. Toen mijn moeder nog met mijn vader was (niet getrouwd) was mijn moeder in verwachting van mij en toen zo ineens wou mijn vader me niet meer blablabla random thing. Toen zijn hun dus bij elkaar weg gegaan en toen is mijn moeder weer getrouwd met de gene die ik mijn vader noem en ik met niet mee ''gehuwd'' dus ben ik de enigste in dit huis met een andere achternaam. get it? *_*


    Wow.
    Dat is best wel. Gek.
    Dat wist ik echt niet Ö
    Nu voel ik me eigenlijk best schuldig, want is best wel kut.. Lijkt me?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    NA NA NA NA NA NA NAAAA, NA NA NA NA NA NA NA NA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Persuade schreef:
    (...)
    Oké ik leg het uit maar volgens mij heb ik het wel eens een keer vertelt. Toen mijn moeder nog met mijn vader was (niet getrouwd) was mijn moeder in verwachting van mij en toen zo ineens wou mijn vader me niet meer blablabla random thing. Toen zijn hun dus bij elkaar weg gegaan en toen is mijn moeder weer getrouwd met de gene die ik mijn vader noem en ik met niet mee ''gehuwd'' dus ben ik de enigste in dit huis met een andere achternaam. get it? *_*
    Raar verhaal..
    Maar waarom verliet je moeder je vader? ;x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    (...)

    Wow.
    Dat is best wel. Gek.
    Dat wist ik echt niet Ö
    Nu voel ik me eigenlijk best schuldig, want is best wel kut.. Lijkt me?

    Ah, je leert er mee leven. Ik heb mijn vaderfiguur die me nooit anders heeft behandeld als dat hij mijn broertje (half broertje) heeft behandeld. En hij kwam al in mijn leven toen ik nog ini mini was. Dus mijn ''echte'' vader de spermadonor dus.. mis ik niet ofzo ook al woont hij vier huizen van mijn achterneef af :')
    DON'T FEEL QUILTY GURL.


    Everything is worse without music.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Raar verhaal..
    Maar waarom verliet je moeder je vader? ;x

    Omdat.. ik weg moest of hij ging bij haar weg. En toen was de keuze voor mijn moeder wel duidelijk :')


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    (...)
    Omdat.. ik weg moest of hij ging bij haar weg. En toen was de keuze voor mijn moeder wel duidelijk :')
    Hmm, rare gast, sorry dat ik het zeg, maar dat is toch raar? *-*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Persuade schreef:
    (...)
    Ah, je leert er mee leven. Ik heb mijn vaderfiguur die me nooit anders heeft behandeld als dat hij mijn broertje (half broertje) heeft behandeld. En hij kwam al in mijn leven toen ik nog ini mini was. Dus mijn ''echte'' vader de spermadonor dus.. mis ik niet ofzo ook al woont hij vier huizen van mijn achterneef af :')
    DON'T FEEL QUILTY GURL.


    Hmm ja oke, dan mis je het idd niet echt.
    Ja maar nou, ik vind het lullig van mezelf. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Hmm, rare gast, sorry dat ik het zeg, maar dat is toch raar? *-*

    Ik ken hem niet, ik wil hem niet kennen, and I don't give a fuck about the guy. Let him live his life so i can live mine. (bat)


    Everything is worse without music.