• Members of the WAG-gang

    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 8:32 ]


    Everything is worse without music.

    Daar gaat het niet om Nikki. Voor ik dat van jou wist was ik haar ook al zat. En ik lijk nou misschien gemeen ofzo maar ik heb m'n redenen daarvoor.

    Als ik mensen leuk vind houd ik ook van ze, maar als ik het zat ben ben ik het ook zat.


    Hope goes lost but never dies.

    Amber en ik weten het, Lien heeft ons van alles verwijderd, zodat ze ongestoord sjans kan hebben met die barman (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoungGun schreef:
    Mij maakt het op die moment echt even niks uit. Het was net in die week dat ik meerdere malen overwoog te vertrekken en dan deed zij dat. Toen was ik echt wel zo goed als weg want het was voor mij een bevestiging dat ik hier niet hoorde. Of jullie me niet moesten.


    Maar je moet er nu wel niet zo op ingaan. Want dan ga ik sowieso de slechte zijn en de reden achtzer heel die tralala.

    Sowieso hoor je erbij Nikki, we hebben je er niet voor niets bij zitten dus. En als een iemand daar moeite mee heeft heb ik daar moeite mee. Serieus ik haat mensen die haten zonder reden. Atm heb ik een reden BUT LOVE Y'ALL(:


    Everything is worse without music.

    Shaftesbury schreef:
    Amber en ik weten het, Lien heeft ons van alles verwijderd, zodat ze ongestoord sjans kan hebben met die barman (joehoe)


    Die gast was niet de barman, dit was toch een vriend van een vriendin or something like that?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Die gast was niet de barman, dit was toch een vriend van een vriendin or something like that?
    weet ik veel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wij zijn ook eigenlijk best een verkeerde groep om ruzie te maken..

    Want Malissa Reina en ik zijn alledrie zo koppig als wat, en Anne, Esther, Elena en Nikki zijn juist weer te lief en te bemiddelaar-achtig, en Lynn is gewoon een soort vulkaan die zich stil houd en dan opeens boem uitbarst.
    En Lien houd zich er altijd buiten.


    Hope goes lost but never dies.

    Retweet schreef:
    (...)

    Die gast was niet de barman, dit was toch een vriend van een vriendin or something like that?

    Waarschijnlijk word het toch niets, :')


    Everything is worse without music.

    Camino schreef:
    Wij zijn ook eigenlijk best een verkeerde groep om ruzie te maken..

    Want Malissa Reina en ik zijn alledrie zo koppig als wat, en Anne, Esther, Elena en Nikki zijn juist weer te lief en te bemiddelaar-achtig, en Lynn is gewoon een soort vulkaan die zich stil houd en dan opeens boem uitbarst.
    En Lien houd zich er altijd buiten.


    Haha, stiekem moest ik lachen om wat ik las.
    Maar, je hebt wel gelijk.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Camino schreef:
    Wij zijn ook eigenlijk best een verkeerde groep om ruzie te maken..

    Want Malissa Reina en ik zijn alledrie zo koppig als wat, en Anne, Esther, Elena en Nikki zijn juist weer te lief en te bemiddelaar-achtig, en Lynn is gewoon een soort vulkaan die zich stil houd en dan opeens boem uitbarst.
    En Lien houd zich er altijd buiten.

    AHA, soms ben ik wel de reddende engel. But whatever is wel waar.


    Everything is worse without music.

    Camino schreef:
    Wij zijn ook eigenlijk best een verkeerde groep om ruzie te maken..

    Want Malissa Reina en ik zijn alledrie zo koppig als wat, en Anne, Esther, Elena en Nikki zijn juist weer te lief en te bemiddelaar-achtig, en Lynn is gewoon een soort vulkaan die zich stil houd en dan opeens boem uitbarst.
    En Lien houd zich er altijd buiten.
    Ik voel me vereerd, hehe


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Als we topic 293 openen gaan we weer verder praten over leuke dingen *O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Afgesrpoken!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wordt niet snel kwaad. Maar als je me kwad krijgt weet je wel dat je veel te ver gegaan bent. En ik ben nog maar wienig uitgebarsten. Ik ben te vergevingsgezind en neem veel te vaak genoegen met dingen. Zo ben ik toch vaak. Maar is iss wel waar wat je zegt.


    Tears are words the heart can't say.

    Deal.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga een grote envelop zoeken voor Amber, en daarna ga ik enveloppen schrijven. Dus ik ben ff foetsie of reageer weinig.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.