• Members of the WAG-gang

    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 8:32 ]


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    (...)
    HELL YEAH. Nog steeds vraag ik me af hoe ik .. in dit clubje terecht gekomen ben (no_chears)
    Ik ook :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik weet niet ja, eens ik ook weer naar school ga is dat senel na school is hoi en dan ook weer wge ofoz. Maar in het weekende enz. Als ik niet in nieuwpoort zit en heet eerste weekend ook de kermis, kom ik wel. Maar mijn tijd gaat ook serieus verminderen. Morgen moet ik allicgt mee naar nrieuwpoort want dan gaat ze met de ambualnce naar daar en apap moet mee om daar dingen te regelen. Dusja en 's avonds is het dan Barca op tv. En maandag boeken halen en dinsdag bloed prikken enz. Maar dan nog gaat dat mij niet ontgaan om hier zelfs als is het maar een 1 min egwoon is heey te komen zeggen.


    Tears are words the heart can't say.

    Camino schreef:
    (...)
    HAHAH FUCK JOU TOEN. :')


    TOEN mag ik voor je hopen, niet nu :Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ebn hier gewoon binnengewandeld denk ik...


    Tears are words the heart can't say.

    Shaftesbury schreef:
    Moet er misschien een van ons niet met haar praten?

    xmmalissa Malissa Siebum
    @xMarjolienx oké waarom ben je actief.. en waarom vertel je ons niets ): ?
    51 minutes ago Favorite Reply Delete

    xMarjolienx Marjolien ♥
    @xmmalissa Huh? Actief? Ik zit eem niet meer op Q omdat ik er bijna niet op zit :')
    48 minutes ago

    xmmalissa Malissa Siebum
    @xMarjolienx ja dat bedoelde ik.. waarom niet? Want je vertelt ons het niet eens ja.. D:
    47 minutes ago

    xMarjolienx Marjolien ♥
    @xmmalissa Like i said ik zit er haast niet op :')
    45 minutes ago

    xmmalissa Malissa Siebum
    @xMarjolienx oké dus je komt niet terug of wat?
    45 minutes ago

    xMarjolienx Marjolien ♥
    @xmmalissa Jaweeel alleen ik heb het nu heel druk en spreek vaak af met vriendinnen enzo en ik ben vaak weg. :')

    Ik hoef niet met der te praten eigenlijks.. ''like i said ik zit er haast niet op'' is haar antwoord als ik haar confronteer?


    Everything is worse without music.

    YoungGun schreef:
    Ik weet niet ja, eens ik ook weer naar school ga is dat senel na school is hoi en dan ook weer wge ofoz. Maar in het weekende enz. Als ik niet in nieuwpoort zit en heet eerste weekend ook de kermis, kom ik wel. Maar mijn tijd gaat ook serieus verminderen. Morgen moet ik allicgt mee naar nrieuwpoort want dan gaat ze met de ambualnce naar daar en apap moet mee om daar dingen te regelen. Dusja en 's avonds is het dan Barca op tv. En maandag boeken halen en dinsdag bloed prikken enz. Maar dan nog gaat dat mij niet ontgaan om hier zelfs als is het maar een 1 min egwoon is heey te komen zeggen.
    Ja, maar jij maakt tenminste nog tijd, als je 1 minuut nog tijd kunt noemen, om hier even alleen hoi te zeggen, als Lien dat niet eens voor ons over heeft..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    Moet er misschien een van ons niet met haar praten?

    In ieder geval niet ik. Want naar mij luistert ze toch niet, en ik ga dan m'n geduld verliezen en er dingen uitgooien die ik er niet uit moet gooien.


    Hope goes lost but never dies.

    Camino schreef:
    (...)
    In ieder geval niet ik. Want naar mij luistert ze toch niet, en ik ga dan m'n geduld verliezen en er dingen uitgooien die ik er niet uit moet gooien.
    Ik wil dat wel doen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    (...)

    TOEN mag ik voor je hopen, niet nu :Y)

    Toen ja, omdat je Lio niks vond. (no_chears)
    En nou voel ik me trots dat ik je min of meer omgebogen heb. Yeah.


    Hope goes lost but never dies.

    @Nikki ;
    Same here, 30 uur in de week werken, 's avonds naar school en trainen.
    Het weekend gaat gewoon een van de weinige momenten zijn dat ik online kan komen, maar de tijd die ik over heb ga ik wel besteden aan hier.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Shaftesbury schreef:
    (...)Ik wil dat wel doen

    Hoe wou je dat doen zonder msn/sms enzo.. ?


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga ook niet met haar praten, ik ben laatst toen jullie op vakantie waren uit m'n vel gesprongen tegen Lien en ik was toen serieus pissed. Maar oke, dat had ik daarna ook weer bij gepraat.
    Volgens mij waren Anne en Nikki alleen daarbij?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Camino schreef:
    (...)
    Toen ja, omdat je Lio niks vond. (no_chears)
    En nou voel ik me trots dat ik je min of meer omgebogen heb. Yeah.


    Yeah *O*
    Én je vindt me lief (joehoe)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Camino schreef:
    (...)
    In ieder geval niet ik. Want naar mij luistert ze toch niet, en ik ga dan m'n geduld verliezen en er dingen uitgooien die ik er niet uit moet gooien.

    Same.


    Everything is worse without music.

    Camino schreef:
    (...)
    Hoe wou je dat doen zonder msn/sms enzo.. ?
    Ik heb msn (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John