• Er was een paar maanden geleden een hele hype om dit nummer.
    Omdat hij een weerwoord had tegen geert wilders en hem 'bedriegde'.
    Ik vind het echt geen bedrieging.

    Jij wel dan?

    Wtf is bedriegde of bedrieging eigenlijk?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    .. Bedreiging? *Geen zin om te luisteren*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat ze 'bedreiging' bedoelt...?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het is bedréíging...
    Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hij zegt, dat Geert Wilders de volgende is die dood zal gaan, omdat hij slecht over moslims zou praten. Hij wil een aanslag op hem plegen, hem wurgen, zegt dat hij uiteindelijk toch wel omgelegd wordt. Hij zegt dat hij droomt Wilders zijn hoofd af te hakken, hem vol te schieten met kogels. Dat is geen bedreiging? Dan vraag ik me af wat je wél een bedreiging vindt.

    Driekwart van dat hele nummer is een bedreiging, de rest een waarschuwing over dat hij op moet houden met zijn uitspraken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik denk dat het niet zo bedoeld is, maar het komt wel zo over.
    Er word gezegd dat als hij wil blijven leven, hij zijn uitspraken terug moet nemen. Dat klinkt best wel bedreigend. Maar naar wat ik eruit opmaak, komt het erop neer, dat degene die dit heeft gemaakt wil zeggen dat niet alle Moslims slecht zijn, ofzo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bedreiging neem ik aan.

    Ik vind dat moslims zich vaak echt te snel op de tenen getrapt voelen. 'Iedereen die over moslims praat wordt omgelegd.' Get what I mean? Dan heb ik echt de neiging om te zeggen: STFU, ga studeren, zoek een baan ipv slechte raps maken. Niet álle moslims, voor iemand me nog gaat zeggen dat ik aan het generaliseren ben, niet iedereen over één kam moet gaan scheren en blablabla.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het een kutlied. Getuigd van onvolwassenheid en leeghoofdigheid en het is wél een bedreiging. Als iemand een liedje over mij maakte waarin hij vroeg om een aanslag op mij te plegen zou ik dat interpreteren als een bedreiging.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ecanus schreef:
    Hij zegt, dat Geert Wilders de volgende is die dood zal gaan, omdat hij slecht over moslims zou praten. Hij wil een aanslag op hem plegen, hem wurgen, zegt dat hij uiteindelijk toch wel omgelegd wordt. Hij zegt dat hij droomt Wilders zijn hoofd af te hakken, hem vol te schieten met kogels. Dat is geen bedreiging? Dan vraag ik me af wat je wél een bedreiging vindt.

    Driekwart van dat hele nummer is een bedreiging, de rest een waarschuwing over dat hij op moet houden met zijn uitspraken.


    Ik vind dat juist hartstikke vriendelijk van hem om te zeggen! waarom wil niemand mij wurgen of neerschieten? :(
    /sarcasm

    En het is idd bedreiging, zoals boven werd vermeld


    quidquid excusatio prandium pro

    Ecanus schreef:
    Hij zegt, dat Geert Wilders de volgende is die dood zal gaan, omdat hij slecht over moslims zou praten. Hij wil een aanslag op hem plegen, hem wurgen, zegt dat hij uiteindelijk toch wel omgelegd wordt. Hij zegt dat hij droomt Wilders zijn hoofd af te hakken, hem vol te schieten met kogels. Dat is geen bedreiging? Dan vraag ik me af wat je wél een bedreiging vindt.

    Driekwart van dat hele nummer is een bedreiging, de rest een waarschuwing over dat hij op moet houden met zijn uitspraken.


    Inderdaad.
    Ik hoop maar niet dat die gast zelf een moslim is want zo lijkt het net alsof Geert Wilders echt gelijk heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik hoop maar niet dat die gast zelf een moslim is want zo lijkt het net alsof Geert Wilders echt gelijk heeft.

    Inderdaad, sterkt hij het steriotype alleen maar aan.
    Oh trouwens, die fundamentalisten mogen ze van mij wel afschieten, daar maak ik geen geheim van. Flikker een end op met je jihad, heb ik dan. Verkrachte vrouwen stenigen en wereldwijde hoofddoekplicht = kiss my bloody ass.
    Ja, ik word hier best link om :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zieke mensen hier.


    To infinity and beyond •

    Op het einde zegt hij:
    Geert zie dit niet als bedreiging maar als meningsuiting.

    Hij doet precies hetzelfde als Geert.

    Hale schreef:
    Op het einde zegt hij:
    Geert zie dit niet als bedreiging maar als meningsuiting.

    Hij doet precies hetzelfde als Geert.


    Wat?! Hij doet precies hetzelfde als Wilders? x'D
    Okay, sorry, maar dat is gewoonweg hilarisch. Geert Wilders zegt niet dat iedereen maar doodmoet gaan, dat er aanslagen gepleegd moeten woorden, ze afgeschoten moeten worden of hun koppen er af gehakt moeten worden. Hóé doet hij in vredesnaam hetzelfde als Geert Wilders?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.