• Tot nu toe bekend: 6 doden, 9 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys, Wendy Burecke, Pieter van Hoogewijze, Jeffrey Vanhout en Anja de Bolder, Marijke De Wilde .


    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    Olive

    Crushed schreef:
    Haha, laat ze. Volgens mij zoekt dat mens om aandacht.

    Dat maakt mij nu even niet uit. Ze weet niet wat al die 60 000 mensen daar hebben meegemaakt, dus ze moet zoiets niet zeggen.

    Blijkbaar zijn er 35 zwaargewonden volgens de roddels - niet bevestigd.


    Olive

    Authors schreef:
    Blijkbaar zijn er 35 zwaargewonden volgens de roddels - niet bevestigd.

    35 al?Ik hoop dat het een echte roddel is en het niet waar is.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    35 al?Ik hoop dat het een echte roddel is en het niet waar is.


    Ik hoop het ook. En het dodenaantal zou al opgelopen zijn naar zes, dat is het ergste :x


    Olive


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook. En het dodenaantal zou al opgelopen zijn naar zes, dat is het ergste :x

    Wat? Al 6? Dat is echt erg.Ik wou eerst mijn broer niet geloven toen er doden bij waren en nu wil ik het nog altijd niet geloven.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Authors schreef:
    Blijkbaar zijn er 35 zwaargewonden volgens de roddels - niet bevestigd.


    (Stikt zowat in onzichtbaar broodje.)

    Dat MAG niet! Holy Shit man..

    Even shockend moment voor mij; mijn peter zei net op facebook dat hij blij is dat alles oké is met ons. Maar zijn collega had minder geluk, zijn jongste dochter (18/19 jaar) is één van de dodelijke slachtoffers. Ik kan het even niet geloven ...

    Abrazo schreef:
    (...)
    Dat maakt mij nu even niet uit. Ze weet niet wat al die 60 000 mensen daar hebben meegemaakt, dus ze moet zoiets niet zeggen.

    Daar heb je gelijk.

    Authors schreef:

    Dat is echt erg hoe je die mensen gewoon kou zie lijden.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Abrazo schreef:
    Even shockend moment voor mij; mijn peter zei net op facebook dat hij blij is dat alles oké is met ons. Maar zijn collega had minder geluk, zijn jongste dochter (18/19 jaar) is één van de dodelijke slachtoffers. Ik kan het even niet geloven ...


    Ohmygod. Wat erg!


    Olive

    Abrazo schreef:
    Even shockend moment voor mij; mijn peter zei net op facebook dat hij blij is dat alles oké is met ons. Maar zijn collega had minder geluk, zijn jongste dochter (18/19 jaar) is één van de dodelijke slachtoffers. Ik kan het even niet geloven ...

    Vreselijk, echt vreselijk gewoon. Ik krijg ook kippenvel van de filmpjes en van alles.

    Zie die bomen bewegen, ik krijg er gewoon rillingen van.


    Olive

    Authors schreef:


    Wat vliegt daar rond? Maar wow, opeens begint dat zo heftig.

    Abrazo schreef:
    Even shockend moment voor mij; mijn peter zei net op facebook dat hij blij is dat alles oké is met ons. Maar zijn collega had minder geluk, zijn jongste dochter (18/19 jaar) is één van de dodelijke slachtoffers. Ik kan het even niet geloven ...

    Omg wat erg.Zo jong en dan al dood.Veel sterkte ook aan die collega.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"