• Ik denk dat iedereen de term straat taal wel eens gehoord heeft, maar spreken we het ook? Dat is de vraag van dit topic. Spreek jij straat taal? 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa' is inderdaad straat taal, alleen ben je er dan nog niet. Iemand die echt straat taal spreekt, kent ook woorden als 'faka', 'aii', 'khaba', 'dushi', 'skaffa', 'fotoe', 'popo', 'weerie', 'batra', 'feti', 'doekoe', 'scorro' en nog veel meer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Dat spreek ik niet, en als iemand zo tegen mij zou gaan praten zou ik hem echt aan kijken met mijn omgwtf-face

    Hale schreef:
    (...)

    Ja dat ook.

    Ervaring mee?


    Nee niet echt hahaha. Maar ik heb wel gevochten dus kan het me indenken.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nee niet echt hahaha. Maar ik heb wel gevochten dus kan het me indenken.


    Ik vermijd die shitt liever.

    Ken je donderberg?

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het een mix van Nederlands, Surinaams en Antilliaans, maar vooral Nederlands. Ik vind de woorden gewoon heel grappig, dus waarom direct sneu? Zelf weten toch?

    Ik zeg ook niet dat het niet mag, iedereen moet het zelf weten, maar bij ons op school gebeurd het eigelijk niet, want iedereen die Nederlands is die dat doet word direct uitgelachen ;p


    Alis volat propriis.

    GuitarsRock schreef:
    (...)

    en dan ga je maar even schelden in een andere taal? accepteer gewoon dat niet iedereen straattaal helemaal geweldig vind ja. ik blijf er gewoon bij dat het laf is als je iemand uitscheld in een andere taal. en nou kappen met zeuren want je kan mijn mening over straattaal toch niet veranderen


    Lol alsof ik jouw mening probeer te veranderen. Ik spreek straat taal als ik wil en wanneer ik het wil. Niet goed? Jouw probleem. Good day chicka.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Melusine schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat het niet mag, iedereen moet het zelf weten, maar bij ons op school gebeurd het eigelijk niet, want iedereen die Nederlands is die dat doet word direct uitgelachen ;p


    Dat vind ik echt logisch ja. Ik vind dat het overal moet gebeuren! Ik zou diegene ook heel hard uitlachen. Ik vind het ook maar niets als die Nederlanders met een Marokkaans accent gaan praten. Is hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    Melusine schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat het niet mag, iedereen moet het zelf weten, maar bij ons op school gebeurd het eigelijk niet, want iedereen die Nederlands is die dat doet word direct uitgelachen ;p


    Oh haha hier niet eigenlijk. Maar het verschilt ook of een één of andere chiboy het doet of een chicka. o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik vermijd die shitt liever.

    Ken je donderberg?


    Ja ik liever ook maar als die kerel mij gaan slaan dan mep ik ze in elkaar hoor.

    Nee, wat is dat?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 12:43 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik ook.

    Maar al mijn vrienden doen het en dan wod ik er mee aangestoken.

    Maar ik scheld mensen echt niet zomaar uit.


    Ja Mooiboy heeft twee bekentnissen.

    'Een liefe mooie jongen'

    OF

    'Een klootzak en player'


    Eindelijk iemand die het snapt dat het twee betekenissen heeft. o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ja ik liever ook maar als die kerel mij gaan slaan dam mep ik ze in elkaar hoor.

    Nee, wat is dat?


    Een beruchte wijk in roermond.

    Ik woon er.

    Daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen maar uitschelden met iets dat ze niet verstaan, dat is gewoon zielig. Doe het gewoon in je eigen taal en laat zien dat je niet laf bent om je te verstoppen achter woorden die een ander niet verstaat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Lol alsof ik jouw mening probeer te veranderen. Ik spreek straat taal als ik wil en wanneer ik het wil. Niet goed? Jouw probleem. Good day chicka.

    je mag straattaal spreken wanneer je wilt, maar verwacht dan niet dat iedereen er blij mee is. doe je eigen ding. ik heb mijn mening over straattaal en jij de jouwe. done


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Illuminati schreef:
    Nee ik spreek het niet, en daar ben ik best blij om :3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    In deze omstreek noemt iedereen de politie popo (de jongeren dan, sommige volwassenen).


    Ik ben gemeen xoxo

    Hale schreef:
    (...)

    Een beruchte wijk in roermond.

    Ik woon er.


    Oh, dat is kaka dan. o: Succes haha. Nja, ik woonde eerst in Meppel en daar heb je nog wel eens kerels die ruzie zoeken, en kennelijk lijk ik een goed slachtoffer. 3 tegen 1 dan ook nog he, gaan ze stokken en bakstenen gebruiken en als nog hebben ze niet gewonnen. Zielig hoor.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.