• Ik denk dat iedereen de term straat taal wel eens gehoord heeft, maar spreken we het ook? Dat is de vraag van dit topic. Spreek jij straat taal? 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa' is inderdaad straat taal, alleen ben je er dan nog niet. Iemand die echt straat taal spreekt, kent ook woorden als 'faka', 'aii', 'khaba', 'dushi', 'skaffa', 'fotoe', 'popo', 'weerie', 'batra', 'feti', 'doekoe', 'scorro' en nog veel meer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Is het nog wel de moeite waard om op dit soort dingen te reageren omdat er niets anders dan ruzie van komt??


    26 - 02 - '16

    Breakdancer schreef:
    Wie is er nou sneu hier, serieus. xd

    uh jij? je voelt je behoorlijk stoer omdat je straattaal spreekt. hartstikke leuk voor je, maar ga alsjeblieft straattaal spreken met mensen die straattaal ook 'stoer' vinden en ga mensen niet irriteren door telkens chicka achter je zinnen te plakken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat een laag niveau hebben hun.

    -___________________________-


    To infinity and beyond •

    Hongary schreef:
    Is het nog wel de moeite waard om op dit soort dingen te reageren omdat er niets anders dan ruzie van komt??

    te laat -.-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    YYYYY schreef:
    Wat een laag niveau hebben hun.


    Hun?

    moet ik me aangesproken voelen?

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    uh jij? je voelt je behoorlijk stoer omdat je straattaal spreekt. hartstikke leuk voor je, maar ga alsjeblieft straattaal spreken met mensen die straattaal ook 'stoer' vinden en ga mensen niet irriteren door telkens chicka achter je zinnen te plakken.


    Ik voel me stoer en ik geef het toe. Jij doet sneu en jij geeft het niet toe. Punt uit.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hongary schreef:
    Is het nog wel de moeite waard om op dit soort dingen te reageren omdat er niets anders dan ruzie van komt??


    Ja dat vraag ik me ook af. Ik ga het topic al sluiten hoor, want hier heb ik geen zin in.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Hun?

    moet ik me aangesproken voelen?


    Ja hun.
    Alle lolo's die zich aangesproken voelen.

    > Slotje

    Mensen kinders zeg... Is er nu ruzie omdat mensen woorden achter hun zinnen plakken? Oke, niet iedereen vind straattaal leuk. (Ikzelf ook niet, maarach) Maar hebben jullie dan niets beters te doen dan elkaar met de mening de grond in te boren? Een eigen mening hebben mag. Maar ruzie maken lost toch helemaal niets op? Ik ga niet eens meer de moeite doen om hierop te reageren.


    26 - 02 - '16