• Ik denk dat iedereen de term straat taal wel eens gehoord heeft, maar spreken we het ook? Dat is de vraag van dit topic. Spreek jij straat taal? 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa' is inderdaad straat taal, alleen ben je er dan nog niet. Iemand die echt straat taal spreekt, kent ook woorden als 'faka', 'aii', 'khaba', 'dushi', 'skaffa', 'fotoe', 'popo', 'weerie', 'batra', 'feti', 'doekoe', 'scorro' en nog veel meer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    OF

    'Check die chiboy'

    Zeg ik altijd en aangezien ze het her niet verstaan snappen ze niet eens wat je bedoelt. Handig.



    Ja echt geweldig.

    Vooral bij oudere mensen..

    Soundeffect schreef:
    Ik vind dat altijd zo nep klinken uit de mond van een Nederlander. Bij mij op school deden ze dat ook weleens, proberen ze je zo uit te schelden, nou echt, dan kom ik niet meer bij hoor, klinkt toch voor geen meter 8D


    Hahahaha ja dat snap ik wel ja. Nja, als Nederlander moetje OF goed straat taal spreken OF niet. Bij mij op straat verstaan ze het niet eens, dus ik scheld er sowieso hartstikke veel mee haha. xd


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)


    Ja echt geweldig.

    Vooral bij oudere mensen..


    Hahahahaha ja dat is ZOOO mooi. :'D Een vriend van mij spreekt het dus ook helemaal niet, ik zeg zo: 'se swa, ik ga je pompen'. Hij zo: 'WTF?' en dan denkt ie door. Kost ze een hele dag om te ontcijferen wat je nou eigenlijk zei.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Uuh nee dat spreek ik niet (:

    CurlyBubbles schreef:
    Uuh nee dat spreek ik niet (:


    Jammer want als je mensen uit wilt schelden zonder dat ze het verstaan komt het heeeel erg van pas. Hahaha. Just kidding, of niet... want ik doe het wel.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hahahahaha ja dat is ZOOO mooi. :'D Een vriend van mij spreekt het dus ook helemaal niet, ik zeg zo: 'se swa, ik ga je pompen'. Hij zo: 'WTF?' en dan denkt ie door. Kost ze een hele dag om te ontcijferen wat je nou eigenlijk zei.


    'Heey man ik ga je neer schieten'.

    hahaha geniaal!

    Hale schreef:
    (...)

    'Heey man ik ga je neer schieten'.

    hahaha geniaal!


    Hahaha ja. Die mensen helemaal bang. :'D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hahaha ja. Die mensen helemaal bang. :'D


    HAHAH ja ik ben best blij dat ik het kan.

    Hale schreef:
    (...)

    HAHAH ja ik ben best blij dat ik het kan.


    Ik ook. Het heeft altijd grappige en handige voordelen. Plus dat als je bedreigt wordt in straat taal, weet je wat er bedoelt wordt. :'D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    oh god nee. ik vind het trouwens best wel zielig om mensen uit te schelden in een 'andere taal'. lekker makkelijk is dat. hoe zou jij je voelen als ze je uit zouden schelden in het marrokaans ofzo. nee ik hou het wel bij algemeen beschaafd nederlands


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    oh god nee. ik vind het trouwens best wel zielig om mensen uit te schelden in een 'andere taal'. lekker makkelijk is dat. hoe zou jij je voelen als ze je uit zouden schelden in het marrokaans ofzo. nee ik hou het wel bij algemeen beschaafd nederlands


    Hahaha beter toch, dan weet je niet wat er gezegd wordt. En ze lokken het zelf ook wel uit.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Nikki is geen kheba moppie...

    Ze heeft haar mening....


    Je bent echt een schat, maar ik begrijp niet waarom je zo graag erbij wilt horen, je bent zoals je bent, daarvoor hoef je echt geen rare taaltjes te gaan praten. Iemand uitschelden in een andere taal is helemaal niet stoer, het is zielig. Wat is er trouwens leuk aan dat diegene niet eens doorheeft dat je dat doet? Best laf eigenlijk. Je bent echt leuk zonder al die rare woorden.

    -mooiboy is voor mij trouwens iets heel negatiefs-


    Your make-up is terrible

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik ook. Het heeft altijd grappige en handige voordelen. Plus dat als je bedreigt wordt in straat taal, weet je wat er bedoelt wordt. :'D


    Ja dat ook.

    Ervaring mee?

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent echt een schat, maar ik begrijp niet waarom je zo graag erbij wilt horen, je bent zoals je bent, daarvoor hoef je echt geen rare taaltjes te gaan praten. Iemand uitschelden in een andere taal is helemaal niet stoer, het is zielig. Wat is er trouwens leuk aan dat diegene niet eens doorheeft dat je dat doet? Best laf eigenlijk. Je bent echt leuk zonder al die rare woorden.

    -mooiboy is voor mij trouwens iets heel negatiefs-


    Ja dat weet ik ook.

    Maar al mijn vrienden doen het en dan wod ik er mee aangestoken.

    Maar ik scheld mensen echt niet zomaar uit.


    Ja Mooiboy heeft twee bekentnissen.

    'Een liefe mooie jongen'

    OF

    'Een klootzak en player'

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Hahaha beter toch, dan weet je niet wat er gezegd wordt. En ze lokken het zelf ook wel uit.


    en dan ga je maar even schelden in een andere taal? accepteer gewoon dat niet iedereen straattaal helemaal geweldig vind ja. ik blijf er gewoon bij dat het laf is als je iemand uitscheld in een andere taal. en nou kappen met zeuren want je kan mijn mening over straattaal toch niet veranderen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.