• Ik denk dat iedereen de term straat taal wel eens gehoord heeft, maar spreken we het ook? Dat is de vraag van dit topic. Spreek jij straat taal? 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa' is inderdaad straat taal, alleen ben je er dan nog niet. Iemand die echt straat taal spreekt, kent ook woorden als 'faka', 'aii', 'khaba', 'dushi', 'skaffa', 'fotoe', 'popo', 'weerie', 'batra', 'feti', 'doekoe', 'scorro' en nog veel meer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Daar het het ook niet om.

    Maar jij word toch ook beschermt door je vrienden?.

    Als iemand mij aanraakt dan hebben ze meteen mijn vriend en zijn gang achter zich aan.


    'Mijn vriend en zijn gang,' haha, sorry. ;x
    Inderdaad, mijn vrienden beschermen en helpen me dan, maar het is niet zo dat er dan meteen een hele bende staat, dat is bij niemand zo die ik ken. Maar wij zijn dan misschien ook wel slim genoeg om het uit te praten in een beschaafde taal en zonder geweld, dat kan het verschil wel maken, hm?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hale schreef:
    (...)

    Daar het het ook niet om.

    Maar jij word toch ook beschermt door je vrienden?.

    Als iemand mij aanraakt dan hebben ze meteen mijn vriend en zijn gang achter zich aan.


    Komt ze weer met haar vriend gheheh --' Kan je nergens anders over praten ?

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik krijg geen kinderen. Haha.


    Misschien maar beter ook, denk je niet? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    'Mijn vriend en zijn gang,' haha, sorry. ;x
    Inderdaad, mijn vrienden beschermen en helpen me dan, maar het is niet zo dat er dan meteen een hele bende staat, dat is bij niemand zo die ik ken. Maar wij zijn dan misschien ook wel slim genoeg om het uit te praten in een beschaafde taal en zonder geweld, dat kan het verschil wel maken, hm?


    Ja joh ik pomp je helemaal in elkaar als je iets verkeerds zegt, met mijn gangbang erbij. Ja ja, als jij denkt dat ik zo ben, leuk voor jou dushi. :'D Haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Nee dat is waar.

    Oh ik ben op de vuist gegaan met die éne, en toen maar weggegaan want ik had al genoeg blauwe plekken. Heb wel ff terug gegooid en bedreigt met mes natuurlijk. Hahaha. Maar ik bluft wel hoor.


    Met een mes gedriegd....

    Dat gaat wel ver man.

    Maarja alles om je eigen te verdedigen...

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha nice fatoe, fluffy. :'D


    Uahahah, serieus. Straattaal is gewoon chill en niet zo netjes gheheh.

    YYYYY schreef:
    (...)

    Komt ze weer met haar vriend gheheh --' Kan je nergens anders over praten ?


    Damn nee.

    Maar ik bedoel dat hij me altijd zou beschermen.

    Jij zou jou vrienden ook beschermen ofniet dan?

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ja joh ik pomp je helemaal in elkaar als je iets verkeerds zegt, met mijn gangbang erbij. Ja ja, als jij denkt dat ik zo ben, leuk voor jou dushi. :'D Haha.


    Als je weer je normale taal vindt, spreek ik je wel weer, meid. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Misschien maar beter ook, denk je niet? (:


    Ja inderdaad khaba. En mij sneu noemen terwijl jij hier mensen loopt te beledigen om hoe ze af en toe praten. Haha ga toch peppen chicka.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Damn nee.

    Maar ik bedoel dat hij me altijd zou beschermen.

    Jij zou jou vrienden ook beschermen ofniet dan?


    Als ik zie dat ze het zelf aankunnen? Nee.
    Ik hoef hun handje niet altijd vast te houden. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Als je weer je normale taal vindt, spreek ik je wel weer, meid. (:


    Wie zegt dat ik een meid ben? Hahahaha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ja inderdaad khaba. En mij sneu noemen terwijl jij hier mensen loopt te beledigen om hoe ze af en toe praten. Haha ga toch peppen chicka.


    Je vind jezelf echt stoer he?


    Your make-up is terrible

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ja inderdaad khaba. En mij sneu noemen terwijl jij hier mensen loopt te beledigen om hoe ze af en toe praten. Haha ga toch peppen chicka.


    Ik beledig juist niemand. Ik vroeg het me enkel af, mag dat nog?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Wie zegt dat ik een meid ben? Hahahaha.


    Je profiel.


    Your make-up is terrible

    YYYYY schreef:
    (...)

    Uahahah, serieus. Straattaal is gewoon chill en niet zo netjes gheheh.


    Ja toch? :'D Nja, niet tegen iedereen natuurlijk maar de mensen waar ik mee chill wel.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.