• Ik denk dat iedereen de term straat taal wel eens gehoord heeft, maar spreken we het ook? Dat is de vraag van dit topic. Spreek jij straat taal? 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa' is inderdaad straat taal, alleen ben je er dan nog niet. Iemand die echt straat taal spreekt, kent ook woorden als 'faka', 'aii', 'khaba', 'dushi', 'skaffa', 'fotoe', 'popo', 'weerie', 'batra', 'feti', 'doekoe', 'scorro' en nog veel meer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik, eerder zielig dan het stoere dat je graag wilt zijn. Wees gewoon jezelf. (:


    Ik BEN mezelf als ik straat taal spreek. Heeeey, dat kan ook nog. Hahahah.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Haha nice. o:

    Maar die woorden die jij hebt neergezet heb ik nog nooit gehoord xd

    Abrazo schreef:
    (...)
    Maar die woorden die jij hebt neergezet heb ik nog nooit gehoord xd


    Nee? Nou verschilt ook wel per regio denk ik. o:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    WTH ? hahaha omg. Ik ken die woorden allemaal niet (cat) behalve : 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa',
    maar misschien gebruiken we anderen woorden in het Vlaams ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik hoor het ook nergens hier. o: Nja, ik kan het wel maar de mensen hier verstaan het niet, dus ik gebruik het alleen om mensen uit te schelden - wat vaak gebeurd overigens hahaha.


    haha 8D waar hoor je het dan wel? :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Illuminati schreef:
    Nee ik spreek het niet, en daar ben ik best blij om :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik BEN mezelf als ik straat taal spreek. Heeeey, dat kan ook nog. Hahahah.


    Denk dat vooral. (cat) Je komt jezelf nog wel tegen dan haha.


    Your make-up is terrible

    Elite schreef:
    WTH ? hahaha omg. Ik ken die woorden allemaal niet (cat) behalve : 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa',
    maar misschien gebruiken we anderen woorden in het Vlaams ?


    Ja misschien wel. Die woorden zijn eigenlijk Surinaams en Antilliaans, of variaties ervan. Nederlandse jongeren nemen dat over, maar meestal zijn het wel buitenlanders die het spreken.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik spreek duidelijk niet zo. (cat) Van de meeste van die woorden heb ik nog niet eens gehoord.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Denk dat vooral. (cat) Je komt jezelf nog wel tegen dan haha.


    Serieus wat is jouw probleem? Hahaha het is dat ik netjes moet doen op het forum. Als iemand zichzelf nog tegen gaat komen ben jij dat. Hahaha, nou ja, succes met je kaolo leven, chicka. Good day. :'D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Tuala schreef:
    Ik spreek duidelijk niet zo. (cat) Van de meeste van die woorden heb ik nog niet eens gehoord.


    Ligt ook aan waar je woont denk ik. o: Haha ik spreek het ook alleen met sommige mensen hoor, of als ik er iemand mee kan ergeren. c:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Chocolicious schreef:
    (...)

    haha 8D waar hoor je het dan wel? :')


    In het westen veel en in grote steden zoals Nijmegen of Roermond.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Serieus wat is jouw probleem? Hahaha het is dat ik netjes moet doen op het forum. Als iemand zichzelf nog tegen gaat komen ben jij dat. Hahaha, nou ja, succes met je kaolo leven, chicka. Good day. :'D


    Ik ben mezelf al vaak genoeg tegen gekomen daarom weet hoe dom jij nu bent. Kijk eens naar je leeftijd. (cat) Ga je dat nogsteeds spreken als je 20 bent? Als je 30 bent? Kijk eens naar de toekomst, praat je zo tegen je baas of tegen je collega's? Je kan niet zo blijven doen.


    Your make-up is terrible

    Illuminati schreef:
    Nee ik spreek het niet, en daar ben ik best blij om :3


    My heart is yours and so am I

    Starreveld schreef:
    (...)


    Bawww maar het is grappig. D: Hahaha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.