• Ik denk dat iedereen de term straat taal wel eens gehoord heeft, maar spreken we het ook? Dat is de vraag van dit topic. Spreek jij straat taal? 'Aight', 'dope', 'sick' en 'ewa' is inderdaad straat taal, alleen ben je er dan nog niet. Iemand die echt straat taal spreekt, kent ook woorden als 'faka', 'aii', 'khaba', 'dushi', 'skaffa', 'fotoe', 'popo', 'weerie', 'batra', 'feti', 'doekoe', 'scorro' en nog veel meer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Wie zegt dat ik een meid ben? Hahahaha.


    Anders had je wel een blauw poppetje op je profiel, of niet soms?
    En als je al een jongen bent dan kan je wel een waarschuwing verwachten wegens faken van een persoonlijkheid. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jezus. Ik erger me DOOD en jou en je fucking straattaal. Praat gewoon ABN op dit forum en irriteer mensen niet, cunt. (:


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    (...)

    Je profiel.


    Internet zit vol met leugens.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ZAYNISMINE schreef:
    Jezus. Ik erger me DOOD en jou en je fucking straattaal. Praat gewoon ABN op dit forum en irriteer mensen niet, cunt. (:


    Ga dan lekker bij een ander topic staken, chicka. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Damn nee.

    Maar ik bedoel dat hij me altijd zou beschermen.

    Jij zou jou vrienden ook beschermen ofniet dan?


    Jawel (a')

    Orchideous schreef:
    (...)

    Anders had je wel een blauw poppetje op je profiel, of niet soms?
    En als je al een jongen bent dan kan je wel een waarschuwing verwachten wegens faken van een persoonlijkheid. (:


    Ok, ik wacht. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ga dan lekker bij een ander topic staken, chicka. (:


    Open dan een officieel straattaal-topic waar je straattaal mag spreken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    'Mijn vriend en zijn gang,' haha, sorry. ;x
    Inderdaad, mijn vrienden beschermen en helpen me dan, maar het is niet zo dat er dan meteen een hele bende staat, dat is bij niemand zo die ik ken. Maar wij zijn dan misschien ook wel slim genoeg om het uit te praten in een beschaafde taal en zonder geweld, dat kan het verschil wel maken, hm?


    Shitt juilie nemen alles zo letterlijk...

    Maar als het echt tot vechten komt dan is het ook echt goed vechten.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Open dan een officieel straattaal-topic waar je straattaal mag spreken.


    Ok, is goed, en open jij ff een officieel klaag-topic?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hale schreef:
    (...)

    Shitt juilie nemen alles zo letterlijk...

    Maar als het echt tot vechten komt dan is het ook echt goed vechten.


    Ik kan me herinneren dat 'Breakdancer' net over vechten bezig was. (:
    Dus ik neem enkel over wat er staat, niet dan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ga dan lekker bij een ander topic staken, chicka. (:


    Nee, want ik ben niet de enige die zich irriteert aan jou. Jij was ook diegene die dat andere topic opende over Mooiboys, waar je andere mensen afzeek vanwege hun mening, right (cat)


    To infinity and beyond •

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ok, is goed, en open jij ff een officieel klaag-topic?


    Niet nodig. Ik hoef geen klaag-topic om te weten dat er mensen het met me eens zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hale schreef:
    (...)

    Shitt juilie nemen alles zo letterlijk...

    Maar als het echt tot vechten komt dan is het ook echt goed vechten.


    Inderdaad hahahaha. Ach, mensjes hier snappen dat gewoon niet he, niet allemaal dan. Haha ik ga dit topic zo echt sluiten hoor. Er komt geen nuttig antwoord meer naar boven. (;


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb het niet zo met straattaal omdat ik liever gewoon Nederlands praat en dat straattaal vind ik niet zo mooi staan. Maar je moet het zelf maar weten. Iedereen heeft zijn eigen mening en daarmee basta.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 13:02 ]


    26 - 02 - '16

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Nee, want ik ben niet de enige die zich irriteert aan jou. Jij was ook diegene die dat andere topic opende over Mooiboys, waar je andere mensen afzeek vanwege hun mening, right (cat)


    Nee ik probeerde mensen een beetje positief te laten denken. Erger je je aan mij? Ctrl+F4. Doei chicka, ik ga praten met mensen die wél normaal doen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.