Haii!!
Lang geleden dat ik nog op Quizlet ben geweest, maar ik ben terug van weggeweest!!
Ok, ik heb dus een klein probleempje... Ik ging overlaatst naar een fuif en leerde daar een leuke jongen kennen en we dronken wat enzo... En ik raakte nogal dronken en ik heb dus seks gehad met die jongen. Maar dat is het probleem niet, het probleem is, de jongen gaf me erna geld, voor de taxi naar huis te betalen dacht ik. Thuis aangekomen, bleek het dat het veeeeel meer geld was dan alleen voor de taxi, ik had zo'n slordige €150 cash in mijn handen, zonder het zelf te beseffen
Natuurlijk voel ik me nu slecht om het geld uit te geven en tegelijkertijd is het natuurlijk fijn om zomaar (nouja zomaar) zoveel geld in je handen te krijgen, zonder er al te veel voor te moeten doen.
Probleem is nu dus, wat doe ik met het geld? Bel ik de jongen op en geef ik het terug, of hou ik het bij en geef ik het uit..
Aaagh kweet niet wat te doen... Kan iemand me helpen??
X(K)
Edit: OK, ik heb hem dus gebeld!! (jeeej) en gevraagd waar het geld voor diende, zijn antwoord: 'Omdat ik u geweldig vond en vond da ge iets verdiende, het is trouwens binnenkort je verjaardag, dus laat je maar eens lekker verwennen op mijn kosten' Ok, heel lief en al wat je wilt, maar toch blijf ik het raar vinden
En er zijn blijkbaar veel Q-ers die het geld zouden houden en uitgeven xP So I'm giong to do that xP
x
[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:15 ]