• Als je Drarry niks vindt, neem dan ook de moeite niet om te reageren en go on with your life alsjeblieft.


    TOPIC 5

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    als ze hier de link plaatst, stemt iedereen vast wel, toch?

    agree


    Cool, neat, swell -Cry

    Oh en ik wilde even zeggen dat ik het fantastisch vind dat er nog mensen zijn die zoveel van Drarry houden als ik. Het voelt zo fijn erover te kunnen praten, ookal is het dan maar via internet, want dat kan ik met mijn vrienden niet.
    En ik vind het zo gek/fijn dat ik nog steeds abo's bijkrijg op mijn gepauzeerde story. Ik voel me er echt geapprecieerd door :$.

    Jullie zijn gewoon geweldig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    awwwh
    dit is zo lief!!


    Cool, neat, swell -Cry

    Cockney schreef:
    Oh en ik wilde even zeggen dat ik het fantastisch vind dat er nog mensen zijn die zoveel van Drarry houden als ik. Het voelt zo fijn erover te kunnen praten, ookal is het dan maar via internet, want dat kan ik met mijn vrienden niet.
    En ik vind het zo gek/fijn dat ik nog steeds abo's bijkrijg op mijn gepauzeerde story. Ik voel me er echt geapprecieerd door :$.

    Jullie zijn gewoon geweldig.


    Tuurlijk zijn wij geweldig!
    We houden van Drarry :')

    En idd, ik praat ook nooit over Drarry met mn RL-friends (:
    Dat doe ik hier n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weatherby schreef:
    (...)

    Tuurlijk zijn wij geweldig!
    We houden van Drarry :')

    En idd, ik praat ook nooit over Drarry met mn RL-friends (:
    Dat doe ik hier n.n'

    als ik nog maar over harry potter praat is het al van: "Shut the fuck up!"

    maar tis idd super lief!!
    I wanna hug you!


    Cool, neat, swell -Cry

    Oh, ik had trouwens een idee;
    Als iedereen nou eens een q emailadres aanmaakt, dan kunnen we via mail bestandjes doorsturen met de lijst (jeweetwel dat [url=][/url] gedoe) want als je het elke keer opnieuw moet typen, ben je na een tijd wel een eindje bezig.

    Yay or nay?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jullie mogen mijn gewoon e-mailadres ook hebben hoor :')
    Alleen snap ik de bedoeling niet helemaal?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ARG! Mijn pot inkt is over mijn bureau heen gevallen -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    mijn gewoon mag je ook hebben
    ik vertrouw jullie ;D
    ik hoop alleen niet dat er iemand van school op dit topic zit -_-'


    Cool, neat, swell -Cry

    Gezien het nieuwe topic meestal door iemand anders wordt aangemaakt, moet die persoon elke keer alle stories via [url=][/url] in de lijst zetten, als we dat in een word of kladblok bestand zetten, dan kunnen we dat doorsturen naar elkaar en kan degene die het nieuwe topic maakt gewoon alles kopiëren ipv het helemaal opnieuw te moeten typen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Oh, ik had trouwens een idee;
    Als iedereen nou eens een q emailadres aanmaakt, dan kunnen we via mail bestandjes doorsturen met de lijst (jeweetwel dat [url=][/url] gedoe) want als je het elke keer opnieuw moet typen, ben je na een tijd wel een eindje bezig.

    Yay or nay?

    Als je het gewoon quote, het eerste bericht, kan je het zo kopieren :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Als je het gewoon quote, het eerste bericht, kan je het zo kopieren :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, juist ja, maar als het topic gesloten is kan je toch niet meer quoten?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Had ik niet aan gedacht :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Oh, juist ja, maar als het topic gesloten is kan je toch niet meer quoten?

    Dan moet je dat heel even van te voren doen :3 Ik mag mijn email niet geven van pap en mam -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...