• hay,

    dit klinkt miss een beetje raar maar ik heb al 8 maandne een relatie met de beste vriend van mn ex, ze zijn nogsteeds beste vrienden maar mn ex en ik konden het een tijdje niet goed met elkaar vinden,
    mijn ex en ik hebben een relatie van 6 maanden gehad, en ik heb vandaag voor het eerst sinds die dag mijn ex weer gezien en gesproken onder 4 ogen, ik weet neit wat ik voel, ik vind het nogsteeds een leuke jongen maar neit in dien zin dat ik ooit een relatie met hem wil..

    Ik heb vanmorgen van half toen tot half 1 met mijn ex gepraat, en om half 1 zou mijn vriend me op komen halen, maar aangezien mijn ex de bus gemist waren zouden we een uur met zn 3e zijn, en daarna was het een beetje een vaag afscheid omdat zowel mn ex als mn vriend het moeilijk vonden omdat we voor het eerst met zn 3e waren,

    nu later op msn en sms enzo weet ik niet goed hoe ik met mn ex om moet gaan, ik praat nu meer met hem maar ik ben bang dat het te word omdat ik heel lang hem niet meer gesproken had ofzo, maar het voelt alsof we een goede vriendschap hebben..


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Er zijn wel meer mensen die goeie vrienden worden met hun ex hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zolang er niets meer is dan vriendschap tussen jou en je ex is er niks aan de hand, toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Zolang er niets meer is dan vriendschap tussen jou en je ex is er niks aan de hand, toch?


    None but ourselves can free our minds.

    Er is niets mis met vriendschap met je ex?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    -noreaction-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Crystalflame schreef:
    Er zijn wel meer mensen die goeie vrienden worden met hun ex hoor. (:


    nou ik niet, in ieder geval niet met mn laatste ex
    hij heeft dat verpest door me laag te noemen

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 15:44 ]

    Taize schreef:
    Zolang er niets meer is dan vriendschap tussen jou en je ex is er niks aan de hand, toch?


    Food.

    Taize schreef:
    Zolang er niets meer is dan vriendschap tussen jou en je ex is er niks aan de hand, toch?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Toen het net uit was ontweek mijn ex mij nogal, maar toen we gedwongen werden tijd met elkaar door te brengen ontdekte hij dat hij ook heel goed vrienden met mij kon zijn, en sindsdien zijn we gewoon goede maatjes. Zolang je je maar over die fase heen zet, kan het prima. Ik kan me al nauwelijks meer herinneren dat ik met hem had, ook al was het niet zo heel lang geleden :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Crystalflame schreef:
    Er zijn wel meer mensen die goeie vrienden worden met hun ex hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking