• oké ik ga dus mijn eerste eigen personen verhaal schrijven.
    dus wees een beetje lief voor me(A)


    Ik weet het nog als de dag van gisteren, het was 2 maart 1993 wolken hingen grauw grijs aan de lucht, het zal niet lang meer duren of het noodweer brak los. Maar mij kon het niks schelen, in een kort zomerjurkje die absoluut nog te koud was voor deze tijd van het jaar rende ik door een veld vol boterbloemetjes. Voor mijn ogen kon de wereld vergaan, maar zelfs dat zal ik door al het geluk niet merken. Smoorverliefd was ik op de knappe mysterieuze Sebastiaan. Hij was lang, dun en getint door de Surinaamse zon hij was alles wat een vrouw zou wensen. maar zal ik zo van hem hebben gehouden als ik wist hoe hij werkelijk was? zal ik nog smoorverliefd op hem zijn als ik wist wat hij twintig andere vrouwen had aangedaan? nee waarschijnlijk niet. Ik ben aan hem ontkomen maar twintig andere vrouwen hebben door hem het leven verlaten.


    dit moet de beschrijving voorstellen... (al lijkt het begin eerder op een eerste hoofdstuk) de spelling moet ik er nog uit gaan halen maar ik ga eerst een aantal delen schrijven als het goed wordt.

    wees AUB helemaal eerlijk wat je ervan vind.
    aan fake reacties heb ik niks

    tips hoe ik het duidelijker (minder vaag) kan maken zijn wel welkom.
    leer ik alleen maar van

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 15:48 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het is mijn stijl niet 8D Maar het is niet slecht geschreven ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, edit, ik vind wel dat je het moet doen want ik ben 100% voor alles dat geen fanfiction is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    btw. ik heb geen keus, ik moet dit verhaal uit een aantal verschillende oogpunten gaan schrijven. de moordenaar dus Sebastiaan, de FBI & eventueel nog wat verhalen van vrouwen die hij vermoord, en dan natuurlijk als laatste de vrouw die aan hem ontkomt.

    ik weet niet hoe ik dit anders moet oplossen, om het verhaal anders duidelijk te maken. iemand enig idee? het is een detective, thriller roman om zo maar te zeggen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 15:46 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Je maakt veel vage fouten in dit kleine stukje, dat is voor mij reden om nee te zeggen, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Je maakt veel vage fouten in dit kleine stukje, dat is voor mij reden om nee te zeggen, sorry.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Taize schreef:
    Je maakt veel vage fouten in dit kleine stukje, dat is voor mij reden om nee te zeggen, sorry.

    maak niet uit, dankje voor het eerlijk zijn;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Taize schreef:
    Je maakt veel vage fouten in dit kleine stukje, dat is voor mij reden om nee te zeggen, sorry.


    comfort in c h a o s

    Het verhaal zelf lijkt me niet slecht, maar je gebruikt je tijden verkeerd, je hoofdletters verkeerd etc. wat best storend is.


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Het verhaal zelf lijkt me niet slecht, maar je gebruikt je tijden verkeerd, je hoofdletters verkeerd etc. wat best storend is.


    ahaa.. oké, zal proberen daar op te letten en te veranderden.
    heb het er nu ook even uit losse hand neer getypt.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt