• Als je Drarry niks vindt, neem dan ook de moeite niet om te reageren en go on with your life alsjeblieft.


    TOPIC 5

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Goed idee =O Dankje dankje dankje :3 -begint te schrijven-

    @Kristy: Ohja, handig x)

    graag gedaan:Y)
    ik zou het toch niet kunnen uitschrijven


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    graag gedaan:Y)
    ik zou het toch niet kunnen uitschrijven

    Waarom niet? Iedereen kan schrijven!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 8:52 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Waarom niet? Iedereen kan schrijven!

    ja, maar ik heb het veel te druk met mijn 2 andere Drarry stories
    ik heb mijn andere twee even moeten pauzeren x'D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 8:54 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    ja, maar ik heb het veel te druk met mijn 2 andere Drarry stories
    ik heb mijn andere twee even moeten pauzeren x'D

    Oh, jammer )=
    Ik heb er 3 ofzo op pauze staan, maar meer omdat ik ze ontieglijk saai vind om er verder aan te werken... Ik ben nu ook bezig om een ander verhaal uit te werken die nog niet online staat, al die rollen enzo, en dan ga ik hem eerst helemaal in Word typen voor ik hem online zet. -fijnomteweten-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, jammer )=
    Ik heb er 3 ofzo op pauze staan, maar meer omdat ik ze ontieglijk saai vind om er verder aan te werken... Ik ben nu ook bezig om een ander verhaal uit te werken die nog niet online staat, al die rollen enzo, en dan ga ik hem eerst helemaal in Word typen voor ik hem online zet. -fijnomteweten-

    -gaat op profiel kijken-
    jij hebt 12(!) stories!!
    whuuut???
    oke ik heb er 4 -.-'


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    (...)
    -gaat op profiel kijken-
    jij hebt 12(!) stories!!
    whuuut???
    oke ik heb er 4 -.-'

    Haha, ik had er eerst 4, dat waren allemaal delen van 1 Twilight-fanfiction, ik heb een random story voor wedstrijden, eentje die "How To Annoy everyone from HP" is en die niet echt een story is, ook nog een aantal die op pauze staan en dan kom je uit bij 3 of 4 lopende verhalen :3 Of minder, kan ook wel...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    iedereen moet kudo's geven aan al de drarry stories die hij/zij heeft
    ik wil zo graag dat er eens een Drarry in de top staat in de plaats van justin bieber (--')
    het kan me niet echt schelen of het mijn story is die in de top staat gewoon een Drarry
    wie doet mee??

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 9:09 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    iedereen moet kudo's geven aan al de drarry stories die hij/zij heeft
    ik wil zo graag dat er eens een Drarry in de top staat in de plaats van justin bieber (--')
    het kan me niet echt schelen of het mijn story is die in de top staat gewoon een Drarry
    wie doet mee??


    Ik wil wel meedoen maar welke story gaan we doen? stiekem hoop ik mijn verhaal maar een andere vind ik ook wel goed :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Is goed, dan doen we die van jou? Ik wilde net gaan schrijven maar ik ben moe, dat doe ik vanavond wel.
    We moeten alle Drarry-fans oproepen en heel Quizlet overnemen. Mwuhahaha :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Is goed, dan doen we die van jou? Ik wilde net gaan schrijven maar ik ben moe, dat doe ik vanavond wel.
    We moeten alle Drarry-fans oproepen en heel Quizlet overnemen. Mwuhahaha :Y)


    Ik doe mee alvast xD:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Allemaal (heb ik ook gedaan)
    ik zeg: geef iedereen een kans:Y)
    Drarry neemt Q over


    Cool, neat, swell -Cry

    Oppugno schreef:
    Is goed, dan doen we die van jou? Ik wilde net gaan schrijven maar ik ben moe, dat doe ik vanavond wel.
    We moeten alle Drarry-fans oproepen en heel Quizlet overnemen. Mwuhahaha :Y)


    Whaha, ik doe mee :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 9:33 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Maar mijn verhaal staat helemaal niet tussen die lijst van de beginpost :C


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    geeft kudo's aan alle Drarry's
    en laat ze Q overnemen
    whahahaha:Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb iedereen een kudo gegeven (die in de lijst staan :Y))


    Every word written is a victory against death | Michel Butor