• heb al 6x abortus gepleegd, probeer nogsteeds zwanger te worden maar mag niet van mijn ouders waardoor ik al een 20tal keer zelfmoordpogingen heb ondergaan. This was my life hope you enjoy

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx STOMME RETARDED FORUMSPAMMERS MET HUN VERHAALTJES

seriously, dit is overdreven maar het forum gaat er echt over de laatste tijd.

All I have in life, is my imagniation.

Romanian schreef:
    (...)

Ik haaaaaaaat het woord shawty, zo lelijk. :Y)

What about shorty bro?

Incarcerous schreef:
    (...)

Nou, wat een leuke gedachten 'laat ik me vandaag lekker in mijn arm gaan snijden omdat mijn leven een hel is'

ja want tuuuuuuuurlijk denkt iemand zo? srs, vooroordelen much.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Roswell schreef:
    (...)
    Wtf, weet je in hemels naam wel waar over je het hebt? Like, als je zo gezegd "bekend" ben met snijders, weet je dat ze er alles aan doen om het te verbergen. - Als ze echt serieus zijn met het hele pijnig-mezelf-stuff doen ze het heus niet alleen op de polsen, maar ook op armen, benen, buik, enz.

nogmaals, amen to you.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Grizzly schreef:
    (...)

welke idioot grijpt dan plots je polsen en benen om je te checken op littekens? en misschien verschuiven je festivalbandjes af en toe? niemand heeft gezegd om srs te zoeken naar littekens.

Neen, het valt echt niet op dat je ineens 50 mooie rechte sneetjes in je arm hebt.

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

Secretive schreef:
    (...)
    Ik vind het juist zo'n lief woord? :3

Oké als het in een zin staat als:
    Shawty,
    ik hou zow kapott veel van jou jij betekent de fucking wereld voor me. ik laat je nooit meer gaan baby.
    xxx Je boy.

Dan word je toch spontaan aggressief van? (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Videotape schreef:
    (...)

What about shorty bro?

Ö No! Ik hààt zo'n woorden. Doet mij ten allereerste al aan Bieber denken.

Romanian schreef:
    (...)

Shawty,
    ik hou zow kapott veel van jou jij betekent de fucking wereld voor me. ik laat je nooit meer gaan baby.
    xxx Je boy.

Omg, ik iig wel. :Y)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Roswell schreef:
    (...)
    Wtf, weet je in hemels naam wel waar over je het hebt? Like, als je zo gezegd "bekend" ben met snijders, weet je dat ze er alles aan doen om het te verbergen. - Als ze echt serieus zijn met het hele pijnig-mezelf-stuff doen ze het heus niet alleen op de polsen, maar ook op armen, benen, buik, enz.

Sja, whatever

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

Crushed schreef:
    (...)
    Ö No! Ik hààt zo'n woorden. Doet mij ten allereerste al aan Bieber denken.

Hahahahaha ja dat wel, ik vind dat echt niet leuk als zo'n jongen dat naar me stuurt, is zo playerig

Roswell schreef:
    (...)

Totally agree.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Incarcerous schreef:
    (...)

Snijders zijn aandachttrekkers, punt.

Niet waar.

comfort in c h a o s

Grizzly schreef:
    (...)

nogmaals, amen to you.

Maar ze heeft het over degene die er aandacht mee willen winnen en het niet verbergen. Ik kende iemand die zich sneed en ze was echt een stomme aandachttrekster, en nee dat wilt niet zeggen dat iedereen zo is, maar de meeste wel.

Romanian schreef:
    (...)

Shawty,
    xxx Je boy.

En dan zo'n antwoord:
    AaaahW ScHààààt Ik zie je grAaaag!
    Wij zíjn fÓh Evàààà Niet te brékEèèèèn Jeweetzelluuuuf__x33

Haha in dat geval is het wel hatelijk, ja. Maar als het gewoon als bijnaam wordt gebruikt zonder al dat geslijm, vind ik het wel schattig. :3

Has no one told you she's not breathing?

Secretive schreef:
    (...)
    En dan zo'n antwoord:
    AaaahW ScHààààt Ik zie je grAaaag!
    Wij zíjn fÓh Evàààà Niet te brékEèèèèn Jeweetzelluuuuf__x33

Haha in dat geval is het wel hatelijk, ja. Maar als het gewoon als bijnaam wordt gebruikt zonder al dat geslijm, vind ik het wel schattig. :3

Haha, kan ik begrijpen hoor. (cat)

ps. IIck stAaA DagG en NagGt Vor je Kloar. DUSHI, SGATJE, BABY, SHAWTY. <3333333

Big girls cry when their hearts are breaking

Incarcerous schreef:
    (...)

Sja, whatever

Het zou fijn zijn als je de volgende keer weer de ik-weet-alles-beter uit wilt hangen, dat je ook serieus alles weet er over, want dit is nog al falend.

Forever.