• heb al 6x abortus gepleegd, probeer nogsteeds zwanger te worden maar mag niet van mijn ouders waardoor ik al een 20tal keer zelfmoordpogingen heb ondergaan. This was my life hope you enjoy

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx STOMME RETARDED FORUMSPAMMERS MET HUN VERHAALTJES

    seriously, dit is overdreven maar het forum gaat er echt over de laatste tijd.


    All I have in life, is my imagniation.

    OMG, arme schat, je bent nog zo jong en je hebt al zoveel meegemaakt? En dat terwijl het krijgen van een kind, wat je geheel zelf gemaakt hebt en waar je je hele leven nog van zal houden, één van de mooiste dingen is die je in je leven kan overkomen. Och gossie, ik word hier een beetje verdrietig van...geef niet op, ooit zal het je ook lukken!

    Uneventful schreef:
    Amen to you.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik lach me ziek om dit topic, haha.
    Maar je hebt absoluut gelijk!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kitchener schreef:
    aandacht te kort?


    Hahaha oké. Ik maak dit topic net zodat de mensen met hun geweldige onrealistische verhalen zich misschien een beetje inhouden. Maar als jij denkt dat ik aandacht hiermee probeer te winnen idc.


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Hahaha oké. Ik maak dit topic net zodat de mensen met hun geweldige onrealistische verhalen zich misschien een beetje inhouden. Maar als jij denkt dat ik aandacht hiermee probeer te winnen idc.


    oh, sorry ik vatte het anders op. Ik dacht dat dit weer zo'n topic was met iemand die zo'n onrealistisch verhaal had. sorry. :$

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 13:53 ]


    <3

    Het mes snijdt van beide kanten. Je hebt altijd mensen die zeuren over iets en daar een topic over maken en in dat topic vind je vervolgens weer mensen die zeuren over de zeurende topicstarters. Het is ook nooit goed met jullie. (doeg)

    No hard feelings en zo hoor (:

    Dit is helemaal niet grappig eigenlijk.


    -

    Kitchener schreef:
    (...)

    oh, sorry ik vatte het anders op. Ik dacht dat dit weer zo'n topic was met iemand die zo'n onrealistisch verhaal had. sorry. :$


    hahaha nee, ik heb nog nooit abortus of zo iets gehad laten we daar duidelijk bij zijn (krul) en no prob


    All I have in life, is my imagniation.

    Genius schreef:
    Dit is helemaal niet grappig eigenlijk.


    Eigenlijk wel, maar jij ziet de humor er gewoon niet van in (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Hahaha genialiteit :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    -out

    Wil je er over praten meisje?


    "Ignite, my love. Ignite."

    (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    HeyApple schreef:
    -out

    Wil je er over praten meisje?

    Wat lief van je dat je jezelf aanbiedt als luisterend oor.
    Liefje, je moet weten dat wij er altijd voor je zijn. En als je het even niet meer ziet zitten omdat je broer weer zo'n vreselijk humeur heeft, dan maak je maar een lekker topic aan met daarin hoe erg het wel niet is, dan steunen wij je voor de volle 100%!


    Has no one told you she's not breathing?

    HeyApple schreef:
    -out

    Wil je er over praten meisje?

    -dood-

    HeyApple schreef:
    -out

    Wil je er over praten meisje?

    En toen kon ik mijn lach niet meer inhouden :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg