• heb al 6x abortus gepleegd, probeer nogsteeds zwanger te worden maar mag niet van mijn ouders waardoor ik al een 20tal keer zelfmoordpogingen heb ondergaan. This was my life hope you enjoy

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx STOMME RETARDED FORUMSPAMMERS MET HUN VERHAALTJES

    seriously, dit is overdreven maar het forum gaat er echt over de laatste tijd.


    All I have in life, is my imagniation.

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Snijders zijn aandachttrekkers, punt.



    excuse me? vooroordelen much? mijn beste vriend deed het. en trust me, het is niet om aandacht te trekken sweets. Misschien eerst wat mensen leren kennen voor je die fucking kutvooroordelen zet? het is niet omdat er enkelen zo zijn dat iedereen hetzelfde is hoor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Snijders zijn aandachttrekkers, punt.

    Like, je hebt geen idee waarom mensen snijden. Oké, ja er zijn er die het alleen maar voor aandacht doen. Maar écht niet allemaal. Het is waarschijnlijk onmogelijk om je op een andere gedachten te brengen, maar spot er niet mee.


    Forever.

    Romanian schreef:
    Trouwens shawty jy magg er met my over pratuh als jy wilt. xx jemeisje


    NÒuu, Bédanktt Dàtt Vintt Ick Érgg Léuwk x3333


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Romanian schreef:
    Trouwens shawty jy magg er met my over pratuh als jy wilt. xx jemeisje


    Je bent zo chill, echt mijn homie. Pb me maar, ik zal alles vertellen bro THX


    All I have in life, is my imagniation.

    Grizzly schreef:
    (...)


    excuse me? vooroordelen much? mijn beste vriend deed het. en trust me, het is niet om aandacht te trekken sweets. Misschien eerst wat mensen leren kennen voor je die fucking kutvooroordelen zet? het is niet omdat er enkelen zo zijn dat iedereen hetzelfde is hoor.


    Nou, doe het dan op een plek die niet zichtbaar is ?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Romanian schreef:
    Trouwens shawty jy magg er met my over pratuh als jy wilt. xx jemeisje

    Omg oké die shawty gaat er gewoon los over. Ik zou mijn vriend een faceslap geven moest ie dat naar me sturen. O-o

    Roswell schreef:
    (...)
    Like, je hebt geen idee waarom mensen snijden. Oké, ja er zijn er die het alleen maar voor aandacht doen. Maar écht niet allemaal. Het is waarschijnlijk onmogelijk om je op een andere gedachten te brengen, maar spot er niet mee.


    amen! en nu om haar topic te pesten tjah, hoe kan je het weten als je het zelf nooit gedaan hebt?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    amen! en nu om haar topic te pesten tjah, hoe kan je het weten als je het zelf nooit gedaan hebt?


    Wat bedoel je om mijn topic te pesten? (baby)


    All I have in life, is my imagniation.

    Grizzly schreef:
    (...)

    amen! en nu om haar topic te pesten tjah, hoe kan je het weten als je het zelf nooit gedaan hebt?


    Nou, wat een leuke gedachten 'laat ik me vandaag lekker in mijn arm gaan snijden omdat mijn leven een hel is'


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Snijders zijn aandachttrekkers, punt.

    Daar gaa ik absoluut niet mee akkoord.
    Met mensen die zich daarom stoer voelen wel.


    Has no one told you she's not breathing?

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Nou, doe het dan op een plek die niet zichtbaar is ?



    welke idioot grijpt dan plots je polsen en benen om je te checken op littekens? en misschien verschuiven je festivalbandjes af en toe? niemand heeft gezegd om srs te zoeken naar littekens.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Crushed schreef:
    (...)
    Omg oké die shawty gaat er gewoon los over. Ik zou mijn vriend een faceslap geven moest ie dat naar me sturen. O-o


    Ik haaaaaaaat het woord shawty, zo lelijk. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Nou, doe het dan op een plek die niet zichtbaar is ?

    Wtf, weet je in hemels naam wel waar over je het hebt? Like, als je zo gezegd "bekend" ben met snijders, weet je dat ze er alles aan doen om het te verbergen. - Als ze echt serieus zijn met het hele pijnig-mezelf-stuff doen ze het heus niet alleen op de polsen, maar ook op armen, benen, buik, enz.


    Forever.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Romanian schreef:
    (...)

    Ik haaaaaaaat het woord shawty, zo lelijk. :Y)

    Ik vind het juist zo'n lief woord? :3


    Has no one told you she's not breathing?