• heb al 6x abortus gepleegd, probeer nogsteeds zwanger te worden maar mag niet van mijn ouders waardoor ik al een 20tal keer zelfmoordpogingen heb ondergaan. This was my life hope you enjoy

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx STOMME RETARDED FORUMSPAMMERS MET HUN VERHAALTJES

seriously, dit is overdreven maar het forum gaat er echt over de laatste tijd.

All I have in life, is my imagniation.

Castle schreef:
    Als je de andere forums met Q vergelijkt, komt het op Q juist heel weinig voor

Ik heb het over de laatste tijd, maar het komt misschien wel minder voor ja

Die HorrorShit van net was wel echt het toppunt.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Temperate schreef:

hahahahahah ja!

Normaal zou lachen om dit forum, maar er zijn mensen die het wel echt moeilijk hebben- abortus moeten plegen, zwanger zijn maar geen geld er voor hebben, in de prostitutie werken om ook maar een klein beetje geld binnen te krijgen.. - Opzich ben ik het met je eens over dat er te veel forums over zijn, maar dat verhaal tussen jullie twee in het begin, gaat net iets te ver.

Forever.

Roswell schreef:
    Normaal zou lachen om dit forum, maar er zijn mensen die het wel echt moeilijk hebben- abortus moeten plegen, zwanger zijn maar geen geld er voor hebben, in de prostitutie werken om ook maar een klein beetje geld binnen te krijgen.. - Opzich ben ik het met je eens over dat er te veel forums over zijn, maar dat verhaal tussen jullie twee in het begin, gaat net iets te ver.

Ja, maar de mensen die het ook écht moeilijk hebben lopen er niet mee te koop zoals iedereen hier op Q (:

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 18:38 ]

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

Als je erover wil praten, pb me maar. :'D

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Roswell schreef:

Ja dat is waar, natuurlijk vind ik het ook supererg. Maar degene die dat echt hebben gaan er geen topic over maken en zitten sowieso al niet veel op de pc denk ik. En ja, het ging waarschijnlijk wel een tikkeltje te ver ahaha

Temperate schreef:

Agree!

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Incarcerous schreef:
    (...)

Eigenlijk wel, maar jij ziet de humor er gewoon niet van in (:

nee toch niet, omdat sommige dingen srs kwetsend kunnen zijn? :) just sayin', u-hù!

oke srs, ik kan ze wel af en reageer wel lief, maar als ze het zelf gezocht hebben zeg ik het ook wel :'D en van dat snijden was niet grappig. als in, echt niet grappig.

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 18:44 ]

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

xFelton schreef:
    Als je erover wil praten, pb me maar. :'D

Gebeurd! (flower)

Grizzly schreef:
    (...)

nee toch niet, omdat sommige dingen srs kwetsend kunnen zijn? :) just sayin', u-hù! jeeesh, je hebt me wel zwaaaaar gekwets hoor

(huil) ik ben wel net mijn 12de kind verloren omdat ik me teveel had ingespoten!

oke srs, ik kan ze wel af en reageer wel lief, maar als ze het zelf gezocht hebben zeg ik het ook wel :'D en van dat snijden was niet grappig. als in, echt niet grappig.

Snijders zijn aandachttrekkers, punt.

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 18:41 ]

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

Temperate schreef:

comfort in c h a o s

Videotape schreef:
    (...)

Ja dat is waar, natuurlijk vind ik het ook supererg. Maar degene die dat echt hebben gaan er geen topic over maken en zitten sowieso al niet veel op de pc denk ik. En ja, het ging waarschijnlijk wel een tikkeltje te ver ahaha

Nee, dat zullen ze inderdaad niet doen, maar het ging me meer om het gesprek dan de mening over 'die-forums-moeten-stoppen'. Gelukkig zie je zelf in dat het best wel te ver ging (:

Forever.

Roswell schreef:
    (...)
    Nee, dat zullen ze inderdaad niet doen, maar het ging me meer om het gesprek dan de mening over 'die-forums-moeten-stoppen'. Gelukkig zie je zelf in dat het best wel te ver ging (:

Maar ik bedoel hier ook geen kwaad in of zo, dit is helemaal niet serieus of zo. Ik probeerde gewoon een punt te maken dus het was ook wel een beetje de bedoeling dat het erover ging

Trouwens shawty jy magg er met my over pratuh als jy wilt. xx jemeisje

Big girls cry when their hearts are breaking