• heb al 6x abortus gepleegd, probeer nogsteeds zwanger te worden maar mag niet van mijn ouders waardoor ik al een 20tal keer zelfmoordpogingen heb ondergaan. This was my life hope you enjoy

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx STOMME RETARDED FORUMSPAMMERS MET HUN VERHAALTJES

    seriously, dit is overdreven maar het forum gaat er echt over de laatste tijd.


    All I have in life, is my imagniation.

    (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    My brain is fucked atm.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Amen to you.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nou, ik heb net een miskraam gehad waardoor ik mezelf onder een trein wou gooien kwam er nog eens bij dat ik helemaal geen geld heb en ik enorm dom ben dus school is niets voor mij. En net toen ik wou springen, had ik de trein gemist.. FML


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    Nou, ik heb net een miskraam gehad waardoor ik mezelf onder een trein wou gooien kwam er nog eens bij dat ik helemaal geen geld heb en ik enorm dom ben dus school is niets voor mij. En net toen ik wou springen, had ik de trein gemist.. FML


    gosh, ik weet echt helemaal waar je het over hebt. Na dat ik mijn 3de kind moest laten weghalen zag ik het helemaal niet meer zitten, ik wou mezelf van de trap gooien, maar toen viel ik eraf! FML

    @Uneventful thx

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 2:41 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    gosh, ik weet echt helemaal waar je het over had. Na dat ik mijn 3de kind moest laten weghalen zat ik het helemaal niet meer zitten, ik wou mezelf van de trap gooien, maar toen viel ik eraf! FML


    Wat heb jij een hard leven seg! Man, en daarnet heb ik weer een paar sneetjes in mijn arm gezet. Dat is toch echt een geweldig gevoel, vind je niet?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Wat heb jij een hard leven seg! Man, en daarnet heb ik weer een paar sneetjes in mijn arm gezet. Dat is toch echt een geweldig gevoel, vind je niet?


    Oh ja totally, ik doe het met mijn passer zodat ik het op school aan iedereen kan laten zien. Als ik niet spijbel natuurlijk.. Wie heeft school nodig?


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Oh ja totally, ik doe het met mijn passer zodat ik het op school aan iedereen kan laten zien. Als ik niet spijbel natuurlijk.. Wie heeft school nodig?



    Ik zeker en vast niet, want ik ben een achterlijke koe. Ik verdoe liever mijn tijd aan die coole dingen zoals dat ene geweldige ding in mijn arm spuiten, weet je wel?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)


    Ik zeker en vast niet, want ik ben een achterlijke koe. Ik verdoe liever mijn tijd aan die coole dingen zoals dat ene geweldige ding in mijn arm spuiten, weet je wel?


    Nja, ik ook. Of tussen je tenen kan ook hè, valt minder op. hihihi zo slim ben ik wel!


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Nja, ik ook. Of tussen je tenen kan ook hè, valt minder op. hihihi zo slim ben ik wel!


    Komt er ook nog eens bij dat ik enorm lelijk ben: ik heb een neus van hier tot ginder, met een gigantische spleet tussen mijn twee voorste tanden (youknowwho(krul)), vies blond vettig kroezelig haar maar ik heb geen geld om een bad of douche te betalen dus prostitutie is ook niets voor mij komt er nog eens bij dat ik syfilis heb


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Komt er ook nog eens bij dat ik enorm lelijk ben: ik heb een neus van hier tot ginder, met een gigantische spleet tussen mijn twee voorste tanden (youknowwho(krul)), vies blond vettig kroezelig haar maar ik heb geen geld om een bad of douche te betalen dus prostitutie is ook niets voor mij komt er nog eens bij dat ik syfilis heb


    Mijn moeder heeft me op straat gegooid dus ik zie er ook ongeveer zo uit.. Ik ga altijd op tuesdays voor de deur zitten maar ze negeert me. Dus leef ik nu gewoon met mijn homies. Ik wou dat ik niet te lelijk was voor prostitutie


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Nja, ik ook. Of tussen je tenen kan ook hè, valt minder op. hihihi zo slim ben ik wel!


    Maar ik kan wel mooi zingen, dit is een voorproefje van mijn nieue hit:

    It’s Tuesday, Tuesday
    Gotta get down on Tuesday
    Everybody’s lookin’ forward to the week, week
    Tuesday, Tuesday
    Gettin’ down on Tuesday


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Videotape schreef:
    (...)

    Mijn moeder heeft me op straat gegooid dus ik zie er ook ongeveer zo uit.. Ik ga altijd op tuesdays voor de deur zitten maar ze negeert me. Dus leef ik nu gewoon met mijn homies. Ik wou dat ik niet te lelijk was voor prostitutie



    Raar? Ik zit daar ook altijd ! Ik heb je daar nog nooit zien zitten hoor, maar misschien ben je gewoon te lelijk ?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Maar ik kan wel mooi zingen, dit is een voorproefje van mijn nieue hit:

    It’s Tuesday, Tuesday
    Gotta get down on Tuesday
    Everybody’s lookin’ forward to the week, week
    Tuesday, Tuesday
    Gettin’ down on Tuesday


    Wauw! Ik heb nog nooit zoiets mooi gehoord. Ik kan niets, al gebruiken ze me soms wel als proefkonijn voor nieuwe drugs
    Kom volgende keer dan naar nummer 13 daar zit ik op tuesdays hopelijk zie je me dan wel, anders ben ik echt wel een draakje

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 2:58 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Wauw! Ik heb nog nooit zoiets mooi gehoord. Ik kan niets, al gebruiken ze me soms wel als proefkonijn voor nieuwe drugs


    nou, natuurlijk heb ik wel inspiratie bij iemand gevonden eh. Ik ga geen namen gebruiken, natuurlijk. Nou, dat is toch ook goed? Ja, maar weet je ik ga ook naar echte coole fuiven van 14+, misschien moet je eens meegaan ?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 3:00 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."