• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Vraag dat de doc, niet ons.


    No growth of the heart is ever a waste

    HeyApple schreef:
    aandacht te kort?


    comfort in c h a o s

    Incarcerous schreef:
    oké, het meisje heeft gevraagd om normale commentaren. Als zij nu een kindje wilt, dat moet zij weten. Het is haar leven, zij doet wat zij wilt, en jullie hebben daar niets over te zeggen. Dus als je het er niet mee eens bent, houd dan gewoon je kop.

    Ik vind zeventien wat jong, maar oké. Heb je nagedacht over de consequenties die een kindje krijgen kan hebben? Je kunt je vriend kwijtraken, een alleenstaande moeder worden. Je ouders kunnen je niet meer in de familie willen en dan sta je er alleen voor.
    Ik weet dat je misschien denkt dat je dan iets van jezelf hebt om van te houden, maar een kindje krijgen brengt wel een grote verantwoordelijkheid met je mee en ik weet niet of je die last al kan dragen als je pas zeventien bent.
    Verder wens ik je veel geluk en succes toe, en hoop ik dat ik je ergens mee heb geholpen. IVF is ook een optie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Videotape schreef:
    Jong een kind krijgen is dom en onverantwoordelijk maar whatever, do what you wanna do right?


    Ex astris, sciencia

    srry maar aan alle dingen die ik hier ooit heb van je gelezen kom je niet verantwoordelijk over. als je een kind wilt en samen woonden zou ik ook eerst alle geld zaken op oorden zetten en je lijkt/komt over als een meid dat veel krijgt van haar ouders daar zou ik ff mee stoppen als het zo is en meer op je eigen benen leven (koken,stofzuigen,afstoffen ect.)


    Shoganai i ne~

    HeyApple schreef:
    aandacht te kort?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kind als je denkt dat je een kind kunt opvoeden als je 17 bent,noem ik je vreselijk naiëf en ik kan de reacties van de anderen best begrijpen. En het is niet omdat je ouders geld hebben en dat alles naar jou gaat als zij sterven dat jij over 2 jaar ook als erft. Trouwens tegenwoordig is een job nooit voor altijd en je situatie is niet al te stabiel lijkt me zo. Dus wacht nog z'n 8 jaar of meer eer dat je begint met een kind. Tegen dan heb je je school afgemaakt eventueel verder gestudeerd of een job gevonden en heb je misschien een iets volwassenere relatie. En bovendien snap ik niet waarom je geen pil of andere anticonceptiemiddelen gebruikt.

    Ik ben het volledig eens met Jonsu.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    BeHuffelpuf schreef:
    srry maar aan alle dingen die ik hier ooit heb van je gelezen kom je niet verantwoordelijk over. als je een kind wilt en samen woonden zou ik ook eerst alle geld zaken op oorden zetten en je lijkt/komt over als een meid dat veel krijgt van haar ouders daar zou ik ff mee stoppen als het zo is en meer op je eigen benen leven (koken,stofzuigen,afstoffen ect.)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DeSlenderman schreef:
    ...




    Ik hou me hier gewoon buiten :Y)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    HeyApple schreef:
    aandacht te kort?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jij bent 17 jaar en je hebt en relatie van 2 jaar.
    2 jaar is nog vrij jong dan te zeggen dat jullie samen klaar zijn voor een kind. Als je kind dan geboren is de kans groot dat je vriend het niet aan kan en allemaal te licht heeft opgenomen en dat hij je in de steek laat.Dan sta jij er alleen voor. Denk ook aan de toekomst van dat kind. Als jij niet ga verder studeren heb je geen goede job en heb je niet genoeg geld om eten , kledij , .... voor jou en dat kind te kopen.Ik zou toch nog een jaar of 8 wachten.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Bullshit dit!
    Jij bent overduidelijk NIET klaar voor een kind als je er zo weinig van weet dat je het op een forum moet vragen.


    Here & Now

    Je hebt te veel eitjes?
    Heb je dan niet meer kans op twee-,drie-,vier-,vijf-,zes-, enzovoortlingen? :'D


    Has no one told you she's not breathing?