• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik heb geen studie ik ga nog naar school binnekort ga ik werken word me werk me baan vooraltijd


    Het ging om je kind. Hoe zit het met de studie en school van je kind? Dat vroeg ze. niet naar jou.


    quidquid excusatio prandium pro

    Horrorshit schreef:
    (...)

    zal met de dokter over hebben aleen als ik zeg tegen hem ik wil kind kijk hij me zo aan :8 maar je bent nog jong dat haat ik xd daarom vond ik fijner op quizlet maar zal met hem over praten logisch dokter weet meer over dat dan iedereen maar alsnog krijg ik goeie dingen van jullie binnen

    Ja, dat kan je hem niet kwalijk nemen.
    Misschien is er iemand anders in je omgeving met wie je kan praten. Want ik blijf er bij, wat je doet is niet zo heel slim en "gevaarlijk". Denk alsjeblief wel goed na en praat er met mensen over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik heb geen studie ik ga nog naar school binnekort ga ik werken word me werk me baan vooraltijd

    Oké nu overdrijf je, voor altijd?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Het ging om je kind. Hoe zit het met de studie en school van je kind? Dat vroeg ze. niet naar jou.


    oow oke ja dat komt later niet nu natuurlijk kind gaat groeien dan moet hij of zij naar school maar ik heb er goed over nagedacht ech goed ene kant denk ik nee andere kant ja en ik denk zeker aan de kind ik wil dat die betere toekomst krijg dan ik

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik heb geen studie ik ga nog naar school binnekort ga ik werken word me werk me baan vooraltijd


    Ik had het ook niet over jouw studie, maar over die van je kind. Wil je niet dat het een goede toekomst krijgt? Denk na joh.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    oow oke ja dat komt later niet nu natuurlijk kind gaat groeien dan moet hij of zij naar school maar ik heb er goed over nagedacht ech goed ene kant denk ik nee andere kant ja en ik denk zeker aan de kind ik wil dat die betere toekomst krijg dan ik

    Natuurlijk wil je dat, maar is dat ook mogelijk?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oké nu overdrijf je, voor altijd?


    daarmee bedeol ik word me vaste baan vooraltijd is wel overdreven ja xd

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ja, dat kan je hem niet kwalijk nemen.
    Misschien is er iemand anders in je omgeving met wie je kan praten. Want ik blijf er bij, wat je doet is niet zo heel slim en "gevaarlijk". Denk alsjeblief wel goed na en praat er met mensen over.


    zal ik doen

    Horrorshit schreef:
    (...)

    oow oke ja dat komt later niet nu natuurlijk kind gaat groeien dan moet hij of zij naar school maar ik heb er goed over nagedacht ech goed ene kant denk ik nee andere kant ja en ik denk zeker aan de kind ik wil dat die betere toekomst krijg dan ik


    Nee, daar moet je nu al over denken. Als jij dat niet kan betalen over 16/17 jaar, wat dan? Heeft je kind geen goede opleiding gehad.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou eerlijk eigenlijk wachten. Wachten tot je een vaste baan hebt, vast inkomen, opleiding af en gesettled bent. Dan zou ik pas denken aan kinderen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    maarja ik lees morgen de reactie,s moet van pappa slapen xd

    Horrorshit schreef:
    (...)

    oow oke ja dat komt later niet nu natuurlijk kind gaat groeien dan moet hij of zij naar school maar ik heb er goed over nagedacht ech goed ene kant denk ik nee andere kant ja en ik denk zeker aan de kind ik wil dat die betere toekomst krijg dan ik


    Je zegt dat je goed hebt nagedacht maar komt qua toekomst niet verder dan dit:

    Ik stop met school en ga werken, krijg een kind, ga samenwonen. Kind groeit op. Happy end.

    dat is niet goed overdacht


    quidquid excusatio prandium pro

    nerveus schreef:
    (...)

    Nee, daar moet je nu al over denken. Als jij dat niet kan betalen over 16/17 jaar, wat dan? Heeft je kind geen goede opleiding gehad.

    Hier moet ik ingrijpen. Ik moet ook mijn eigen studie betalen en dat kan ik ook.Gewoon een kwestie van werken en sparen. Dat je ouders je studie niet betalen betekent niet dat ze slechte ouders zijn maar dat ze gewoon niet zo rijk zijn(studie is echt duur).
    Mijn ouders waren goede ouders,alleen niet rijk.

    Je heb gelijk ze moet goed na denken, maar wat je nu zegt klopt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Je zegt dat je goed hebt nagedacht maar komt qua toekomst niet verder dan dit:

    Ik stop met school en ga werken, krijg een kind, ga samenwonen. Kind groeit op. Happy end.

    dat is niet goed overdacht


    Agree!

    Weet je wat een kind kost? Is een financiële klap op je rekening hoor! Weet je wat zo'n kind allemaal nodig heeft? Voeding, luiers, baby kamer, dokter enz. En dan later ook school.
    Is echt niet goed over na gedacht en zeker als jij geen studie hebt gedaan, hou je het niet lang vol. Mogen wij weer van onze salarissen geld afstaan naar de bijstands mensjes :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meid weet waar je aan begint.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.