• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    mijn ouders hebben genoeg geld alles van hun bijna gaat naar mij

    en je denkt dat die de rest van je leven geld blijven storten? denk toch eens na, je moet toch eerst zelf een inkomen hebben. je staat niet op een vaste grond nu. pas als je alles onder controle hebt (geld huis vriend enz) dan zou ik pas een kindje nemen. maarja jouw keuze. blijkbaar onderschat je de verantwoordelijkheid


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De jongen weet dat je zwanger wilt worden?


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    HeyApple schreef:
    aandacht te kort?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan geef ik je een goed advies. DOE HET NIET. Het gaat zo moeilijk worden voor jou. Ga gewoon aan de pil, geniet van het jong zijn en leuk doen met je vriend. Hoelang ga je al met hem?


    2 jaartjes

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    en je denkt dat die de rest van je leven geld blijven storten? denk toch eens na, je moet toch eerst zelf een inkomen hebben. je staat niet op een vaste grond nu. pas als je alles onder controle hebt (geld huis vriend enz) dan zou ik pas een kindje nemen. maarja jouw keuze. blijkbaar onderschat je de verantwoordelijkheid


    ene kant gelijk in

    xFelton schreef:
    (...)


    hoezo aandacht te kort hier zijn meeste meisjes dan jongens hoor

    Tyrael schreef:
    De jongen weet dat je zwanger wilt worden?


    yep

    Horrorshit schreef:
    (...)

    hoezo aandacht te kort hier zijn meeste meisjes dan jongens hoor


    Omdat je aandacht zoekt met deze topics. Je had het ook gewoon op internet kunnen opzoeken maar nee, je wilt het de halve internet-wereld laten weten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat je aandacht zoekt met deze topics. Je had het ook gewoon op internet kunnen opzoeken maar nee, je wilt het de halve internet-wereld laten weten.


    topic is geen aandacht maar advies maar als jullie het zo opvatten oke. ik zoek geen ruzie of aandacht of iets . wil advies mening van ander dan kan ik nog teminste nadenken en denken doe ik het of toch maar niet

    dus als nu een meisje topic maakt hoe gebruik ik de pil is het ook aandacht

    Horrorshit schreef:
    dus als nu een meisje topic maakt hoe gebruik ik de pil is het ook aandacht


    Ja, want dat kan je huisarts en de apotheker gewoon uitleggen als je hem aanvraagt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, want dat kan je huisarts en de apotheker gewoon uitleggen als je hem aanvraagt.


    en stel je bent minderjarig en je wil er niet met de dokter over hebben

    Horrorshit schreef:
    (...)

    en stel je bent minderjarig en je wil er niet met de dokter over hebben

    Eh, het is heel normaal voor de dokter.
    Ik ging al aan de pil toen ik 13 was.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Eh, het is heel normaal voor de dokter.
    Ik ging al aan de pil toen ik 13 was.



    ik niet ik wou niet met de dokter over hebben . ik heb de pil nooit gebruikt ook geen spiraal , me vriendin ging wel voor me halen .je heb sommige meisjes die zijn open sommige die zijn het liever in een topic kwijt en willen goeie advies

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 10:23 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)


    ik niet ik wou niet met de dokter over hebben . een vriendin ging voor mij zij had dezelfde dokter je heb sommige meisjes die zijn open sommige die zijn het liever in een topic kwijt en willen goeie advies


    Je komt echt over als een zware allochtoon.
    Daarbij, die kunnen je veel beter advies geven dan ons. Sowieso geeft hij je gewoon advies, dat hoort bij zijn werk. Als je het voor de eerste keer ophaalt bij de apotheek geven die vrouwen je daar ook advies en een extra bijsluiter. Tada.
    Snap je het dan niet (wat ik me goed kan voorstellen met jou IQ) kan je het altijd nog vragen.


    Your make-up is terrible