• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Mensen doen niet zo kattig tegen die meid somige reacties vind ik echt zielig.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rogue schreef:
    Mensen doen niet zo kattig tegen die meid somige reacties vind ik echt zielig.


    Het is dom om zo jong een kind te nemen en het komt op mij over alsof ze er niet goed over heeft nagedacht. Ik denk dat als zij een kind krijgt dat dat een ramp wordt.

    Dat is mijn mening, en ik vind het juist zielig als ik niet zwaar nutteloos haar ervan zou proberen te overtuigen dat niet te doen


    quidquid excusatio prandium pro

    Rogue schreef:
    Mensen doen niet zo kattig tegen die meid somige reacties vind ik echt zielig.

    Wat is er zielig aan? Zij komen uit voor hun mening en laten die op beschaafde wijze weten. Eerlijk gezegd valt dit nog mee hoor, die reacties. Ik had erger verwacht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dus de moordenaar fase is geweest en nu begin je aan de moeder fase.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rogue schreef:
    Mensen doen niet zo kattig tegen die meid somige reacties vind ik echt zielig.


    Pure meningsuiting.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik zou er eerst heel goed over nadenken maar als het echt zeker is wat je wil dan komt het wel goed<3


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Rogue schreef:
    Mensen doen niet zo kattig tegen die meid somige reacties vind ik echt zielig.


    Nou sorry hoor, maar ze moeten het verbieden om mensen met een IQ lager dan een aap een kind te laten krijgen, zeker voor hun 20ste levensjaar.
    Je weet toch dat WIJ hiervoor gaan opdraaien, dat JIJ het financieel niet red en dat WIJ dan belasting gaan betalen wat naar JOU toegaat, omdat JIJ domme dingen doet en niet nadenken betalen WIJ geld. Idioot. Denk na.


    Your make-up is terrible

    aah juist ja. je bent 17, woont nog niet eens samen met je vriend, doet geen opleiding en je wilt een kind? gebruik je hersens eens. hoe kan dat kind opgroeien als je nog niet eens een baan hebt? verkeerde volgorde meissie: 1 éérst een opleiding doen en een baan vinden 2 dan pas samenwonen met je vriend zodat je het kunt betalen en 3 als jullie allebei volwassen genoeg zijn kan er wel een kindje komen. ik heb nu al medelijden met het kind


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    aah juist ja. je bent 17, woont nog niet eens samen met je vriend, doet geen opleiding en je wilt een kind? gebruik je hersens eens. hoe kan dat kind opgroeien als je nog niet eens een baan hebt? verkeerde volgorde meissie: 1 éérst een opleiding doen en een baan vinden 2 dan pas samenwonen met je vriend zodat je het kunt betalen en 3 als jullie allebei volwassen genoeg zijn kan er wel een kindje komen. ik heb nu al medelijden met het kind


    niemand zegt dat ik het zo graag wil ja ik wil het maar voor mij kan zonder kind net zo goed. ik wou graag weten waneer ik kind kan krijgen al krijg ik op me 22 weetje vind ik oke

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor, maar ze moeten het verbieden om mensen met een IQ lager dan een aap een kind te laten krijgen, zeker voor hun 20ste levensjaar.
    Je weet toch dat WIJ hiervoor gaan opdraaien, dat JIJ het financieel niet red en dat WIJ dan belasting gaan betalen wat naar JOU toegaat, omdat JIJ domme dingen doet en niet nadenken betalen WIJ geld. Idioot. Denk na.


    mijn ouders hebben genoeg geld alles van hun bijna gaat naar mij

    Horrorshit schreef:
    (...)

    mijn ouders hebben genoeg geld alles van hun bijna gaat naar mij


    Denk je dat ze dat nogsteeds doen als jij een kind krijgt en ergens anders gaat wonen? Zo dom zijn ze niet, hoop ik toch.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 10:05 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Denk je dat ze dat nogsteeds doen als jij een kind krijgt en ergens anders gaat wonen? Zo dom zijn ze niet, hoop ik toch.


    ik denk ze zouden me wel beetje helpen maar niet altijd . ben zelf wel altijd verwend geweest altijd alles wat ik zag wou kreeg ik het daarom komt voor mij alles makelijk over

    Ik ga geen tips geven want ik wil niet meehelpen met iemands leven kapot maken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 10:08 ]


    <3

    Salander schreef:
    Ik zeg alleen: weet waar je aan begint.
    De grootste kans op zwangerschap is wanneer je het doet als je ovuleert.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik denk ze zouden me wel beetje helpen maar niet altijd . ben zelf wel altijd verwend geweest altijd alles wat ik zag wou kreeg ik het daarom komt voor mij alles makelijk over


    Dan geef ik je een goed advies. DOE HET NIET. Het gaat zo moeilijk worden voor jou. Ga gewoon aan de pil, geniet van het jong zijn en leuk doen met je vriend. Hoelang ga je al met hem?


    Your make-up is terrible