• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Videotape schreef:
    Jong een kind krijgen is dom en onverantwoordelijk maar whatever, do what you wanna do right?


    niet per se. sorry, ik word echt helemaal pissig als iedereen denkt dat alle tienermoeders hun kind niet kan opvoeden en nergens gaat geraken? mijn broer studeert psychologie, en mijn mama had haar opleiding afgemaakt, 5 jaar psychologie-achtig ding gestudeert en is nu top ambtenaar in ministerie van onderwijs. Dus bazinga.

    ik hoop echt dat het je goed gaat lukken, maar ik twijfel er niet aan dat je baby in een warm nest gaat opgroeien :) wel proberen een opleiding af te maken! :O


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    YYYYY schreef:
    Wtf heb je al een kind;o?


    Is der broertje.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jonge, jij komt aandacht tekort met die kuttopics van je. In andere topics loop je stoer te doen dat je op vakantie geneukt gaat worden en het altijd zonder pil doet, en dan nu dit weer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 13:46 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    Jonge, jij komt aandacht tekort met die kuttopics van je. In andere topics loop je stoer te doen dat je op vakantie geneukt gaat worden en het altijd zonder pil doet, en dan nu dit weer.


    WTF HAHAHA, ik mag dat woordje k niet zeggen anders had ik gezegd je bent ...dom . 1 ik heb een vriend 2 ik ben op vakantie geweest voor familie 3 stoer doen voor wat voor mensen op internet 4 pil wat voor pil er zijn veel soorten pillen xtc enzo bedoel je die meid toch wie heeft hier aandacht tekort .

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:39 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    WTF HAHAHA, ik mag dat woordje k niet zeggen anders had ik gezegd je bent ...dom . 1 ik heb een vriend 2 ik ben op vakantie geweest voor familie 3 stoer doen voor wat voor mensen op internet .

    Als je het woord niet mag zeggen, moet je het ook niet als naam doen op Q. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:38 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    JERKEN schreef:
    (...)
    Als je het woord niet mag zeggen, moet je het ook niet als naam doen op Q. (cat)


    ik zeg die woord niet in topics mag niet anders zou je het nu horen . maar dat woord zeg ik zo vaak dat je het niet eens kan tellen net zei ik het ook toen ik haar reactie zag hardop ook me pa zei tegen wie scheld je tegen je pc

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:41 ]

    =_= Moeten we haar nu echt aandacht blijven geven? deze topics zijn belachelijk

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Grizzly schreef:
    (...)

    niet per se. sorry, ik word echt helemaal pissig als iedereen denkt dat alle tienermoeders hun kind niet kan opvoeden en nergens gaat geraken? mijn broer studeert psychologie, en mijn mama had haar opleiding afgemaakt, 5 jaar psychologie-achtig ding gestudeert en is nu top ambtenaar in ministerie van onderwijs. Dus bazinga.

    ik hoop echt dat het je goed gaat lukken, maar ik twijfel er niet aan dat je baby in een warm nest gaat opgroeien :) wel proberen een opleiding af te maken! :O


    vind ik ook maja als ik nu kind wil neem ik het sowieso niemand kan mij iets verbieden niemand ben aleen geboren ga aleen dood . als ik nu iets wil doen ik doe het niemand van hun is me ouders . ik heb het over gemeene reacties . niet over normale reacties. ik heb schijt wat anderen meiden doen of ze nou 3 of 4 of 5 kinderen hebben doet mij niks boeit me niks. als ik iets ik wil doe ik het . aleen heb besloten om nog even niet te doen . niet door hun maar gewoon lijk me beste

    ja zal ik zeker proberen (H)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:48 ]

    Escritura schreef:
    =_= Moeten we haar nu echt aandacht blijven geven? deze topics zijn belachelijk

    Je hebt helemaal gelijk, ik ga hier geen aandacht meer aan besteden.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ergens vind ik dat velen in dit topic gelijk hebben.
    Je vraagt mensen hun mening ergens over, waar je al helemaal niet om geeft, je doet het toch. Je verliest enorm snel je geduld en gaat als een zot tekeer als iemand zijn mening geeft, en die staat jou helemaal niet aan. Wat gaat dat dan wel niet zijn als je een kind hebt? Dat slaapt niet 's nachts, dat eet niet wanneer jij het wil, dat doet niet wat jij wil,...
    Die dingen hebben enorm veel zorg en aandacht nodig, en aangezien jij zoiets hebt van: Pff school, das niets voor mij, gaat jouw kind dat 10 kansen op 5 ook hebben, of wie weet wil die dat wel, maar heb jij gewoon geen geld om jouw kind deftig te laten studeren en een toekomst te bieden, omdat je zelf te lui was.
    Als ik dus jou was -wat ik gelukkig niet ben, want je mag het hebben voor mijn part- zou ik eens flink met mijn kop tegen de deur knallen, maken dat ik mijn schoolcarrière afmaakte, ervoor zorgen dat ik een deftige job had, en DAN kan je nog overwegen of je op zo'n jonge leeftijd al aan kinderen begint.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    WTF HAHAHA, ik mag dat woordje k niet zeggen anders had ik gezegd je bent ...dom . 1 ik heb een vriend 2 ik ben op vakantie geweest voor familie 3 stoer doen voor wat voor mensen op internet 4 pil wat voor pil er zijn veel soorten pillen xtc enzo bedoel je die meid toch wie heeft hier aandacht tekort .


    ik zeg die woord niet in topics mag niet anders zou je het nu horen . maar dat woord zeg ik zo vaak dat je het niet eens kan tellen net zei ik het ook toen ik haar reactie zag hardop ook me pa zei tegen wie scheld je tegen je pc


    1. Waarom zeg je dan in een ander topic dat je op vakantie geneukt gaat worden?
    2. Hetzelfde als hierboven
    3. Ja, je doet inderdaad stoer voor wat mensen op internet blijkt wel uit je oudere topics, hoewel ik het niet bepaald stoer vind.
    4. Zo achterlijk ben je dat je niet eens weet wat de pil en ovulatie is

    En brada dat je die woord niet mag gebruiken boeit niemand hier iets jwz

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:10 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wtf? Oké ik heb eventjes alles gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat je totaal niet weet waar je aan begint. Als je namelijk geen goede studie hebt gevolgd en dus ook geen degelijke baan hebt, kun je never ever ever een kind opvoeden. En dan zeg je dat je kind het beter krijgt dan jou? Je bent egoistisch bezig, tegenover JOU en je kind!


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Wtf? Oké ik heb eventjes alles gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat je totaal niet weet waar je aan begint. Als je namelijk geen goede studie hebt gevolgd en dus ook geen degelijke baan hebt, kun je never ever ever een kind opvoeden. En dan zeg je dat je kind het beter krijgt dan jou? Je bent egoistisch bezig, tegenover JOU en je kind!


    Als je die andere topics van haar leest geloof je niet meer dat dit serieus is. Dat kind zoekt aandacht op een héle trieste manier. :W


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    (...)

    Als je die andere topics van haar leest geloof je niet meer dat dit serieus is. Dat kind zoekt aandacht op een héle trieste manier. :W


    Oh? Welke topics dan :W


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Oh? Welke topics dan :W


    Dit o.a.
    Hoe zij reageert op andermans mening, like, wtf?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.