• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Sweden schreef:
    HAHA
    Jij bent echt nog niet volwassen, verantwoordelijk, oud genoeg om een kind te krijgen/ op te voeden.
    Gebruik die ene hersencel die je hebt, en denk eens na *-*


    Weet je wel niet hoe hard dit op haar over kan komen! Doe even normaal zeg!
    Als zij dat wil met haar leven laat haar dan! Hier wordt ik echt boos om!


    Kill them with kindness.

    Zephyros schreef:
    (...)

    Weet je wel niet hoe hard dit op haar over kan komen! Doe even normaal zeg!
    Als zij dat wil met haar leven laat haar dan! Hier wordt ik echt boos om!

    De waarheid kan hard zijn (;


    Me so good.

    Ik vind het inderdaad eigenwijs als je denkt dat je genoeg verstand hebt op je 17de om zo vroeg al een kind te willen baren. -persoonlijke mening

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:50 ]

    Sweden schreef:
    (...)
    De waarheid kan hard zijn (;

    Iknow, maar die ene zin "Gebruik die ene hersencel die je hebt" vond ik echt te ver gaan.


    Kill them with kindness.

    Ik heb alle berichtjes een beetje bekeken. Ben het zwaar eens met Assassin. Het gaat ONS ook geld kosten omdat WIJ JOUW bijstand moeten betalen dan :(

    Niet eerlijk, want wij moeten er hard voor werken, geef liever geld aan mensen die het echt nodig hebben en die het verdienen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Weet je wel niet hoeveel een kind kost ? Je zegt dat je 'bijna' gaat werken maar toch... Je hebt nog jaren en jaren tijd voor een kind. Ga studeren of zorg tenminste dat je werkzekerheid hebt.
    MAAR
    het is natuurlijk je eige keuze.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    nerveus schreef:
    Owkee, dit is een beetje aanstellerige shit :S Je weet niet waar je aan begint.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    wat betekent dat laaste woord

    Echt zo slecht als je niet weet wat ovuleren is.. Serieus, heb jij je hoofd gestoten? Je wilt een kind maar je weet niet eens wat ovuleren is..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Incarcerous schreef:
    oké, het meisje heeft gevraagd om normale commentaren. Als zij nu een kindje wilt, dat moet zij weten. Het is haar leven, zij doet wat zij wilt, en jullie hebben daar niets over te zeggen. Dus als je het er niet mee eens bent, houd dan gewoon je kop.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ligt aan de zaad van je vriendje, en welke periode je het doet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oke, het is inderdaad een beetje dom en eigenwijs. Maar als je het echt wilt moet je het zeker weten. Je moet dan wel goed nadenken. Imean Je moet genoeg geld hebben, en het is beter als je een diploma/goede studie hebt waar je verder mee kan.
    Er is nog genoeg tijd om een kind te nemen (;


    Only those who listen can hear

    DeSlenderman schreef:
    ...




    Ik hou me hier gewoon buiten :Y)

    Euh, weet jij wel waar je het over hebt?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik hoop dat et kind niet zoveel spellingsfouten heeft net als de moeder.

    Wtf heb je al een kind;o?