• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    oow oke hoe ken je dat testen .


    Niet. Temperatuur is onbetrouwbaar, verder is er niet echt een methode. De enige min of meer betrouwbare methode is met zeer regelmatige intravaginale echo om het groeiende Graafse Follikel te vinden, en te kijken wanneer hij verdwijnt. Dan heeft de ovulatie plaatsgevonden.
    14 dagen na de menstruatie ongeveer.

    sommige meisjes hebben pijn in hun zij tijdens de ovulatie. Als je dat hebt weet je wanneer je ovuleert. Anders valt het nauwelijks te testen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:52 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    HeyApple schreef:
    Ik heb mijn sexuele voorlichting ook weer gehad voor vandaag.

    Sorry voor mijn botte reactie in het begin van het topic.
    Als je echt graag een kind wilt, en je partner wilt het ook, kun je het doen.


    Maar wil haar partner het ook? Dat vroeg ik net maar heb nog geen antwoord


    quidquid excusatio prandium pro

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Waaar?

    Nee oké nu even serieus, als jij denkt dat je van een kind gelukkig word, en van samenwonen, dan doe je dat. Maar denk echt heel goed na, of je het echt wil. Een kind is een grote verantwoordelijkheid, en waarom nu al? Je bent nog jong en je kan altijd later nog een kind nemen, geniet nu nog van de tijd die jij en je vriend hebben, want straks krijg je spijt! Maar als je het echt wilt, hou ik je niet tegen.


    ik vatte anders op sorry . ene kant heb je gelijk andere kant wil ik het

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Maar wil haar partner het ook? Dat vroeg ik net maar heb nog geen antwoord


    sorry xd ja me vriend wil ook

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:54 ]

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Niet. Temperatuur is onbetrouwbaar, verder is er niet echt een methode. De enige min of meer betrouwbare methode is met zeer regelmatige intravaginale echo om het groeiende Graafse Follikel te vinden, en te kijken wanneer hij verdwijnt. Dan heeft de ovulatie plaatsgevonden.
    14 dagen na de menstruatie ongeveer.

    Dat laaste hoef niet, dat licht helemaal hoe lang je menstruatiecyclus duurt. Als je iedere 30 dagen ongesteld bent wel ja, maar ik ben dat bijvoorbeeld niet dus bij mij is het al anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ik vatte anders op sorry . ene kant heb je gelijk andere kant wil ik het

    Oké, want ik meende het hoor.. D:

    & Niemand houd je tegen! veel eh, geluk dan maar. : )


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Uhm, het makkelijkst is om een ovulatie test te kopen bij de kruitvat ofzo. Je kan het ook aan je lichaam merken( je bent bv warmer) maar dat is veel moeilijker en werkt minder goed.
    Je zou het ook kunnen uitrekenen, als je je menstruatiecyclus helemaal kent. Maar dat is nog moeilijker om te doen en je weet dan niet zeker of je fout zit.


    ja heb gezien voor 50 euro zo,n testje met een blije gezicht erop die bedeol je toch

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dat laaste hoef niet, dat licht helemaal hoe lang je menstruatiecyclus duurt. Als je iedere 30 dagen ongesteld bent wel ja, maar ik ben dat bijvoorbeeld niet dus bij mij is het al anders.


    probleem is bij mij ik weet niet eens waneer ik ongesteld word soms kan ik 4 maanden niet ongesteld zijn

    Horrorshit schreef:
    (...)

    ja heb gezien voor 50 euro zo,n testje met een blije gezicht erop die bedeol je toch

    Bijvoorbeeld, er zijn ook andere, neem ik aan.
    Ik heb me er niet zo in verdiept, dus ik kan je het niet zeggen.
    Misschien moet je eens met je dokter praten, die kan je waarschijnlijk betere tips geven dan wij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sorry hoor, ik ben het er nog steeds niet mee eens.

    Ik bedoel, je denkt alleen aan jezelf. Jij wil een kind. Maar je denkt niet na. Je kan best een kind nemen. Maar wat voor toekomst heeft het? Kan je het geld voor school betalen? Kan het een normale krijgen met goede spullen erin? Hoe zit het later met de studie? Ga jij die betalen? Kan het kind normaal eten. Je hebt het volgens mij echt niet doordacht omdat het jouw leuk lijkt om een kind te krijgen, maar je eigenlijk helemaal niet aan het kind zelf denkt.

    Sorry als het bot over komt, maar ik blijf het dom vinden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ga hier verder geen tips over geven. of je moet tips willen van een bijna 14 jarige :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Bijvoorbeeld, er zijn ook andere, neem ik aan.
    Ik heb me er niet zo in verdiept, dus ik kan je het niet zeggen.
    Misschien moet je eens met je dokter praten, die kan je waarschijnlijk betere tips geven dan wij.


    zal met de dokter over hebben aleen als ik zeg tegen hem ik wil kind kijk hij me zo aan :8 maar je bent nog jong dat haat ik xd daarom vond ik fijner op quizlet maar zal met hem over praten logisch dokter weet meer over dat dan iedereen maar alsnog krijg ik goeie dingen van jullie binnen

    HeyApple schreef:
    ik ga hier verder geen tips over geven. of je moet tips willen van een bijna 14 jarige :'D


    wat maak het uit al ben je 12 .

    nerveus schreef:
    Sorry hoor, ik ben het er nog steeds niet mee eens.

    Ik bedoel, je denkt alleen aan jezelf. Jij wil een kind. Maar je denkt niet na. Je kan best een kind nemen. Maar wat voor toekomst heeft het? Kan je het geld voor school betalen? Kan het een normale krijgen met goede spullen erin? Hoe zit het later met de studie? Ga jij die betalen? Kan het kind normaal eten. Je hebt het volgens mij echt niet doordacht omdat het jouw leuk lijkt om een kind te krijgen, maar je eigenlijk helemaal niet aan het kind zelf denkt.

    Sorry als het bot over komt, maar ik blijf het dom vinden.


    ik heb geen studie ik ga nog naar school binnekort ga ik werken word me werk me baan vooraltijd

    HeyApple schreef:
    ik ga hier verder geen tips over geven. of je moet tips willen van een bijna 14 jarige :'D


    Kom nou, wees lief en help het kind kinderen te krijgen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro