• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Horrorshit schreef:
    (...)

    oke dat klopt maar heb goed over nagedacht al ga ik te snel samenwonen dan kind ja is snel maar soms wil iemand dat zo graag dat je het gewoon wil waarmaken


    Nou, voor mijn part ga je los, maar hou wel rekening met de gevolgen en eventuele problemen die zich zouden kunnen vormen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Horrorshit schreef:
    (...)

    gelukkig noem je geen andere namen want voor mij zou dat roddelen zijn over anderen

    Ja, ik ben heel lief.
    Maar ik meen het hoor, je ziet er al heel verantwoordelijk uit, en heel moederlijk, jullie krijgen vast een mooi kind.

    Stuur je mij ook een geboortekaartje? :'DDDDDD

    LOLOL@Alwin

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:43 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Horrorshit schreef:
    (...)

    wat betekent dat laaste woord

    Dat is het moment dat je vruchtbaar bent. Een eitje komt dan vrij en kan dan bevrucht worden. Je kan testen wanneer je het bent.
    Een paar dagen van te voren kan ook trouwens.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:45 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Carcass schreef:
    (...)

    Nou, voor mijn part ga je los, maar hou wel rekening met de gevolgen en eventuele problemen die zich zouden kunnen vormen.


    ouders dat is de eerste probleem

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ja, ik ben heel lief.
    Maar ik meen het hoor, je ziet er al heel verantwoordelijk uit, en heel moederlijk, jullie krijgen vast een mooi kind.

    Stuur je mij ook een geboortekaartje? :'DDDDDD

    LOLOL@Alwin


    sarcasme

    Horrorshit schreef:
    (...)

    wat betekent dat laaste woord

    Really?


    Dit is de menstruatiecyclus. De getallen onderin zijn dagen. De verticale grijze balk is wanneer je ovuleert, dus rond de veertiende dag.

    Ovulatie: het gereedkomen van een eicel uit de eierstok.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen.
    Maar als je het écht wilt en ook red zou ik ervoor gaan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:47 ]


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    OKay, nee, wacht, ik kan me er niet buiten houden. EEN vraag.

    Weet je vriend/sexpartner dat je een kind wil en heeft ie daarmee ingestemd? Want anders is t best wel naaiend voor hem en moet je het kind nog alleen opvoeden ook D:


    quidquid excusatio prandium pro

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dat is het moment dat je vruchtbaar bent. Een eitje komt dan vrij en kan dan bevrucht worden. Je kan testen wanneer je het bent.
    Een paar dagen van te voren kan ook trouwens.


    oow oke hoe ken je dat testen .

    Horrorshit schreef:
    (...)

    sarcasme

    Waaar?

    Nee oké nu even serieus, als jij denkt dat je van een kind gelukkig word, en van samenwonen, dan doe je dat. Maar denk echt heel goed na, of je het echt wil. Een kind is een grote verantwoordelijkheid, en waarom nu al? Je bent nog jong en je kan altijd later nog een kind nemen, geniet nu nog van de tijd die jij en je vriend hebben, want straks krijg je spijt! Maar als je het echt wilt, hou ik je niet tegen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:49 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hoewel, als je het echt graag wilt dan moet je het doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Salander schreef:
    (...)
    Really?


    Dit is de menstruatiecyclus. De getallen onderin zijn dagen. De verticale grijze balk is wanneer je ovuleert, dus rond de veertiende dag.

    Ovulatie: het gereedkomen van een eicel uit de eierstok.
    *

    hier heb ik wat aan even nog is goed lezen (puh)

    Horrorshit schreef:
    (...)

    oow oke hoe ken je dat testen .

    Uhm, het makkelijkst is om een ovulatie test te kopen bij de kruitvat ofzo. Je kan het ook aan je lichaam merken( je bent bv warmer) maar dat is veel moeilijker en werkt minder goed.
    Je zou het ook kunnen uitrekenen, als je je menstruatiecyclus helemaal kent. Maar dat is nog moeilijker om te doen en je weet dan niet zeker of je fout zit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dorcha schreef:
    Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen.
    Maar als je het écht wilt en ook red zou ik ervoor gaan.


    me beste vriendin zei zelf ook van denk goed na

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 1:50 ]

    Ik heb mijn sexuele voorlichting ook weer gehad voor vandaag.

    Sorry voor mijn botte reactie in het begin van het topic.
    Als je echt graag een kind wilt, en je partner wilt het ook, kun je het doen.


    "Ignite, my love. Ignite."