• Ja die heb ik, het is een liefdes steen die bijna werking heeft voor alles. Het zorgt ervoor dat negatieve reacties worden uitgelokt naar positieve, en ik moet hem elke maand 24 uur in het zand stoppen zodat hij zich vrij kan maken. Hij zuigt zeg maar de slechte dingen in je eruit waardoor je alleen maar blij kan denken, en dan ben ik net een hippy straks. Alleen heb ik hem nog niet om omdat ik dat pas op school ga doen. Mijn vader gelooft heilig in dat het zal helpen voor mijn agressie tegenover de leraren, maar hij snapt gewoon niet dat het komt doordat we elke ochtend zo vroeg moeten opstaan. En verder helpt het voor het concentratie vermogen, en Amethist komt van het woord 'amethystos' en betekent 'niet dronken'. Dus ik ben gewoon de hele tijd nuchter, goed bezig toch op mijn dertiende?

    Hebben jullie zulke spirituele stenen? Of geloven jullie erin?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Onyx, heb ik in een ketting. Maar er op sabbelen... Nee, dat doe ik niet. 3+ hè? :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Onyx, heb ik in een ketting. Maar er op sabbelen... Nee, dat doe ik niet. 3+ hè? :)


    Dat was een grapje, hahaha. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ben dr gisteren trouwens ook achter gekomen dat robijn in zoisiet heel mooi is ;D en de betekenis ook ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daar geloof ik niet in.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the