• Mijn buik doet raar :O
    Altijd als ik achter de pc zit, dan maakt mijn bik een "roekoe"-geluidje (no kidding), 2 keer na elkaar en zwijgt dan weer even :O En, ik meen het.. Hij doet het al de hele tijd. Nu verdenk ik de ijskarman ervan dat hij een duifding in mijn mango-ijsje heeft gestopt!
    (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik had dat deze middag bij l.o.^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Leve de mango-ijsjes :Y) Misschien wilt ge buik een soort buikspreker worden, en oefent hij voor de rol van duif (a')


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Omg ?
    Dat heb ik echt nog nooit gehad XD

    xx

    ps: mango-ijs is lekker! =D

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 april 2010 - 20:07 ]


    wth.

    Heb ik soms ook


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Duchesse schreef:
    Leve de mango-ijsjes :Y) Misschien wilt ge buik een soort buikspreker worden, en oefent hij voor de rol van duif (a')

    Haha x) Maar dan word ik beroemd hoor :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat heb ik nog nooit gehoord. Doe me denken als mijn maag zo rommelt van de honger tijdens de examens.(A)

    Flawless schreef:
    Dat heb ik nog nooit gehoord. Doe me denken als mijn maag zo rommelt van de honger tijdens de examens.(A)

    Het probleem is, dat ik geen honger heb :P (maar dat met die examens is ook wel zo bij mij)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    o.o weird.
    Mijn buik doet ook raar.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.


    Whahaha! Duivending :'D!
    Hihi, dat is grappeg.
    Soms hè, als ik teveel heb gegeten, en dan op de bank blof. Hoor je zo'n klots geluidje:Y) Hihi.
    Maar dat van jou heb ik nog nooit meegemaakt Ö!
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.