• Ja die heb ik, het is een liefdes steen die bijna werking heeft voor alles. Het zorgt ervoor dat negatieve reacties worden uitgelokt naar positieve, en ik moet hem elke maand 24 uur in het zand stoppen zodat hij zich vrij kan maken. Hij zuigt zeg maar de slechte dingen in je eruit waardoor je alleen maar blij kan denken, en dan ben ik net een hippy straks. Alleen heb ik hem nog niet om omdat ik dat pas op school ga doen. Mijn vader gelooft heilig in dat het zal helpen voor mijn agressie tegenover de leraren, maar hij snapt gewoon niet dat het komt doordat we elke ochtend zo vroeg moeten opstaan. En verder helpt het voor het concentratie vermogen, en Amethist komt van het woord 'amethystos' en betekent 'niet dronken'. Dus ik ben gewoon de hele tijd nuchter, goed bezig toch op mijn dertiende?

    Hebben jullie zulke spirituele stenen? Of geloven jullie erin?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    De kleuren zijn mooi, en als je ff slim wil overkomen bij je vrienden die niet eens weten wie JK Rowling is.


    ik vat die hele zin niet D:

    Uneventful schreef:
    (...)

    Welke kleur heeft het? ^^

    Was nieuwsgierig en zocht zelf al op.. en this donker.. zo beetje zwart. best wel mooi ;d

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:39 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    ik vat die hele zin niet D:


    Misschien ligt het aan de tijd. De kleuren zijn mooi > van de stenen. En als je slim wilt overkomen bij je vrienden etc... > als je ff slim wilt zijn en hun een hele verhaal wilt zeggen over de werking van je steen. Dat is zeg maar de nut van zulke stenen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    (...)
    Was nieuwsgierig en zocht zelf al op.. en this donker.. zo beetje zwart. best wel mooi ;d

    Heel donker zwart, met een glans. Als je hem vast heb is hij zo mooi, je blijft er gewoon een tijd naar kijken omdat je niets snapt hoe hij zo zwart kan zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uneventful schreef:
    (...)

    Welke kleur heeft het? ^^

    *O* ZWART (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Heel donker zwart, met een glans. Als je hem vast heb is hij zo mooi, je blijft er gewoon een tijd naar kijken omdat je niets snapt hoe hij zo zwart kan zijn.

    Jaaa inderdaad, zo moooi ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fellatio schreef:
    (...)
    Was nieuwsgierig en zocht zelf al op.. en this donker.. zo beetje zwart. best wel mooi ;d


    Oh ik heb hem nu ook uit nieuwsgierigheid opgezocht, en hij glimt! Leuke keuze.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Heel donker zwart, met een glans. Als je hem vast heb is hij zo mooi, je blijft er gewoon een tijd naar kijken omdat je niets snapt hoe hij zo zwart kan zijn.


    hebben hebben hebben. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik stop hem gewoon altijd in mijn mond, weet niet waarom :X


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Misschien ligt het aan de tijd. De kleuren zijn mooi > van de stenen. En als je slim wilt overkomen bij je vrienden etc... > als je ff slim wilt zijn en hun een hele verhaal wilt zeggen over de werking van je steen. Dat is zeg maar de nut van zulke stenen.

    Aha ;D nu snap ik hem.
    MrsLovett schreef:
    (...)
    Heel donker zwart, met een glans. Als je hem vast heb is hij zo mooi, je blijft er gewoon een tijd naar kijken omdat je niets snapt hoe hij zo zwart kan zijn.

    Met die beschrijving ben ik het helemaal mee eens


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Met die beschrijving ben ik het helemaal mee eens

    Ik ook ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik stop hem gewoon altijd in mijn mond, weet niet waarom :X


    lol, misschien omdat hij glad is? -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    Ik stop hem gewoon altijd in mijn mond, weet niet waarom :X


    is et als kettinkje ? volgens mij is het normaal om de hanger van een kettinkje in je mond te stoppen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    is et als kettinkje ? volgens mij is het normaal om de hanger van een kettinkje in je mond te stoppen XD


    whaahahah


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    (...)

    is et als kettinkje ? volgens mij is het normaal om de hanger van een kettinkje in je mond te stoppen XD

    Nee, gewoon een losse steen. Mijn ma nam hem zelfs weg omdat ze bang is dat ik erin stik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    (...)

    lol, misschien omdat hij glad is? -out-

    Okeeeey, waar denk jij aan D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.