• Ja die heb ik, het is een liefdes steen die bijna werking heeft voor alles. Het zorgt ervoor dat negatieve reacties worden uitgelokt naar positieve, en ik moet hem elke maand 24 uur in het zand stoppen zodat hij zich vrij kan maken. Hij zuigt zeg maar de slechte dingen in je eruit waardoor je alleen maar blij kan denken, en dan ben ik net een hippy straks. Alleen heb ik hem nog niet om omdat ik dat pas op school ga doen. Mijn vader gelooft heilig in dat het zal helpen voor mijn agressie tegenover de leraren, maar hij snapt gewoon niet dat het komt doordat we elke ochtend zo vroeg moeten opstaan. En verder helpt het voor het concentratie vermogen, en Amethist komt van het woord 'amethystos' en betekent 'niet dronken'. Dus ik ben gewoon de hele tijd nuchter, goed bezig toch op mijn dertiende?

    Hebben jullie zulke spirituele stenen? Of geloven jullie erin?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    OH DIE MET DIE ROTTE TANDEN. He's awesome. hahaa



    haha XD en een andere celeb.. weet ik niet zo snel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    (...)

    You're welcome, je naam staat in de vierde regel met die hekjes.

    Ik zag het, dankjewel (bloos)

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hi, ik ben Feyza. En heb berekend dat ik de enige Feyza ben op mijn middelbare school die 2700 kinderen telt.

    Hoooi Feyza, wat een aparte naam ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoooi Feyza, wat een aparte naam ;D


    True, maar je moet wel weten dat je het uitspreekt als feeyzaa en niet een vaag engelse accent. (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb ze niet, maar ik zou er wel 1 willen hebben.


    I love you Tim

    Fellatio schreef:
    (...)


    haha XD en een andere celeb.. weet ik niet zo snel..


    Jason MRaz? Hij is geweldig ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jason MRaz? Hij is geweldig ;o


    ik neem andy sixx wel ;D hij betoverd me met zijn felle ogen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    ik neem andy sixx wel ;D hij betoverd me met zijn felle ogen


    ff googlen wie hij is. -shame on me-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jullie weten dat jullie nu een beetje heel erg off topic gaan he?

    Ik heb het na gekeken, ik heb ook een amethist, na ja 2. En een robijn, saffier, kwarts(roze en wit), pyriet(die is echt mooi goudachtig), bergkristal, topaas. En nog heel wat waarvan ik de naam niet weet.
    Ik dacht altijd dat topaas paars was, maar de mijne is wit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Jullie weten dat jullie nu een beetje heel erg off topic gaan he?

    Ik heb het na gekeken, ik heb ook een amethist, na ja 2. En een robijn, saffier, kwarts(roze en wit), pyriet(die is echt mooi goudachtig), bergkristal, topaas. En nog heel wat waarvan ik de naam niet weet.
    Ik dacht altijd dat topaas paars was, maar de mijne is wit.


    Ja eigenlijk heb je gelijk. Dus FF ONTOPIC GUYSSSSSS: Welke steen hebben jullie? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    I sure believe in it, ik heb een hele hoop stenen hier.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Nee, maar mijn zusje heeft er wel een, voor haar zonnevlecht ofzo.


    Food.

    Ik heb een eh..... Dinges. Weet zo niet hoe hij heet, maar hij zou mijn spirituele gids dicht bij me houden geloof ik

    Als je hem in water legt lost hij op, en er breken stukken af, maar dat hoort zo. (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 15:03 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Immagine schreef:
    Ik geloof niet in zo'n dingen :x


    comfort in c h a o s

    Knoxville schreef:
    Ik heb een eh..... Dinges. Weet zo niet hoe hij heet, maar hij zou mijn spirituele gids dicht bij me houden geloof ik

    Als je hem in water legt lost hij op, en er breken stukken af, maar dat hoort zo. (:


    Nu word ik nieuwsgierig. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geloof niet dat een steek iets kan oplossen. Gemalen stenen? Misschien. Planten? Zeker dat. Maar een gepolijste edelsteen. Oh héll no.


    Frankly my dear, I don't give a damn.