• Ja die heb ik, het is een liefdes steen die bijna werking heeft voor alles. Het zorgt ervoor dat negatieve reacties worden uitgelokt naar positieve, en ik moet hem elke maand 24 uur in het zand stoppen zodat hij zich vrij kan maken. Hij zuigt zeg maar de slechte dingen in je eruit waardoor je alleen maar blij kan denken, en dan ben ik net een hippy straks. Alleen heb ik hem nog niet om omdat ik dat pas op school ga doen. Mijn vader gelooft heilig in dat het zal helpen voor mijn agressie tegenover de leraren, maar hij snapt gewoon niet dat het komt doordat we elke ochtend zo vroeg moeten opstaan. En verder helpt het voor het concentratie vermogen, en Amethist komt van het woord 'amethystos' en betekent 'niet dronken'. Dus ik ben gewoon de hele tijd nuchter, goed bezig toch op mijn dertiende?

    Hebben jullie zulke spirituele stenen? Of geloven jullie erin?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb er meerdere, maar ik weet niet van alle de naam of de werking(logisch met ruim 200 stenen).
    Ik heb er een voor rust, een voor evenwicht.
    En een maansteen ketting voor vrouwelijke hormonen(tegen o.a. menstruatie pijn).

    Ja ik geloof dat ze helpen, ze hebben al duizenden jaren hun werk gedaan dus waarom zouden ze nu niet werken. Maar ik geloof sowieso in veel van dat soort dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Ik heb er meerdere, maar ik weet niet van alle de naam of de werking(logisch met ruim 200 stenen).
    Ik heb er een voor rust, een voor evenwicht.
    En een maansteen ketting voor vrouwelijke hormonen(tegen o.a. menstruatie pijn).

    Ja ik geloof dat ze helpen, ze hebben al duizenden jaren hun werk gedaan dus waarom zouden ze nu niet werken. Maar ik geloof sowieso in veel van dat soort dingen.


    Oh de maansteen, die is ook mooi. Maar amethist had meer mogelijkheden. Geloof je ook in je sterrenbeeld? Want ze zeggen dat elke sterrenbeeld een andere steen heeft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geloof niet in zo'n dingen :x


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik heb 8 stenen, 7 als ketting waaronder 2 amathistjes.
    Maar ik geloof er geen zak van. Ik heb ze alleen omdat ik het mooi vind, meer niet! :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Immagine schreef:
    Ik geloof niet in zo'n dingen :x


    Zulke. Ja dat kan, mijn zusje ook niet en toch moet ze een bescherm steen om van mijn pa haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fountain schreef:
    Ik heb 8 stenen, 7 als ketting waaronder 2 amathistjes.
    Maar ik geloof er geen zak van. Ik heb ze alleen omdat ik het mooi vind, meer niet! :D


    De kleur van de amathist is zeker mooi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tsja, tis maar waar je in geloofd he?
    Ik geloof zeker dat stenen energie hebben met positive werkingen, en ik wist er vroeger ook reteveel uit m'n kop. Nu houd ik me niet meer bezig met stenen, meer met beschermengelen en mijn eigen energie.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uneventful schreef:
    (...)

    Zulke. Ja dat kan, mijn zusje ook niet en toch moet ze een bescherm steen om van mijn pa haha.


    Sorry, ik ben van Antwerpen dus ik gebruik niet echt al de correcte woorden (;


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik heb laatst een granaat edelsteen gekocht. Ik geloof erin, want die dingen hebben eigenlijk een soort aura, en het werkt omdat ze zelf ook een aura hebt, dus het werkte zegmaar met je aura ofzo.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Uneventful schreef:
    (...)

    De kleur van de amathist is zeker mooi.

    Het is gewoon paars. :p
    En ik was zo eens in die bak aan het rommelen met allemaal verschillende steentjes in, in zo'n winkeltje. Achteraf kreeg ik van die verkoopster gewoon een steentje mee, een tijgeroog.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Immagine schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben van Antwerpen dus ik gebruik niet echt al de correcte woorden (;


    Oh oké.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb er 7.......


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh de maansteen, die is ook mooi. Maar amethist had meer mogelijkheden. Geloof je ook in je sterrenbeeld? Want ze zeggen dat elke sterrenbeeld een andere steen heeft.

    Volgens mij heb ik die ook ,maar dat weet ik niet zeker. Ik moet ze echt eens gaan uitzoeken
    Ja ik geloof ook deels in sterrenbeelden. Ik geloof niet dat je elke week je toekomst kan voorspellen door je sterrenbeeld maar ik geloof wel dat sommige er dingen in kunnen zien en dat ze wat zeggen over je karakter.
    Dar klopt, ik ben vissen en mijn steen is amethist en Sugiliet. Mijn geboorte steen, van de maand is aquamarijn, bloedsteen of jade. Licht er aan wat je gelooft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fountain schreef:
    (...)
    Het is gewoon paars. :p
    En ik was zo eens in die bak aan het rommelen met allemaal verschillende steentjes in, in zo'n winkeltje. Achteraf kreeg ik van die verkoopster gewoon een steentje mee, een tijgeroog.


    Niet gewoon paars, het is lichtpaars. In een bak rommelen? Bij de winkel waar ik hem had gekocht zaten ze in glazen kasten o.O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Volgens mij heb ik die ook ,maar dat weet ik niet zeker. Ik moet ze echt eens gaan uitzoeken
    Ja ik geloof ook deels in sterrenbeelden. Ik geloof niet dat je elke week je toekomst kan voorspellen door je sterrenbeeld maar ik geloof wel dat sommige er dingen in kunnen zien en dat ze wat zeggen over je karakter.
    Dar klopt, ik ben vissen en mijn steen is amethist en Sugiliet. Mijn geboorte steen, van de maand is aquamarijn, bloedsteen of jade. Licht er aan wat je gelooft.


    Oh in tegenstelling tot jou geloof ik wel in de sterrenbeeld die je toekomst voorspeld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.