• Ja die heb ik, het is een liefdes steen die bijna werking heeft voor alles. Het zorgt ervoor dat negatieve reacties worden uitgelokt naar positieve, en ik moet hem elke maand 24 uur in het zand stoppen zodat hij zich vrij kan maken. Hij zuigt zeg maar de slechte dingen in je eruit waardoor je alleen maar blij kan denken, en dan ben ik net een hippy straks. Alleen heb ik hem nog niet om omdat ik dat pas op school ga doen. Mijn vader gelooft heilig in dat het zal helpen voor mijn agressie tegenover de leraren, maar hij snapt gewoon niet dat het komt doordat we elke ochtend zo vroeg moeten opstaan. En verder helpt het voor het concentratie vermogen, en Amethist komt van het woord 'amethystos' en betekent 'niet dronken'. Dus ik ben gewoon de hele tijd nuchter, goed bezig toch op mijn dertiende?

    Hebben jullie zulke spirituele stenen? Of geloven jullie erin?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:09 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom is iedereen zo oud? Ik bedoel zijn er geen dertienjarige meer die serieus kunnen reageren zonder spelfouten?! Waar gaat het heen met deze wereld.


    Haha XD 17 is niet oud D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Haha XD 17 is niet oud D:


    Nee dat is waar. Hee je kan trouwen met Justin Bieber!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Nee dat is waar. Hee je kan trouwen met Justin Bieber!



    ...O_O NOOO


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me dus ook heel vaak af.


    Volgens mij zijn die aan het rondhangen met vier jongens en een pakje Marlboro.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    (...)


    ...O_O NOOO


    Whaha Smartiepants, ik wou alijd al trouwen met mijn vader maar toen besefte ik dat hij te oud was. Dus ga ik trouwen met iemand van smack down. What about you?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn die aan het rondhangen met vier jongens en een pakje Marlboro.

    Kan ik me heel goed voorstellen, hoewel ik ook wel iemand ken van 13 die niet rookt ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Whaha Smartiepants, ik wou alijd al trouwen met mijn vader maar toen besefte ik dat hij te oud was. Dus ga ik trouwen met iemand van smack down. What about you?


    Ik wou nooit met mijn pa trouwen.. [trouwens die is al 57 XD] mweh ik wil trouwen met een jonge die ik leuk vind ;D

    & als beroemde; johnny depp.. maar die had ook mijn pa kunnen zijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Kan ik me heel goed voorstellen, hoewel ik ook wel iemand ken van 13 die niet rookt ;D


    YOU KNOW ME! Ik voel me vereerd. (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik wou nooit met mijn pa trouwen.. [trouwens die is al 57 XD] mweh ik wil trouwen met een jonge die ik leuk vind ;D

    & als beroemde; johnny depp.. maar die had ook mijn pa kunnen zijn


    Johnny Depp? Waarom vinden jullie hem leuk? o.O Hij heeft vaag haar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    YOU KNOW ME! Ik voel me vereerd. (a')

    Yeaaah ;D *O* Moet je ook, ik ben mitchell :W

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 1:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben trouwens blij dat je mijn cover hebt gekozen voor jou verhaal (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Johnny Depp? Waarom vinden jullie hem leuk? o.O Hij heeft vaag haar.


    JACK SPARROW ;D haha en alle andere personages van hem :$ ik hou ervan :$
    ghehe


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Yeaaah ;D *O* Moet je ook, ik ben mitchell :W


    Hi, ik ben Feyza. En heb berekend dat ik de enige Feyza ben op mijn middelbare school die 2700 kinderen telt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    Ben trouwens blij dat je mijn cover hebt gekozen voor jou verhaal (bloos)


    You're welcome, je naam staat in de vierde regel met die hekjes.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Fellatio schreef:
    (...)

    JACK SPARROW ;D haha en alle andere personages van hem :$ ik hou ervan :$
    ghehe


    OH DIE MET DIE ROTTE TANDEN. He's awesome. hahaa


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.